< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

nešto o meni...

Evo što reči o meni još jedna tipična tinejđerka koja je zaljubljena...ma uglavnom što god je na ovom blogu sve je iz srca pisano...nema laži i sličo...ako netko ne zna zovem se Ana Maria...idem u 8.razred...to jest sad ču za par dana....imam 13 godina...rođena sam 24.2.1994...ako nekome neš ne paše zna gdje je izlaz...

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
sarica
Cura je stvarno super i ako je nekad znam zamjeriti...uvijek je spremna za zajebanciju ali tu je kad ti treba pomoč...stvarno sve super...pucaa..
.
tihomir
O tom malom neznam stvarno što da kažem ...ma sve super u zadnje vrijeme se super slažemo...nadam se da če tako i dalje biti...pa sve za pet...
mokiccaaaa
o moniki stvarno neznam što da kažem jer osiječaji su uvijek drugačiji...uvijek sam dobra kad nekog nema onda može samnom a onda tko te jebe ana maria...neznam stvarno možda sam i u krivu ali imam takav osjećaj...

tihana
Moja mala...tihanica...o njoj mislim sve super jednostavno nemam zamjerki za žensku...stvarno je super kad god treba spremna je pomoči ali i zajebavati se...sve naj...puffa...

ANGELA
stvarno sve super i ako je malo glupa zato što je izbrisala svoj blog(nisi normalna!!!)ali uglavnom sve super uvijek je uz mene...a nekada mi to ide na živce ali nema veze znam da ima sve najbolje namjere...puska...

BOŠKICA
Ma cura je koma(u dobrom smislu)čak i kad je totalno u kurcu ona pomoče ti...stvarno ono neznam šta da kažem znam da uvijek bit će tu kad bude trebalo ona pravi oslonac je...ona je totalni zajebant....
Image and video hosting by TinyPic


Cursors


ostrva tuge...

Znam da ce prekasno biti
kada pod kozu mi udjes
i zato molim te idi
prije nego moje postane tudje

Ranjena hiljadu puta
u ljubav vjerujem malo
i sebe najmanje dajem
i kad mi je najvise stalo

Ref.
Ne bih prezivjela
da mi odes kad te zavolim
u moru ljubavi
ja uvijek ostrvo tuge nalazim

Ne bih prezivjela
da te nemam kad na tebe naviknem
na mome ostrvu tuge
gdje nema mjesta za druge, ostajem

Polako gubim kontrolu
vec si mi previse blizu
davno sam prosla tu skolu
da budem tek jos jedna u nizu

Ranjena hiljadu puta
u ljubav vjerujem malo
i sebe najmanje dajem
i kad mi je najvise stalo
Selma
Ostrvo tuge

Znam da ce prekasno biti
kada pod kozu mi udjes
i zato molim te idi
pr'je nego moje postane tudje

Ranjena hiljadu puta
u ljubav vjerujem malo
i sebe najmanje dajem
i kad mi je najvise stalo

Ref.
Ne bih prezivjela
da mi odes kad te zavolim
u moru ljubavi
ja uvijek ostrvo tuge nalazim

Ne bih prezivjela
da te nemam kad na tebe naviknem
na mome ostrvu tuge
gdje nema mjesta za druge, ostajem

Polako gubim kontrolu
vec si mi previse blizu
davno sam prosla tu skolu
da budem tek jos jedna u nizu

Ranjena hiljadu puta
u ljubav vjerujem malo
i sebe najmanje dajem
i kad mi je najvise stalo

Image and video hosting by TinyPic
Proklet...
proklet bio onaj tko te one večeri pošalje pred mene...proklet bio onaj tko reče ti da voliš me baš mene od svih ljudi ...prokleta bila ja što pristah na to sve ...ma prokleta bila riječ ljubav koja za nas više ne važi...
Image and video hosting by TinyPic

....svašta....

PISMO

To pismo štou ruci ti stoji,
To je papir i osijećaji tvoji.
Te osjećaje tvoje ja čitam i po njima
Pišem svoje dok se tiho pitam
«dali su za tebe, osjećaji moji
list papira i olovka u boji!?»


