STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

subota, 27.05.2006.

ae pokazite se...da vidim kreativu!

eto neda mi se pisat...bas mi se neda jako pisat..pa ce ovo bit kratko i slatko....poruka nekim profesorima/razrednicima nek NE MALTRETIRAJU TOLIKO.....(kao sad ce me poslusat ooooda!)yes
i grunula sam ispit..super toooo!!!!bas sam to htijela..i nema tu..kad te profesor ispravi nemoj mu slucajno odgovorit "aha dobro" (ali u ono msmislu kao hvala,primljeno na znanje) jer si se tek onda zajebo...jos ako je G:E:J: u rozoj majici....(a ti bas taj dan odustanes od svoje omiljenje girlie boje, i dodjes kao u širokom neš varijanta muškobanjastomad..jer žene kao imaju manje sanse za proć) e onda je bas savrseno headbang....
no uglavnom, Free Image Hosting at www.ImageShack.us
04.06.2006. u ZAGREBU, u koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog...svoje umijeće pokazat će Apocalyptica a gošća im je Ana Rucner...jea...e sad ja neznam koliko je njihovih fanova među blogerskom populacijom koja me šatro čita..ali eto....moje pitanje glasi vako: Da imate mogućnost napraviti s Apocalypticom 10-minutni razgovorček što biste ih pitali?????
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
isto tako....ako ima ljudi koji jaaaaao žele kartu za koncert nek mi se jave na ajsikju pa ih možda mogu malo uputiti u daljnju proceduru naughty....ae pokažite se i nek bude zanimljivo.....tenk ju...!

kontam da nece bit bas puno komentara na ovom postu ni pitanja..ali ipak...eto moram probat jebiga, takva sam...ae ae....thumbup wave

- 22:00 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us