DAN 14, 12.03.2009. - Kaos indijske metropole (New Delhi, Indija)

Noćas je bilo ledeno kao nikad do sada. Spavao sam u dugim hlačama i majici dugih rukava, zamotan u vreću za spavanje, ali čak mi ni to nije pomoglo. Dok smo prolazili kroz države Haryanu i Himachal Pradesh, hladni je zrak dopirao s Himalaja koje su još uvijek blizu. Čim je izašlo sunce, postalo je toplije. Malo iza 10:00 sati kada je vlak ušao u željeznički kolodvor Old Delhi, vani je već upeklo.
Delhi ima nekoliko željezničkih kolodvora, a tri su glavna – New Delhi, Old Delhi i Nizamuddin. Moj se vlak zaustavio na Old Delhiju iako sam cijelo vrijeme puta bio uvjeren da će me odvesti do New Delhija u blizini kojeg se nalazi Paharganj, četvrt jeftinih hotela.
Natežem se s tuk tukčarima oko cijene prijevoza do Paharganja. U Lonely Planetu piše da bi se cijena trebala kretati negdje oko 60-70 rupija. Meni, kao strancu, daju čak tri puta višu cijenu. Ne žele se ni cijenkati. “Ja sam stranac i pun novca.”, tako razmišljaju ove beštije. Tada iz gomile izlazi jedan starčić koji mi nudi da me za 70 rupija preveze u svojoj bicikl rikši do Paharganja. Još se u njoj nisam vozio i mislim da bi ovo bilo dobro iskustvo. Pristajem.
Dok moja koferčina napola viri van bicikl rikše, starčić se muči s pedaliranjem. Čak mi ga je žao, a to je osjećaj koji kod mene u Indiji uopće dosad nije bio prisutan. Smatram da svatko kroji svoju vlastitu sudbinu i čitav niz prosjaka u ovoj zemlji te ljudi koji žive u govnima kod mene ne izazivaju sažaljenje.
Voziti se u bicikl rikši u New Delhiju nije baš prepametna stvar. Promet je toliko kaotičan da se svaka vožnja po Mumbaiju sada čini kao lijepa i udobna. Broj automobila, tuk tukova, bicikl rikši i raznih drugih prijevoznih sredstava je u New Delhiju toliko da je prometni zastoj na svakom koraku. Tu je i smetlarski kamion koji na deponiju u samom centru Delhija iskrcava svoj teret, dragocjen za čitav niz prosjaka i beskućnika koji će poput muha navaliti na smeće i prekapati ga u potrazi za nečim vrijednim. A onda moj starčić rikšaš, da bi izbjegao zastoj u prometu, odjednom prelazi u traku suprotnog smjera i ležerno biciklira dok nam u susret idu automobili, tuk tukovi i druge rikše i svi nas zajedno pokušavaju izbjegavati. U Indiji je sve dopušteno.
U Paharganju ulica je neasfaltirana i starčić sada mora prestati pedalirati i krenuti u guranje rikše po neravnoj površini. Udobno posjednut u rikši osjećam se kao prava pizda. Dovozi me ravno do vratiju hotela Namaskar, a ja mu za cijeli njegov trud i poštenje ostavljam 100 rupija.
Hotel Namaskar je jednostavan, ali čist, a i osoblje se čini vrlo ljubazno. Ima dosta stranaca pa je valjda hotel ok. Ostavljam stvari i odlazim van u potragu za telefonom. Vrijeme je da napokon dobijem Vanju, Jerka i Iris. Nakon nekoliko ponovno neuspjelih pokušaja, na kraju uspijevam. Upravo su stigli u Agru. Saznajem da su oni i mene pokušavali dobiti danima, ali bezuspješno. Mobiteli u Indiji su sranje. Pao je dogovor da sutra dođem do Agre.
To znači da danas moram razgledati Delhi. Grad ima 12.8 milijuna stanovnika i nakon Mumbaija najmnogoljudniji je grad Indije. Gledam kartu grada - zanimljivi lokaliteti raštrkani su po čitavom gradu. Pada odluka da razgledam one najvažnije, a ostatak ostavim za sljedeći put. Ionako mi se baš previše ne da razgledavati. Moj je umor sve veći i veći. Osjećam i da sam se malo već zasitio Indije.
Delhi je preprljav i prenapučen. Smrad smeća i kanalizacije prisutan je na svakom koraku. Tu je i vrućina iako ne nepodnošljiva. Ali u kombinaciji sa smradom, istražujem svoje granice. Prosjaka je ponovno kao u priči. Mnogi su mala djeca od 10-12 godina koje u naručju drže bebe od par mjeseci. Sve samo da kod stranaca izazovu sažaljenje. Od mene ga neće dobiti. Uz Mumbai ovo je najkaotičniji, najzamazaniji i najsmrdljiviji grad Indije i hvala Bogu da sutra odlazim iz njega. Kao što je Mumbai bio prvi dan šokantan nakon dolaska iz Europe, tako mi je Delhi danas šokantan nakon mira i čistoće Srinagara. Naime, u Srinagaru nisam skoro vidio niti jedan papirić na podu (čak sam vidio smetlare kako rade), a i ljudi je puno manje. Za indijske pojmove Srinagar je mali gradić. Ima “samo” malo više od 971,000 stanovnika. Delhi mi je nakon Srinagara pravi šok.