Make Grunge Hearts at bigoo.ws


7 slova
Volim te, teško mi je reći
Ta mala rečenica
I čak 7 slova
Nanose mi boli.
Kad legnem,
Moje srce plače.
Kad se sjetim
Tvog osmijeha
Tvojih očiju
I tvoje smeđe kose,
Kad se sjetim tvog pogleda
I ponekad teških udisaja,
Suze mi na oči stanu
Kao da će zaplakati
Sadću ti jednom, ali vrijedno reći
VOLIM TE»magaretu»

Govorio si da me voliš,a ja ljubav
nisam krila,mislila sam da ne postoji
ona koja bi nas rastavila.
A sad zbogom NEVJERNIČE moja ljubav
nek ti sudi,ti si ljubav drugoj dao
i zato vjeran budi.Na moj grob dođi
i spusti lice,iz njega češ čuto riječi
još te volim NEVJERNIČE...

Ljubav je jaka ali nikad za đaka
oprosti bože bez nje ne možemo

DANAS

Danas sam jaka kao stijena
I ničeg me nije strah
Više mi nisi važan i od mene ne možeš stvoriti prah.
Postala sam čvrsta možda čak i hladna kao ti.
Ni suze ni bol na moje lice nemožeš natjerati.Preboljela sam te danas to mogu reči glasno.
Ne volim te!!!
Jel ti jasno.(e da je bar tako)


Free Music

Free Music



Free Music

petak, 27.07.2007.

namcor!!!

Prijateljstvo što li je to još jedna od bezbroj riječi kakvi su to prijatelji kad iskreni nisu. Što će mi uopće takvi ljudi kad me ne cijene. Ja bila uz njih stalno a oni mene ostavili kad je došlo do toga. Zašto li smo dali onda onu riječ prijatelji u dobru i zlu. Zašto li se ne podnose njih dvije. Zašto li se na njihovim očima oslikava samo mržnja. Zar prijatelja ne može biti više? zar se uspomene samo sa jednim dijele. A ja bih baš drukčije zašto li su mi tako neprocjenjive. Zašto bi dala za njih život svoj da imaju dva a ja ako potrebno je umrijet ču. Zašto ne može sve biti lijepo ? Zašto li se naše ruke ne mogu spojiti kao kod sretne dječice.. Kako da plačem navečer zbog njih…Zašto me tjeraju da se odlučujem zašto mi to rade…Zar ja nekome i nešto vrijedim kako li to … sad shvaćam onu uzrečicu nekome nešto još vrijediš…Ako treba ja iz njihovih života zauvijek ču nestati jer srce nisam nikom slomila pa ni njima neću … eto ono sa trideset postova nije uspjelo nema veze evo napisala sam nešto drugo…eto ljudi ja sutra idem u Bihać … kad dolazim ne znam … kako li ču izdržati bez njega nemam blage a tek bez blogeca ajde pusa ljudi moji…



| komentari (24) | print | # |

četvrtak, 26.07.2007.

...............

Neka ti vjetar donese suze
koje sam ti poslala
Shvatit ćeš jednom zauvijek
da sam te ludo voljela.
Greška je bila zato što sam te srela.
Greška je bila što sam te voljela.
Ali greška nije što me nisi volio.
Možda če i tebi kad-tad
srce uzdrhtati
zbog jednog nesretnog oka!!

OSIJETIT ĆEŠ TADA KAKO BOLI
KAD SE UZALUD VOLI!!!

Evo kao i na prošlom postu pjesmica ja neznam šta više da pišem.Kako da izrazim osiječaje svoje a kako da mu kažem volim te zlato moje...Kako da prestanem misliti na njega kad uspomene po glavi mi titraju..kako da mu kažem zbogom odlazi iz srca moga ???kad volim ga ...kako da ga se riješim kad ja trčim samo za njim...KAKO????kako li nastaviti dalje???neznam više..šta god da probam gdje god da idem on je tu u mojim mislima...u mom srcu ...u mojoj duši...evo ovo je istina mnogi su mi priznali ljubav,kažu da zbog mene pate.Al da volim tebe nikako da shvate.Ali niko nema dio srca mog,jer ču tebe voljeti do kraja života svog.neznam toliko ljudi je reklo da me voli..a ja izigravam budalu koja voli tebe zašto li moje srce pripada samo tebi...Neznam zašto ali me je strah same sebe imam osječaj da ču si nešto učiniti..nešto što nikad nisam htijela...Ne bojim se -žari koja tinja,
-vatre koja gori
-riječi koja boli,
Ali se bojim srca koje voli!!!
eto ljudi ja nemam blage kaj da pišem više e da zaboravi dok ne skupim 30 komentara nema posta nemojte se ljutit....pussaa



| komentari (2) | print | # |

utorak, 17.07.2007.

............kiss...............

