11

srijeda

ožujak

2015

SEZONA 2014./2015. - Skijaški dan 27 - Kitzbühel, Austrija (11.03.2015.)

Na početku sezone odredio sam si jedan cilj, a to je da imam u ovoj sezoni barem jedan dan više skijanja od lanjske. Lani sam u nogama imao 26 dana, a evo s današnjim 27. danom skijanja u sezoni 2014./2015. ostvario sam svoj cilj. Ali idemo dalje. Ne stajemo ovdje. Imam još u planu 6 dana skijanja na ovom putovanju. A mislim da ću pokušati napraviti još neko kratko skijanje u travnju.
Danas sam se ipak odlučio vratiti u Kitzbühel. Najbliže i najdostupnije skijalište od svih u okolici, a koji su uključeni u Tirol Snowcard skipass. Vani je već ujutro bilo ne samo oblačno, već je padala i lagana kišica. Dok sam došao do Maierlbarn gondole u Kirchbergu, lagana kišica se pretvorila u pljusak. Ostao sam u autu na parkingu ispred gondola sat i pol čekajući da se vrijeme smiri. Moglo bi se skijati i po toj kiši, ali jednostavno mi se nije dalo. Uhvatio sam s gondole besplatni wifi signal pa sam u međuvremenu riješio neke stvari na internetu.
Odlučio sam se danas za startanje iz Kirchberga iz jednostavnog razloga što su noge dosta umorne od silnog skijanja posljednjih dana i nisam htio ponovno raditi cijeli put na skijama od Pass Thurna ili Jochberga do Kirchberga i onda opet nazad. Odlučio sam danas malo odskijati na skroz suprotnom rubu skijališta tj. na dijelu iznad Kirchberga, Skirasta i Aschaua, koje sam dosta zanemario posljednjih dana.
Prognozirali su da će se u 11:00 malo pojaviti sunce. Nula bodova. Od sunca ni traga. Ali barem je kiša prestala i pretvorila se u lagani snijeg pa sam i ja navukao pance i odlučio napraviti par spustova. Na gornjem dijelu skijališta padao je gust snijeg i skroz maglovito, uz nešto slabog vjetra, a temperatura se danas na planini spustila i do nekoliko stupnjeva ispod nule. Koja razlika od prethodnih dana!
Staze su zaista bile dobre. Speglane sinoć, a onda je na tu tvrdu podlogu napadalo par centimetara pršića. Ali magla je sustavno uništavala bilo kakvo uživanje u skijanju. Ama baš ništa se nije vidjelo na gornjim dijelovima skijališta. Ja sam uglavnom pratio ljude ispred sebe i tako se spustio do visine na kojoj više nije bilo magle i difuznog svijetla. To je danas bilo na cca 1600 metara nadmorske visine. Od te visine prema dolini sve se lijepo vidjelo i moglo se jako lijepo skijati. Problem je bio što, da dođeš do 1600m visine, prvo se trebaš uspeti do 1900-2000 metara i onda se polagano spuštati kroz maglu.
Napravio sam danas ukupno 11 spustova, uglavnom sve iznad Aschaua i Kirchberga, a jednom sam se spustio i niz Streif. Onako da se pozdravim. Čak je pršića bilo i na najstrmijim dijelovima staze za trku, pa bez leda sam se lijepo spustio po crnjacima. Hahnenkamm gondola - uhvatio danas Cristiana Devillea. Ivica mi izmaknuo za 4 kabine. Vidio njegovu kabinu taman kad su se zatvorila vrata na mojoj i krenuli u planinu.
Od 13:30 počelo se probijati sunce, a magla se podigla samo na najnajviše dijelove skijališta. Od 14:30 postajalo je sve sunčanije. Ali do tada sam se već ispucao i odlučio obijesiti skije u 15:00.
GPS je pokazao 37.1 odskijanih kilometara, čime sam u ovoj sezoni prešao tisućicu.
Otišao sam prošetati se u centar Kitzbühela koji nikada nisam vidio. Uvijek nekako prolazim oko njega, a nikada nisam baš ušao u centar. Pronašao parking. Nije uopće skup s obzirom da se radi o Kitzbühelu. Platio euro i pol za sat i pol parkiranja. Grad je tipični srednjovjekovni austrijski grad. Šarene fasade kuća, škure, puno drva, crkvice, popločene uličice... Puno restorana, barova i trgovina te hotela. Mješaju se i skupocjeni dućani, ali i oni obični poput npr. Intersporta ili Bille. Sve je spickano do boli. U zraku se osjeća neka 'hoch' atmosfera, iako se može naći i puno toga po normalnim cijenama.

Sutra napuštam Uttendorf nakon osam noćenja i prvo idem na skijanje u Brixental, a onda na spavanje u Innsbruck.


UKUPAN BROJ ODSKIJANIH KILOMETARA DANAS - 37.1
UKUPAN BROJ ODSKIJANIH KILOMETARA U SEZONI - 1013.1
UKUPAN BROJ PADOVA U SEZONI - 3
NAJVEĆA POSTIGNUTA BRZINA DANAS - 69.1 km/h


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.