Uzimam tuk tuk do Jame Masjid, glavne džamije u Indiji i najveće u ovoj zemlji. Džamija je jedan od najboljih primjera mogulske arhitekture s kupolama u obliku lukovica. Sredinom 17. stoljeća izgradio ju je Shah Jahan, isti onaj koji je sagradio Taj Mahal u Agri. Sa svoja tri glavna monumentalna ulaza, četiri tornja i dva minareta te čitavog niza lukovičastih kupola, Jama Masjid je remek djelo arhitekture i iz daljine dominira Old Delhijem. Čitam da za velike molitve petkom može primiti čak 25000 vjernika.
Pokušavam ući, ali ne daju mi. Kažu mi da se vratim za sat vremena jer je vrijeme molitve i nemuslimanima je ulaz ovog trena zabranjen. Nema problema. Odlazim do ulice nasuprot džamije u kojoj se nalazi nekoliko muslićkih restorana i naručujem nekakav gulaš od ovčetine i par rotija. Tko zna kada ću sljedeći put ponovno okusiti meso.
Sat vremena kasnije sam ponovno pred ulazom u Jamu Masjid. Ulaz je besplatan, ali neki tip od mene traži da kupim kartu za fotoaparat. Kažem mu da neću onda koristiti fotoaparat jer iz principa mu ne želim platiti ulaznicu za moj fotić. Ne odustaje.
“Ako imaš fotoaparat, moraš platiti kartu za njega. Bez obzira da li ga koristiš unutra ili ne.”, uporan je. Ljutito mu odmahujem rukom i odlazim. Nisam ja stranac kojeg možeš zajebavati. Pogotovo ako karta za fotoaparat stoji 200 rupija!
Na drugom ulazu ista priča. Fuck off! Ne ulazim onda u džamiju. Izvana bacam pogled na nju i okidam par fotki.
Odmah preko puta džamije i desetak minuta hoda od nje nalazi se Crvena utvrda, posljednja palača mogulskih vladara. Sredinom 17. stoljeća počeo ju je graditi isti onaj Shah Jahan s namjerom da glavnih grad Mogulskog carstva iz Agre prebaci u Delhi. Za njegova života cijela palača nije uspjela biti dovršena. Danas je Crvena utvrda samo kostur one prvotne jer su svi nešto uzimali, pljačkali. S namjerom da ipak uđem u nju, odlazim do blagajne. A tamo šok! U Lonely Planetu od prije dvije godine stoji da je ulaznica 100 rupija. Na blagajni piše da je sada za strance ona 250 rupija. Ako nešto ne volim, to je onda nabijanje cijena za strance i poimanje stranaca kao dolara na nogama. A kad sam vidio da je za Indijce upad samo 10 rupija, ljutito se okrećem i odlazim. Spreman sam platiti 5-6-7 puta veću tarifu od one koju plaćaju Indijci, ali 25 puta veću ni u ludilu. Vucite vi druge za nos! Dok odlazim, blagajnica uporno viče za mnom: “Ticket here, ticket here, sir!”
Uzimam metro i put New Delhija iliti novog grada kojeg su u drugoj polovici 19. i uglavnom u prvoj polovici 20. stoljeća izgradili Britanci. Metro je čista suprotnost onom kaosu koji vlada iznad zemlje – pregledan je i funkcionalan, čist kao suza, a čak i klimatiziran. Jedan od najmodernijih i najčišćih metroa kojima sam se vozio. Trenutno turistima nije prezanimljiv jer uglavnom povezuje udaljena predgrađa s Old i New Delhijem, ali može se i za desetak minuta stići iz starog u novi grad za samo 9 rupija.
Novi je Delhi neusporediv sa starim. Ovdje vladaju široke avenije bez previše prometa i trubljenja. Nevjerovatno je čist i miran. Glavna arterija New Delhija je Rajpath avenija na čijem se jednom kraju nalazi predsjednička palača i zgrade vlade i ministarstava, a na drugom, tri milje daleko, veliki slavoluk znan kao Vrata Indije, veoma sličan Slavoluku pobjede u Parizu. Rajpath avenija je sa obje svoje strane omeđena prekrasnim čistim parkovima s travnjacima svježe zelene boje. Sve me podsjeća na The Mall u Washingtonu DC. Kako me hvata umor, prije nego se vratim u hotel, odlučujem se malo ispružiti na jednom od travnjaka u hladovini nekog stabla, osluškkujući cvrkut ptica. Tko zna kada ću sljedeći put imati ovu priliku. Tko zna kada ću sljedeći put čuti cvrkut ptica.
Prije hotela svraćam do New Delhi željezničkog kolodvora ne bih li kupio kartu za Agru. Jedva jedvice na gornjem katu kolodvora pronalazim ured za strance i bez imalo problema kupujem kartu za sutra. Sreća je što vlak za Agru polazi upravo s New Delhi željezničkog kolodvora koji mi je tu pred nosom pa se ne trebam prerano dignuti i mogu se napokon malo odmoriti.


