14.05.2006. / nedjelja

untitled 2

opet nemam inspiracije...... dosadno mi je za poludit.....
Image Hosted by ImageShack.us
vise ne znam ni sta cu sama sa sobom..... za divno cudo, probudila sam se u 8 i 45 i otada kopkam po netu, ne znam sto bi radila...... a lako da nemam mac toga za napravit sto se tice skole..... basbi mogla malo ucit njemacki, ako mislim zadrzat ocjenu s polugodista..... jos ni na tv-u nema nista..... a sto ja ocekujem, sve najbolje filmove u 11 ujutro.....???????
i tako.... cekam da se probudi ostatak normalnih ljudi, koji su jucer bili vani i uzivali, da ih nazovem, tj. da oni nazovu mene i da mi ispricaju sto se sve zanimljivo dogodilo.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i tako.... mama mi je u petak bila na roditeljskom.... bas sam happy da se i ona vratila happy, barem znam da sad nakon informacija nisam mrtva nego polumrtva i to samo jer je ona zaboravila da sam joj rekla za ukor kojeg sam dobila jos prije 2-3 mjeseca.....
Image Hosted by ImageShack.us
eto.... sto se jos zanimljivo dogodilo nedavno?!!?! nemam pojma, valjda je prerano da razmisljam.....=)
ovaj tjedan napokon imam skolu ujutro..... tri tjedna sam imala skolu popodne.....to jednostavno ne valja...mrzim popodne ic u skolu....izgubim cijeli dan ni za sto..... ovako se moram ustat u 6, ali barem imam slobodno cijelo popodne....i vecer......i imam vremena i za uzivanje i za ucenje.....i za sve ostalo sto mi padne na pamet....=)
ful sa happy danas, ne znam zasto, veselim se ljetu, a vani pada kisa......STUP!!!!!......
Image Hosted by ImageShack.us
idem sad, vec je 11 i pol, valjda je netko budan.... ae ljudi, uzivajte.....=)

<< Arhiva >>