Noći su bile vruće
Mi zaljubljeni i daleko od kuće.
Kao malci kojima ljubav nisu
Dopustili starci. Voljeli smo se jedno ljeto.
I bilo je to predivno
PRAVA LJUBAV!!!!

Mislim da bi ova pjesmica mogla točno okarakterizirati nas dvoje. Jer to je bilo jedno ljeto jedno predivno ljeto koje nikad neće više biti. To ljeto otišlo je u zaborav kao i nas dvoje.
A ja u opće ne razumijem kako i zašto li sam te zavoljela. Zašto li sam te u opće upoznala da mi je znati a valjda to mora tako biti ti patiš za drugom a ja za tobom. Pamtim sve što je bilo.
Mnogo se puta pitam što li je to ljubav ali napokon sam našla odgovor…Ljubav je ljubav…Ljubav je radost….Ljubav se traži dok traje mladost….Jer poslije ćemo se svemu ovome smijati a sad pamtimo samo suze neuspjehe te slično…Ali za ljubav ima mnogo pojmova pa evo još jedan…Ljubav je cigareta…Poljubac je dim…A pepeo je sve što ostaje za njim… Ne znam ali čini se da se uvijek zaljubim u nekoga tko mene nikad voljet neće…Ove su godine lude…I mi smo lude sreće…Obično volim one koji nas…NIKAD VOLJET NEĆE!!!
Volim samo tebe
Teške su to osjećaji
Srce kad zaboli,
Kad duša shvati da voli samo tebe.
Ljubav moja se zove imenom tvojim.
A ono me toliko boli
Zašto ja još uvijek
Volim tebe, zašto
Ja za tebe dišem
Zašto ne mogu da shvatim
Da me ti više ne voliš!!!!
(za smeđokosog)

Ti voliš drugu
Ja znam da ti voliš drugu
Da meni ostavljaš tugu
Da tu nema mjesta za mene.

Ali ja tebe ipak volim
Samo na ljubav neću da mislim
Ja ničiju sreću srušila nisam
Pa ni tvoju neću!!!
(isto)

evo ljudi da ne duljim ja ga volim ne znam pokušavam ga zaboraviti ali ne ide jebiga volim ga. A on to ne kuži štaš kad ne zna ni što je ljubav napisati ču u boxevima još neke pjesmice nadam se da su ove dobre eto pusa svima koji me znaju i čitaju…



| komentari (12) | print | # |

ponedjeljak, 16.07.2007.

...PRAVI PUT ŽIVOTA...

Teško je nači životni put i onoga tko če biti tu.
Danas sam dugo vremena razmišljala i shvatila dosta toga ne znam zašto ali otkrila sam svašta.
Zar je moguće da je to sve bilo u mom srcu.
Zar sam cijelo vrijeme zavaravala sama sebe.
Zar je moguče da sam bila sratna davno dok je bio tu a sad suze samo teku.
Ali shvatila sam da je to sve bila kao igra cijelo vrijeme si bio tu i bio mi podrška ali ti si kod mene ispucao sve bonuse. Ti suze kod mene više nećeš natjerati. Jer i onako je već prekasno za sve za nas dvoje. REKLA SAM TI ZBOGOM zbogom ljubavi tebe voljela jesam a sad odlazi iz srca moga. Možda je prekasno reći volim te probala jesam ali ne ide a jebiga nisi jedini na svijetu. Ako je prekasno za nas dvoje ja naći ču nekog drugoga a ti i ja svojim putem idemo obadvoje. Znam da prijatelji su tu uvijek kod mene ja podršku uvijek ču imati. Možda i monika je bila u pravu kad je rekla da sam ja odvratna pa da nije ni čudo što nećeš sa mnom biti a čuj više me ništa ne može povrijediti. Nićije riječi niti neka tračanja ma znate što zaboli me za njega. Znate ono živi se jedanput. E pa ja ču taj jedanput iskoristit što bolje mogu a on na moje lice suze natjerati neće nije on vrijedan mene niti mojih suza a ni riječi. Da zna što znači riječ ljubav već bi me razumio ali jebiga on je takav upoznala sam ga dobro. Ne znam zašto ali imam nekakav osjećaj da on nešto krije ali ne znam što. Možda sam u krivu ali ne znam ma niti me zanima više on je za mene prošlost ako mi ima što za reći (ako skupi hrabrosti)neka mi se obrati jer ja želim još samo biti frendica sa njim….

PUSSSAAA SVIMA VAMA LJUDI NAJBOLJI STE…!!!!!!!!!



| komentari (5) | print | # |

...volim te...