BICIKL RIKŠA Old Delhi željeznički kolodvor-Paharganj INR 70,00
BICIKL RIKŠA Paharganj-Jama Masjid INR 70,00
Karta za fotoaparat u Jama Masjid INR 200,00
Ulaznica u Crvenu utvrdu INR 250,00
METRO Old Delhi-New Delhi INR 9,00
Smještaj u Hotel Namaskar (917 Chandiwalan, Main Bazaar, Paharganj) INR 300,00 (jednokrevetna soba s vlastitom kupaonicom i ventilatorom)


Džamija Jama Masjid, New Delhi

Crvena utvrda, New Delhi

Rajpath, New Delhi

Metro New Delhija

26.02.2009. u 21:46 • 0 KomentaraPrint#^

Dostupni putopisi

Gutaš moje putopise? Ajd' onda ne budi cicija i stisni 'pay now' i plati mi gemišt!







Image and video hosting by TinyPic

Dvije Afrike (Maroko & Mali)

Između neba i zemlje (Peru, Bolivija, Čile & Argentina)

Azija (Japan, Hong Kong, Makao, Kina)

Ne! Vijetnam, Kambodža i Laos nisu ratovi! (Vijetnam, Kambodža, Tajland, Malezija)

Kod strica Busha (SAD)

Moja Afrika (Egipat, Južna Afrika, Lesoto, Svaziland, Mozambik, Malavi, Zambija, Tanzanija)

Gram i pol curryja (Indija & Nepal)

U zagrljaju pernate zmije (Gvatemala, El Salvador, Honduras, Meksiko)

Bijeg u talijansku potpeticu (Bari, Ostuni, Polignano a Mare, Taranto)

Istok Ukrajina (Ukrajina)

Na čajanki s Hezbolahom (Libanon, Sirija)

Tamo gdje sam stao... (Južna Koreja, Burma, Singapur, Malezija, Tajland, Laos, Kina)

Podijeljena Afrodita (Cipar)

Jesu li Marokanci couscous manijaci i ovisnici o čaju od mente? I dimi li se kif na Sjeveru? (Maroko)

Oman - Zlatni pijesci Arabije Felix

Buenos dias, buenas tardes y buenas noches - Overland od Asunciona do Arenasa... i još malo dalje (Paragvaj, Brazil, Urugvaj, Argentina, Čile)

Tunis none.inclusive

Pozdrav iz Chaikhanastana - Priče iz središnje Azije (Kirgistan, Uzbekistan & Afganistan)

