03

ponedjeljak

veljača

2014

SEZONA 2013./2014. - Skijaški dan 6. - Heavenly, Kalifornija/Nevada, SAD (03.02.2014.)

Jutros sam se probudio prije budilice, doručkovao i oko 08:20 bio na parkingu skijališta ne bih li bio među prvima na žici u 08:30. No, nisam znao da se skijalište samo vikendom otvara u 08:30, a radnim danom pola sata kasnije. Pričekao sam s još nekolicinom ranojutarnjih entuzijasta. Čak su žicu otvorili pet minuta prije vremena.
Staze gore na planini savršeno ispeglane, bez obzira što je noćas napadalo novog snijega. Na vrhu skijališta drveće se nagnulo pod težinom snijega i očito ga je napadalo nekoliko centimetara proteklu noć. Čak i dolje u dolini je sve pod snijegom. I moj je auto jutros bio pod snijegom, ali za razliku od jučerašnjeg snijega, ovaj novi je bio suši pa sam bez problema brisačima maknuo bio snijeg sa stakala.
Užitak je ujutro bilo pustiti skiju na speglanoj i praznoj stazi. Naravno, strah me pustiti skiju previše jer su posvuda redari u žutom koji promatraju i za kaznu uzimaju skikarte onima koji se ne pridržavaju pravila. Na nekoliko vidljivih mjesta na skijalištu nalaze se tabele na kojima je zapisano koliko je ljudi ostalo bez skikarata u proteklih sedam dana, mjesec dana i ukuono u tekućoj sezoni.
Ljudi je danas vidljivo manje. Ipak je vikend iza nas. A mnogi se možda i oporavljaju od Super Bowla koji je danas bio česta tema razgovora na žicama. Seattle je pobijedio Denver.
Vrijeme je danas bilo jako promjenjivo. Na trenutke je izašlo sunce i vidjelo se plavo nebo, a ponekad je bila maglušina koja je smanjila vidljivost, ali opet ne toliko da se nije ništa vidjelo. Jako slab snijeg povremeno je padao tokom dana, pogotovo na gornjem dijelu skijališta.
Danas sam odlučio ranije otići sa skijališta. Noge su sve umornije nakon toliko uzastopnih dana skijanja. Ali baš kad sam krenuo završiti sa skijaškim danom, digli su se oblaci i na kalifornijskoj strani se ukazao takav pogled na plavetnilo jezera Tahoe da sam morao još malo ostati i napraviti nekoliko spusteva. Gotovo sve staze na kalifornijskoj strani skijališta imaju taj fenomenalan pogled i mogu reći da je nakon islandskog Hlidarfjalla, gdje se lani skijalo s pogledom na fjord, Heavenly skijalište s najljepšim pogledom. Kako je teško to opisati riječima, snimio sam i video s tim pogledom.
Na kraju dana sam čak i otkrio nove staze na kalifornijskoj strani. Kako se do mnogih staza može doći samo skrivenim, poprilično uskim puteljcima, lako je propustiti neke staze. Ovoj novootkrivenoj plavoj stazi Mambo s pogledom koji oduzima dah radujem se za sljedećeg skijanja u Heavenlyju...

VIDEO (Heavenly, Lake Tahoe) - http://youtu.be/syDY-h39fyc


UKUPAN BROJ ODSKIJANIH KILOMETARA DANAS - 44.0
UKUPAN BROJ ODSKIJANIH KILOMETARA U SEZONI - 227.3
UKUPAN BROJ PADOVA U SEZONI - 0
NAJVEĆA POSTIGNUTA BRZINA DANAS - 82.3 km/h

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.