Jeli moguće da umirem nemam snage više ne znam zašto ali volim te.
Mislim da odustajem od ljubavi zauvijek.
Taman kad pomislim da zaboravila sam te i da si nestao iz srca ti vratiš se.
Istina je kad kažu da ljubav boli zar više ni smijeh nije lijek niti to ne pomaže.
Jer što god da radim gdje god da jesam ti uvijek si pokraj mene ali samo u mislim.
Dosadila mi je moja dosadna tužna faca kad god bi pogledala u ogledalo koda da mi netko vrača sve što je bilo unatrag i onda me spopadne tuga. Sigurno sam svima dosadila s tim pitanjem ima li smisla živjeti???ali to se pitam stalno zašto??za koga???ma za nikoga kao da su se svi urekli protiv mene. Mrzim ići ulicama i gledati sve one ljude koji su sretni i zaljubljeni jer imam osjećaj da ja više nikad neću biti. A on me mrzi kad god me vidi na neki način samo bježi. Ma mogu ga razumjeti i onako mu ništa ne vrijedim. Kad sam mu rekla da ga volim najviše na svijetu on mi ništa nije rekao. Rekla sam mu i sama da ako mu ja već ništa ne vrijedim da ču ja nastaviti dalje a njega zaboraviti i ako ne znam kako ali uspjet ču. Možda je tako naj bolje.
Ne želim se više zavaravati. Želim nastaviti dalje pa koštalo me to i života .



| komentari (4) | print | # |

subota, 14.07.2007.

...ŠTAFETA...

Evo ljudići dobila sam zadatak od angele da napišem štafetu pa onda evo:

1.PRIJATELJSTVO(prijatelji)

Evo pa tu bi se dalo mnogo pošto su prijatelji nešto neprocijenjivo na svijetu.
Da nema njih neznam gdje bi bila sada...Jer kad god ti je teško i kad neznaš kako
dalje oni su uvijek tu da ti pomognu....

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

2.LJUBAV

Nešto neprocijenjivo na svijetu i ako se mnogo puta kajemo što postoji ali ipak svima nama to puno znači...Dani provedeni u plaču, tugi ...su znak zaljubljenosti

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

3.OBITELJ

Nešto naj važnije kod svih nas.
Da nema nje nebi bilo niti mene...
I ako često poželim svakakve stvari u srcu ne mislim tako ...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

4.MOBITEL

Nešto bez čega nebi mogla živjeti je moj mobač Sony Ericsson K510i.
Nedaj bože da ostanem bez njega jer bi inače bila u ludnici...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

5.ŽIVOT

Nešto neprocijenjivo.I ako si več puno puta poželih smrt ali eto nikad ne uspijeh.
A štaš valjda mi je tako suđeno kao da trebam još zbog nečeg živjeti.A znate ono svi kažu da je život neš naj ljepše pa ču i ja.
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Eto ljudići to je moja štafetica nadam se da je dobro jer neznam bolje. Eto ako mi se bude dalo bum večeras napisala i neki tekst ali neznam sve mi se neda nekako...pussaa svima



| komentari (5) | print | # |

subota, 07.07.2007.

bokić

evo ljudi ja se vratila ponovno. Nisam bila tu već u bihaću kao što i rekoh da ću ići evo malo o tome bilo je super.Jednostavno zabavi nikad kraj život se polako ali sigurno vraća u mene pomalo. Evo sva sam se prepržila izgorila sam užasno. Ma šta da vam kažem zajebavala sam se sa društvom a pogotovo navećer kao npr. noćna kupanja, zajebancije...Ali današnji dan mi je bio naj bolji barem mislim pa ču nešto o njemu.Evo digla sam se i počela čistiti kuću ne baš moja draga stvar ali eto i to se mora no poslje toga je sljedila zabava moja družba i ja smo otišli na bazen dečki su nam organizirali piće i tako.Zajebavali smo se do mile volje neznam dal sam bila suha i dvije minute zato što sam bila uvijek žrtva to jest dečki su me cijelo vrijeme bacali ludnica ljudi.Ali svemu ljepome dođe kraj došlo je vrijeme da i ja krenem ali teko mi se nije dalo.Neznam zašto ali tako me rastužio jedan dečko angela znat češ koji kad je počeo predamnom plakati kad je shvatio da ja idem tip je fenomenalan stvarno sam mu zahvalna totalno on me je cijelo vrijeme nasmijavao i vadio iz depre. Baš mo se zbližili ali jebiga svemu ljepome dođe kraj valjda je tako trebalo i biti



| komentari (5) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.