Ples u sjeni vulkana (Indonezija)

Veliki ocean plavog neba (Cookovi otoci i Australija)

O cipelama...i još ponešto (Filipini)

Crni papar, crvena riža (Južna Indija)

Teranga (Cabo Verde, Senegal & Gambija)

O autoru

"Backpacking? Što je to?", upitao sam se pred nekoliko godina kada sam jednog dana slučajno ušao na jednu backpacking stranicu. To je bila terra incognita, ne samo meni, već i ljudima koji me okružuju. Počeo sam čitati tu stranicu, potom još jednu, i još jednu nakon nje... I tako je započela moja velika romansa s backpacking putovanjima...

Ime mi je Vedran Anelić. Imam «tek» 38 godina, ali i ja osjećam da me godine nemilosrdno gaze (rofl) pa stvari koje sam bez puno problema mogao napraviti prije desetak godina, sada me bolovi u križima, slab vid, senilnost i slične stvari sprječavaju. Zvučim sam sebi ko stari nonić... Šala mala... Rođeni sam Rječanin, ali sam kao crna ovca svoje obitelji otišao na studij u Zagreb i ostao. Ipak, Zagreb je Zagreb i u ovom trenutku grad baš po mojoj mjeri. Što će biti za 10-20 godina, ne znam. Nisam Nostradamus.
I da, ovisnik sam! Otvoreno priznajem. Drogiram se! A moja droga su putovanja. Kada sam započeo s backpackingom sada već daaaaavneeee 2001. godine, bilo je to jedno kratko i organizacijski lagano putovanje u Mađarsku, Slovačku i Češku, a nakon toga put me odveo u gotovo sve krajeve svijeta: Maroko, Mali, Peru, Bolivija, Čile, Japan, Kina, Vijetnam, Kambodža, SAD itd itd itd... Moja droga je skuplja od hašiša i heroina, ali s puno više vitamina zujo I ne pokušavajte! Ne želim na odvikavanje!
A gdje je bilo najljepše? Doma! Doma je uvijek najljepše! I nije to samo isprazna fraza. Svaka zemlja koju sam posjetio je drugačija od one prethodne i svaka je zanimljiva na svoj način. I ne postoje dvije iste zemlje. Ali istina je i da se nakon svakog puta uvijek najradije vraćam svojoj garsonjerici od 25 kvadrata. S novim uspomenama koje su moj «fiks» do nekog sljedećeg putovanja u neki novi neistraženi kutak našeg trećeg kamenčića od sunca.

Trenutna visina letvice: 127 zemalja. Nije da se hvalim... wave


Posjećene zemlje/teritoriji
01. Afganistan
02. Albanija
03. Alžir
04. Andora
05. Argentina
06. Armenija
07. Aruba
08. Australija
09. Austrija
10. Bahrein
11. Barbados
12. Belgija
13. Bjelorusija
14. Bolivija
15. Bosna i Hercegovina
16. Brazil
17. Bruneji
18. Bugarska
19. Burma (Mijanmar)
20. Cabo Verde
21. Cipar
22. Cookovi otoci
23. Crna Gora
24. Češka
25. Čile
26. Danska
27. Dominika
28. Egipat
29. El Salvador
30. Estonija
31. Fidži
32. Filipini
33. Finska
34. Francuska
35. Gambija
36. Grčka
37. Gruzija
38. Gvatemala
39. Gvineja Bissau
40. Honduras
41. Hong Kong
42. Hrvatska
43. Indija
44. Indonezija
45. Iran
46. Irska
47. Island
48. Italija
49. Izrael
50. Japan
51. Jordan
52. Južna Afrika
53. Južna Koreja
54. Kambodža
55. Kanada
56. Katar
57. Kazahstan
58. Kenija
59. Kina
60. Kirgistan
61. Kolumbija
62. Kosovo
63. Kuba
64. Kuvajt
65. Laos
66. Latvija
67. Lesoto
68. Libanon
69. Lihtenštajn
70. Litva
71. Luksemburg
72. Mađarska
73. Makao
74. Makedonija
75. Malavi
76. Malezija
77. Mali
78. Malta
79. Maroko
80. Meksiko
81. Moldova
82. Monako
83. Mozambik
84. Nepal
85. Nizozemska
86. Norveška
87. Novi Zeland
88. Njemačka
89. Oman
90. Palau
91. Paragvaj
92. Peru
93. Poljska
94. Portugal
95. Ruanda
96. Rumunjska
97. Rusija
98. San Marino
99. Sejšeli
100. Senegal
101. Singapur
102. Sirija
103. Sjedinjene Američke Države
104. Sjeverna Koreja
105. Slovačka
106. Slovenija
107. Srbija
108. Svaziland
109. Sveti Vincent & Grenadini
110. Španjolska
111. Šri Lanka
112. Švedska
113. Švicarska
114. Tajland
115. Tajvan
116. Tanzanija
117. Tunis
118. Turska
119. Uganda
120. Ujedinjeni Arapski Emirati
121. Ukrajina
122. Urugvaj
123. Uzbekistan
124. Vatikan
125. Velika Britanija
126. Vijetnam
127. Zambija

