< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Friendster images



Music Video:PHOTOGRAPH (by Nickleback)

Music Video Code provided by Video Code Zone



THIS IS ME...


AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com


free image hosting

free image hosting




AvatarMagic.com


Bigoo

Bigoo




AvatarMagic.com


MySpace Layouts



Friendster images

Friendster images



MySpace



Friendster images

Friendster images



Images for your blog



Myspace

Myspace



image hosting file




AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



I LIKE...


Image Hosted by ImageShack.us


AvatarMagic.com


Image Hosted by ImageShack.us


AvatarMagic.com


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


AvatarMagic.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


AvatarMagic.com









nedjelja, 25.06.2006.

MOLIM??!! ŠOK!!

HEY ljudi! Kako ste mi?? Želi te li znati kako sam ja?? UŽASNO!! Eto kako! Jučer mi je bio jedan od najgorih dana u mom životu!! A želite li znati zašto?? E pa reći ću vam: jučer sam na backstreetboys.com pročitala jednu užasno tužnu i razočaravajuću vijest: Kevin je odlučio otići od grupe!!! Kevy Kev više neće biti član Backstreet Boysa! Ljudi, nemogu vjerovati!!Njih petorica, svi zajedno, za mene su bili jedna posebna obitelj odvojena od moje prave obitelji...oni su mi bili poput...braće! Znam da to malo glupo zvuči, ali, tako se osijećam!! Nikada nisam mislila da ću izgubiti jednog od njih! Mislim ono, ja se ponašam kao da je mrtav! Ali, .......BSB više neće biti BSB bez njega! Sada će ih biti ČETVERO! A ne PETERO, kao i od početka! Od prije trinaest godina!!
Rekao je da bsb fanove voli svim srcem i da se nada da će oni i dalje biti dio njegova života! Rekao je će ostala četvorica u bendu uvijek biti njegova 4 mlađa brata (on je najstariji) i da im zahvaljuje na 13 godina provedenih zajedno! Kaže da su mu to bile najbolje godine u životu! ALI, ZAŠTO ONDA ODLAZI??? ZAŠTO NE BI PROVELI JOŠ 13 GODINA SKUPA??
Brian, Howie, Nick i Aj kažu kako ga ni slučajno neće zamijeniti, da su mu vrata uvijek otvorena i da se, kada god hoće, može vratiti grupi! A Kevin je u intervjuima prošle godine govorio kako su skupa već 13 godina i kako će najvjerojatnije skupa provesti još toliko!!!!!!
Ja još ne mogu vjerovati......uvijek mislim da je sve ovo jedan veliki ružan san i nadam se da ću se uskoro probuditi! Ali, znam da nije..... ŠMRC ŠMRC I ŠMRC!!!!
Čovječe, kako mrzim završetke, rastanke!! Ovo mi je 3. s kojim sam se morala susresti u životu:
1. Kada smo se selili iz Amerike morala sam se oprostiti od obitelji s kojom sam bila, i još uvijek sam, jako povezana! MI rođaci smo najbolji prijatelji!

2. Tata mi radi na brodu pa svaki put kada odlazi raditi stoji po 5 - 6 mjeseci..... tako da se i od njega trebam rastajati!

3. Kevinov odlazak

Mislim ono, BSB će još uvijek postojati.....kažu da su se ovaj vikend vratili u studio i snimaju novi album...ali....to neće biti isti BSB!! JOJ...kada sam pročitala da odlazi, počela sam plakati! Ozbiljno...plakati!!

Dobro.....moram sada prestati govoriti o tome, inače ću se opet rasplakati!!

Imam jedno pitanje za vas: kako se preziva kraljica Elizabeth II? I princ William?? Sigurno imaju prezime!! Jeli ga možda znate??

- 19:23 - Komentari (16) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.