28.06.2006. / srijeda

insomnia

je li se i vama kad dogodilo da jednostavno ne mozete zaspat, bez obzira na to koliko se trudili i to htjeli?!?! e, pa meni nije.....
Image Hosted by ImageShack.us
meni nije jasno zasto se ljudi uopce zamaraju bilo cime?! ako znas sto zelis, onda ces to znat i ostvarit, bez obzira na okolnosti! a opet, kad pogledas s druge strane, ne mozes prelazit preko leseva.....a i mozes, samo preko kojih leseva, to je druga stvar.....

bez veze, bez ikakvog pojma o bilo cemu, nasa prisutnost je relativna, ne ovisi ni o cemu, osim o onome o cemu mi zelimo da ovisi....ako mi mislimo da je nebo zuto, bit e zuto, i to je to.....nema tu previse filozofije, autosugestija i uvjerenost u ono sto je....

kako bi bilo da je sve onako kako mi zelimo da bude.....ne bi bilo lose, ali ne bi bilo dobro, nikako.....zamislimo svijet onakvim kakav bi "trebao" bit....."savrsenstvo"...........pa gdje to postoji?!?

je li moguce promijenit stvari koje su se odavno, ili cak u bliskoj proslosti, dogodile? zasto bi uopce i bilo.....savsenstvo ne postoji niti ce ikada postojati.....

savrsenstvo-jos jedan od nedostiznih, dalekih, imaginarnih pojmova koje koristimo da izrazimo kako je nesto navodno bolje od necega, a u biti je daleko od toga....

ne znam je li uopce nekome jasno da mi nikada necemo biti ono sto zelimo, ono za sto smo predodredeni od strane necega sto je iznad nas, sto na nas utjece, o cemu ovisimo?!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

08.06.2006. / četvrtak

tuga, dosada i razocaranje..........

ima li uopce neceg sto je dobro.....?
meni vise nije jasna ni jedna funkcija koju bi bilo tko od nas, samo mailh, naivnih, pijuna ili marioneta, sto vam je draze, trebao ispunjavati.....

zar uopce postoji nesto cemu mi tezimo, nekakv nas krajnji cilj? ja sam ga imala....do nedavno..... sad se sve srusilo u vodu.... zanimljivo je kako je nesto sasvim malo i naprosto nebitno dovoljno da se unisti nesto veliko, sto upotpunjava ono sto mi jesmo, ili zelimo biti......

nikad mi nece biti jasno zasto neki ljudi bjeze od obveza, bilo cega sto ih trenutno "sputava" a kad pogledaju bolje zapravo je to ono sto im treba da bi se osjecali potpuno, cijelo i odvojeno..... nikad mi nece biti jasni, u drugu ruku, ljudi kojicijeli svoj zivot podrede obvezama, "sluze" im i zaboravljaju ono sto oni zapravo jesu, ili zele biti, te su utom drugom svijetu zatoceni i to je ono za sto oni misle da ih cini potpunim cijelim i odvojenim.... kako god okrenes, ti si odvojen stalno, kad bolje pogledas.... a gdje je svemu tome smisao.....?

gdje je smisao tome sto netko mora cijeli zivot radit kao budala i na kraju ne dobije nista, dapace, jos izgubi i ono stoje ulozio, dok s druge strane neki ljudi cijeli zivot gledaju u akvarij i dive se ribicama kojima se skrge pomicu dok plivaju dobiju sve, pa i puno, puno vise od onog sto su zapravo zasluzili....

kako netko uopce moze traziti smisao u bilo cemu? ja mislim da nista na ovom svijetu ne moze bit smisleno jer i najsmislenija stvar, pojava ili stogod to vec bilo mora imat svoj apsurd..... inace ni to ne bi imalo smisla, ako je bilo tko uopce vidio bilo kakav smisao u ovoj mojoj apsolutno besmislenoj recenici.....mislim da bi bilo dosta za veceras.... vec je kasno, pocela sam previse filozofirat, ali prihvatite to, ja se ne mislim mijenjat, u tome ne vidim nikakav smisao.....


Image Hosted by ImageShack.us

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>