Putovao preko zračnih luka
001. Abu Dhabi (UAE)
002. Adelaide (AUS)
003. Akureyri (ISL)
004. Algiers Houari Boumediene (ALG)
005. Almaty (KAZ)
006. Amsterdam Schiphol (NED)
007. Aruba Reina Beatrix (ARU)
008. Asuncion (PRG)
009. Atena Elefterios Venizelos (GRE)
010. Auckland (NZL)
011. Ayers Rock (AUS)
012. Balaton (HUN)
013. Baltimore (USA)
014. Bamako (MLI)
015. Bandar Seri Begawan (BRN)
016. Bangalore Kempegowda (IND)
017. Bangkok Suvarnabhumi (THA)
018. Barcelona El Prat (ESP)
019. Bari (ITA)
020. Bastia Poretta (FRA)
021. Beijing Capital (CHN)
022. Beirut Rafik Hariri (LEB)
023. Beograd Nikola Tesla (SRB)
024. Bergamo Orio al Serio (ITA)
025. Bergen (NOR)
026. Berlin Schonefeld (GER)
027. Berlin Tegel (GER)
028. Bilbao (ESP)
029. Birmingham (GBR)
030. Bishkek Manas (KGS)
031. Bissau Osvaldo Vieira (GNB)
032. Bogota El Dorado (COL)
033. Bologna G. Marconi (ITA)
034. Bordeaux (FRA)
035. Boston Logan (USA)
036. Bratislava (SLK)
037. Bridgetown Grantley Adams (BRB)
038. Brisbane (AUS)
039. Bruxelles Charleroi (BEL)
040. Bruxelles National (BEL)
041. Budapest Ferihegy (HUN)
042. Buffalo (USA)
043. Cagliari Elmas (ITA)
044. Cairns (AUS)
045. Cairo (EGY)
046. Cape Town (RSA)
047. Caracas Maiquetia Simon Bolivar (VEN)
048. Cartagena Rafael Nunez (COL)
049. Casablanca Mohammed V (MRC)
050. Catania Fontanarossa (ITA)
051. Cebu Mactan (PHI)
052. Chengdu Shuangliu (CHN)
053. Chicago O'Hare (USA)
054. Chisinau (MOL)
055. Christchurch (NZL)
056. Cochin (IND)
057. Colombo Bandaranaike (LKA)
058. Copenhagen Kastrup (DEN)
059. Corfu Ioannis Capodistrias (GRE)
060. Cork (IRL)
061. Dakar Leopold Sedar Senghor (SEN)
062. Danang (VIE)
063. Denpasar Bali Ngurah Rai (IDN)
064. Denver (USA)
065. Doha (QAT)
066. Dortmund (GER)
067. Dubai International (UAE)
068. Dubai Al Maktoum (UAE)
069. Dublin (IRL)
070. Dubrovnik Čilipi (CRO)
071. Dusseldorf (GER)
072. Fort de France (MTQ)
073. Fort Lauderdale (USA)
074. Frankfurt (GER)
075. Girona Costa Brava (ESP)
076. Graz Thalerhof (AUT)
077. Grimsey (ISL)
078. Hahn (GER)
079. Hanoi Noi Bai (VIE)
080. Havana Jose Marti (CUB)
081. Herat (AFG)
082. Hobart (AUS)
083. Ho Chi Minh City (VIE)
084. Hong Kong (HKG)
085. Hyderabad Rajiv Ghandi (IND)
086. Ibiza (ESP)
087. Istanbul Ataturk (TUR)
088. Istanbul Sabiha Gokcen (TUR)
089. Jakarta Soekarno-Hatta (IDN)
090. Johannesburg O Tambo (RSA)
091. Kabul Khwaja Rawash (AFG)
092. Kathmandu Tribhuvan (NEP)
093. Kerry (IRL)
094. Kigali Gregoire Kayibanda (RWA)
095. Kijev Boryspil (UKR)
096. Kijev Zhulany (UKR)
097. Kiruna (SWE)
098. Kingstown ET Joshua (VCT)
099. Koln/Bonn (GER)
100. Koror Roman Tmetuchl (PLW)
101. Krabi (THA)
102. Krakow Ivan Pavao II (POL)
103. Kuala Lumpur (MYS)
104. Kutaisi (GEO)
105. Kuwait (KWT)
106. Langkawi (MYS)
107. Laoag (PHI)
108. Larnaka (CYP)
109. Leh Kushok Bakula Rimpochee (IND)
110. Lima Jorge Chavez (PER)
111. Lisbon (POR)
112. Liverpool John Lennon (GBR)
113. London Gatwick (GBR)
114. London Heathrow (GBR)
115. London Luton (GBR)
