20

četvrtak

veljača

2014

SEZONA 2013./2014. - Skijaški dan 20. - Keystone, Colorado, SAD (20.02.2014.)

Uz malo proklizavanja došao sam iz Silverthornea do Keystonea i na parkingu je termometar u autu pokazao -15C. Na vrhu skijališta -20, a uz jak i hladan vjetar i 'windchill' bilo je -25 do -30C. Ne sjećam se kada sam zadnji put skijao na tako niskim temperaturama. Smrznuo sam se kao pička. Kao da sam u pance ulio vodu, stavio noge unutra i onda se sve zaledilo. Prste nisam mogao u pancama pomaknuti ni milimetar, ali ni dobrih sat vremena nakon što sam skinuo pance nakon skijanja. Prstima na rukama je bilo malo bolje. Barem sam ih mogao tu i tamo pomaknuti. A da stvar bude još gora, masku za lice sam zaboravio u sobi pa sam morao skijati bez nje. Fantastičan je taj osjećaj dok ti hladan vjetar od cca 40-45 km/h šiba snijeg u lice, a ti tu ne možeš ništa. Snijeg je padao skoro cijelo vrijeme, čak i kada je sunce povremeno znalo proviriti. Zbog sunca vidljivost je bila jako dobra, nije bilo difuznog svjetla, a kako snijeg nije bio jak, nije ni on toliko smetao za vidljivost. Snijega je sinoć i kroz noć dovoljno napadalo da je bila milina skijati niz sređene staze na kojima je pet, šest centimetara suhog pršića, ili otići u šumu i skijati među drvećem, što sam napravio nekoliko puta. Ljudi šačica. Kada sam u deset došao na skijalište, parking skoro pa prazan. Staze prazne. Bio bi to jedan savršen dan za skijanje da nije bilo jebenog vjetra i hladnoće. U jednom trenutku je vjetar bio toliko jak da sam se na North Peaku, drugom po redu brijegu u Keystoneu, spuštao niz crnjak gotovo pravocrtno i išao sam zbog jačine vjetra u prsa svega 30-40 km/h! Čak je vjetar mene od 90 kg povremeno zanosio!
U podne više nisam mogao izdržati. Ne samo da su mi nožni prsti bili skroz zaleđeni, nego su sada već počeli i sve jače boljeti. Sklonio sam se u Summit House restoran na vrhu prvog brijega na skijališta, u nadi da ću sjesti i malo se ugrijati. No to se pokazala kao nemoguća misija. Unutra sve puno. Nema se gdje za sjesti. A još su i zatvorili gornji kat. Čak i da sam htio nešto pojesti ili popiti, morao bih to učiniti stojećki u zaleđenim pancama.
Razmišljao sam tada da li da odustanem od skijanja i odem na toplo u sobu. Na kraju sam odlučio napraviti još koju rundu jer se u Keystone više neću vraćati ove godine. Hladnoća nikako nije popuštala. Vjetar je i dalje šibao. Obje gondole zatvorene zbog vjetra. Napravio tih nekoliko spusteva niz lijepo sređene staze, a onda više stvarno nisam mogao i odustao sam u 13:45.
Šteta. Da nije bilo hladnoće i vjetra...


UKUPAN BROJ ODSKIJANIH KILOMETARA DANAS - 28.7
UKUPAN BROJ ODSKIJANIH KILOMETARA U SEZONI - 934.5
UKUPAN BROJ PADOVA U SEZONI - 2
NAJVEĆA POSTIGNUTA BRZINA DANAS - 70.3 km/h

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.