06

četvrtak

veljača

2014

SEZONA 2013./2014. - Skijaški dan 9. - Heavenly, Kalifornija/Nevada, SAD (06.02.2014.)

Još jedan odličan dan na planini. Vrijeme je bilo daleko od savršenog, ali to me nije spriječilo da uživam posljednji dan u Heavenlyju. Kada sam krenuo na skijalište, dolje u dolini lagano je padao snijeg. Gore na planini maglovito na gornjem dijelu skijališta, dok su se na donjem tokom dana izmjenjivali oblaci i sunce, a povremeno je i dalje padao snijeg. Sprema se polako velika snježna oluja koja će zahvatiti Sierra Tahoe, a vrhunac će kažu biti tijekom vikenda. Šteta što neću biti ovdje da uživam u tom powderu i skijanju među stablima jer će navodno pasti dovoljno snijega da prekrije kamenje i granje izvan staza.
Danas mi se učinilo da je na stazama bilo manje ljudi nego prijašnjih dana tako da sam malo jurcao. Naravno, već sam snimio gdje redari obično čekaju pa sam na tim mjestima uvijek išao sporije. Lako ih je odmah uočiti jer su redari obučeni u žuta skijaška odijela, prva pomoć u crvena, a učitelji skijanja u tamnoplava odijela. Imao sam osjećaj kao da izbjegavam policiju u vožnji auta. Bilo kako bilo, pao je sezonski brzinski rekord od 90.2 km/h.
Između ostalog danas sam se spustio u dolinu i stazom The Face koja je označena kao dvostruka crna. Što reći nego BRUTALA. Gornji dio, prvih stotinjak metara, prepun hupsera koji se nisu vidjeli sa žice, a ostatak tvrda staza i strmina da ti dođe da zaplačeš. Noge su plakale od napora. Kada sam napokon doskijao do dna, rekao sam jednom je bilo dovoljno. Nisam se više vraćao na dvostruki crnjak.
U 13:30 skinuo sam skije i pozdravio se s Heavenlyjem, jednim od boljih skijališta na kojima sam skijao. Mogao sam skijati još, ali preda mnom je bilo puno vožnje pa nisam kasno htio kretati iz Heavenlyja. Putem sam stao u supermarketu u South Lake Tahoeu, potom u drugom u Carson Cityju i opskrbio se hranom za sljedeće dane. Već sam polako skužio u kojem je lancu supermarketa nešto jeftinije. Auto mi sada izgleda kao jedan veliki frižider prepun hrane i pijače. Potom sam se prošetao centrom Carson Cityja i bacio pogled na Nevada State Capitol, što nisam stigao dok sam spavao u Carson Cityju prošli tjedan.
I onda krenuo na Interstate-80 i pravac Salt Lake Cityja...
Sljedećih je dan i pol odmora. Ako se vožnja od cca 900 kilometara između Tahoea i Salt Lake Cityja može nazvati odmorom...


UKUPAN BROJ ODSKIJANIH KILOMETARA DANAS - 51.8
UKUPAN BROJ ODSKIJANIH KILOMETARA U SEZONI - 388.6
UKUPAN BROJ PADOVA U SEZONI - 0
NAJVEĆA POSTIGNUTA BRZINA DANAS - 90.2 km/h

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.