116. London Stansted (GBR)
117. Los Angeles International (USA)
118. Luxor (EGY)
119. Ljubljana Brnik (SLO)
120. Macau (CHN)
121. Madrid Barajas (ESP)
122. Madurai (IND)
123. Mahe (SYC)
124. Malta Luqa (MAL)
125. Manama (BAH)
126. Manchester (GBR)
127. Manila NAIA (PHI)
128. Marakesh Menara (MRC)
129. Maribor Edvard Rusjan (SLO)
130. Medan Kualanamu (IDN)
131. Medellin Jose Maria Cordova (COL)
132. Melbourne Tullamarine (AUS)
133. Melville Hall (DMA)
134. Mexico City Benito Juarez (MEX)
135. Miami (USA)
136. Milano Malpensa (ITA)
137. Minsk 2 (BLR)
138. Miri (MYS)
139. Montevideo (URG)
140. Montreal Trudeau (CAN)
141. Moskva Sheremetyevo (RUS)
142. Moskva Domodedovo (RUS)
143. Mumbai Chatrapati Shivaji (IND)
144. Munchen (GER)
145. Mykonos (GRE)
146. Muscat (OMN)
147. Nadi (FIJ)
148. Nairobi Jomo Kenyatta (KEN)
149. Napoli Capodichino (ITA)
150. New Delhi Indira Gandhi (IND)
151. Newark Liberty (USA)
152. New York JFK (USA)
153. New York La Guardia (USA)
154. Niš Konstantin Veliki (SRB)
155. Olbia Costa Smeralda (ITA)
156. Osaka Kansai (JPN)
157. Osh (KGS)
158. Osijek (CRO)
149. Oslo Gardermoen (NOR)
160. Oslo Rygge (NOR)
161. Paphos (CYP)
162. Pariz Charles de Gaulle (FRA)
163. Pariz Orly (FRA)
164. Peleliu (PLW)
165. Penang (MYS)
166. Pereira Maltecańa (COL)
167. Perth (AUS)
168. Phu Quoc (VIE)
169. Pointe a Pitre (GLP)
170. Porto (POR)
171. Praia Nelson Mandela (CPV)
172. Priština (KOS)
173. Puerto Montt (CHI)
174. Puerto Princesa (PHI)
175. Punta Arenas (CHI)
176. Rarotonga (COK)
177. Reykjavik Domestic (ISL)
178. Reykjavik Keflavik (ISL)
179. Riga (LAT)
180. Rijeka (CRO)
181. Rio de Janeiro Galeao (BRA)
182. Rotterdam (NED)
183. Sal Amilcar Cabral (CPV)
184. San Francisco (USA)
185. San Salvador Comalapa (ESA)
186. Santander (ESP)
187. Santiago de Chile (CHI)
188. Santorini Thira (GRE)
189. Sao Paulo Guarulhos (BRA)
190. Sapporo New Chitose (JPN)
191. Sarajevo Butmir (BIH)
192. Seoul Incheon (KOR)
193. Sevilla San Pablo (ESP)
194. Shanghai Pudong (CHN)
195. Shannon (IRL)
196. Sharjah (UAE)
197. Shiraz (IRN)
198. Shymkent (KAZ)
199. Simferopol (UKR)
200. Singapur Changi (SIN)
201. Sofia (BUL)
202. Solo Adi Sumarmo (IDN)
203. Southend on Sea (GBR)
204. Split (CRO)
205. Stockholm Arlanda (SWE)
206. St Petersburg Pulkovo (RUS)
207. Stuttgart Echterdingen (GER)
208. Sydney Kingsford Smith (AUS)
209. Tabriz (IRN)
210. Tagbilaran (PHI)
211. Taipei Taoyuan (TWN)
212. Tallinn (EST)
213. Tanger Ibn Battouta (MRC)
214. Tapachula (MEX)
215. Tashkent (UZB)
216. Tehran Mehrabad (IRN)
217. Tehran Imam Khomeini (IRN)
218. Tel Aviv Ben Gurion (ISR)
219. Tijuana (MEX)
220. Timimoun (ALG)
221. Tokyo Narita (JPN)
222. Trieste Ronchi dei Legionari (ITA)
223. Tunis Carthage (TUN)
224. Udon Thani (THA)
225. Urgench (UZB)
226. Valencia (ESP)
227. Venezia Marco Polo (ITA)
228. Venezia Treviso (ITA)
229. Wien Schwechat (AUT)
230. Yangon (MYN)
231. Zadar (CRO)
232. Zagreb Pleso (CRO)
233. Zakynthos Dyonysios Solomos (GRE)
234. Zanzibar (TAN)
235. Zurich (SWI)

Letio s avioprijevoznicima
01. Adria Airways
02. Aegean Airlines
03. Aer Lingus
04. Aeroflot
05. Aeromexico
06. Air Algerie
07. Air Antilles
08. Air Arabia
09. Air Asia
10. Air Astana
11. Air Baltic
12. Air France
13. Air Iceland
14. Air India
15. Air Macau
16. Air Manas
17. Air Serbia
18. Air Seychelles
19. All Nippon Airlines (ANA)
20. ATA Airlines Iran
21. Austrian
22. Avianca
23. British Airways
24. Brussels Airlines
25. Cathay Pacific
26. Cebu Pacific
27. China Airlines
28. Clickair
29. Condor
30. Croatia Airlines
31. Cyprus Airways
32. Easyjet
33. Egyptair
34. Emirates
35. Etihad
36. Fiji Airways
37. FlyDubai
38. Garuda Indonesia
39. Germanwings
40. Go Air
41. Iberia
42. Icelandair
43. Interjet Mexico
44. Iran Aseman
45. Japan Airlines
46. Jat Airways
47. Jazeera Airways
48. Jet Airways
49. Jetstar
50. Kenya Airways
51. Lauda Air
52. Level
53. Liat Caribbean Airlines
54. Lufthansa
55. Malaysia Airlines
56. Malev
57. Myair
58. Niki (Air Berlin)
59. Nok Air
60. Norwegian
61. Qantas
62. Qatar Airways
63. Pacific Mission Aviation Palau
64. Pegasus
65. Pluna
66. Royal Air Maroc
67. Royal Brunei Airlines
68. Ryanair
69. Safi Airways
70. SAS Scandinavian
71. Sichuan Airlines
72. Singapore Airlines
73. Sky Airline Chile
74. South African Airways
75. Southwest
76. Spicejet
77. Spirit
78. Sterling
79. Surinam Airways
80. Swiss
81. Taca Airlines
82. TACV Cabo Verde Airlines
83. TAM Linhas Aereas
84. TAP Air Portugal
85. Tigerair
86. Trade Air
87. TUI Fly
88. Tunisair
89. Turkish Airlines
90. Ukraine Int Airlines
91. Uzbekistan Airways
92. Vietnam Airlines
93. Virgin Atlantic
94. Virgin Australia
95. Volare
96. Volotea
97. Vueling
98. Wizzair

Posjećena skijališta
01. Alpbachtal Wildschonau (AUT)
02. Alta Badia (ITA)
03. Arapahoe Basin (USA)
04. Are (SWE)
05. Aspen (USA)
06. Auron (FRA)
07. Axamer Lizum (AUT)
08. Bad Kleinkirchheim (AUT)
09. Bansko (BUL)
10. Beaver Creek (USA)
11. Bela (SLO)
12. Bergeralm Steinach (AUT)
13. Białka Tatrzańska (POL)
14. Boggvisstadafjall Dalvik (ICE)
15. Boreal (USA)
16. Bormio (ITA)
17. Borovets (BUL)
18. Breckenridge (USA)
19. Brixental SkiWelt (AUT)
20. Canyons (USA)
21. Cerkno (SLO)
22. Copper Mountain (USA)
23. Cortina d'Ampezzo (ITA)
24. Deer Valley (USA)
25. Dizin (IRN)
26. Flachau (AUT)
27. Furano (JPN)
28. Garmisch Partenkirchen (GER)
29. Gerlitzen (AUT)
30. Gerlos Zillertal Arena (AUT)
31. Goldeck (AUT)
32. Golte (SLO)
33. Grossglockner Kals-Matrei (AUT)
34. Gulmarg (IND)
35. Hammarbybacken Stockholm (SWE)
36. Heavenly (USA)
37. Hintertux (AUT)
38. Hlidarfjall Akureyri (ICE)
39. Innerkrems (AUT)
40. Ischgl Samnaun (AUT/SWI)
41. Isola 2000 (FRA)
42. Jahorina (BIH)
43. Jasna Chopok (SVK)
44. Kanin-Sella Nevea (SLO/ITA)
45. Kappl (AUT)
46. Katschberg (AUT)
47. Kaunertal (AUT)
48. Keystone (USA)
49. Kirkwood (USA)
50. Kitzbuhel (AUT)
51. Kitzsteinhorn Kaprun (AUT)
52. Kobla (SLO)
53. Kopaonik (SRB)
54. Kranjska Gora (SLO)
55. Kronplatz (ITA)
56. Krvavec (SLO)
57. Kühtai (AUT)
58. Lake Placid (USA)
59. Lenzerheide (SWI)
60. Lienz (AUT)
61. Livigno (ITA)
62. Madonna di Campiglio (ITA)
63. Malbun (LIE)
64. Malino Brdo Ružomberok (SVK)
65. Mariborsko Pohorje (SLO)
66. Mölltaler (AUT)
67. Mont Tremblant (CAN)
68. Nanshan (CHN)
69. Nassfeld (AUT)
70. Nauders (AUT)
71. Niseko (JPN)
72. Northstar (USA)
73. Obergurgl-Hochgurgl (AUT)
74. Obertauern (AUT)
75. Obertilliach (AUT)
76. Paganella (ITA)
77. Park City (USA)
78. Patscherkofel (AUT)
79. Phoenix Park (KOR)
80. Piancavallo (ITA)
81. Pitztal (AUT)
82. Popova Šapka (MKD)
83. Rogla (SLO)
84. Romme Alpin (SWE)
85. Saalbach Hinterglem (AUT)
86. Santa Caterina (ITA)
87. Sapporo Teine (JPN)
88. Schladming (AUT)
89. Seoul Woongjin Snowdoci (KOR)
90. Serfaus Fiss Ladis (AUT)
91. Sillian Hochpustertal (AUT)
92. Ski Dubai (UAE)
93. Sljeme (CRO)
94. Solden (AUT)
95. St Anton am Arlberg (AUT)
96. Steinplatte-Winklmoosalm (AUT/GER)
97. St Jakob im Deferegental (AUT)
98. St Johann in Tirol (AUT)
99. St Moritz (SWI)
100. Stubai (AUT)
101. Tarvisio (ITA)
102. Tochal (IRN)
103. Turracher Hohe (AUT)
104. Vail (USA)
105. Vogel (SLO)
106. Yongpyong (KOR)

Kontakt

Vedran Anelić

Linkovi


Forum.hr
Virtualtourist
Lonely Planet Thorntree travel forum
Hrvatski ski magazin
Punto Zagreb, tourism with a smile. Zagreb and Croatia sightseeing tours.


Ryanair
Easyjet
Germanwings
TuiFly
Wizzair
Aer Lingus
Vueling
Norwegian
Air Asia
Air Arabia
Fly Dubai

Putopisi-Moj putopis
Putopisi-Putna groznica


mixed martial arts
Free Web Counter
mixed martial arts