STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

subota, 25.02.2006.

let me dream of making mad love to my boy on the heath tearing of tights with my teeth

Let me dream of making mad love to my boy on the heath,tearing off tights with my teeth...
uuu danas mi nije dan...posvadjala se sa svima valjda...osim s Dieselom...tako sto je pozitivno...jer ono bas sam se sa svima pokačila...al najviše s mušićem....ooo da!!!!to je bilo neako ovako: i tako bas smo se uff gadno posvadjali....strasne uvrede su letile....i tako..a na kraju nista..oboje smo bili
e i sad dosta s smajlicima i musicem
uglavnom..ovih dana svasta se dogadja neda mi se pisat..uglavnom jucer un_like,mala ,diesel i ja bili na kavici i tako...tracali malo...zajebavali se...fora bilo....i tako..u srijdu se malo slavilo...sutra se ide na carnival...i tako neam pojma....sve kul..puno posla...ali dobro sve....a najbolje s Dieselom....heh i tako...idem sad....!I ovo je najgori uzasan najbezvezniji post ali toliko sam se izjebala da ga objavim..komp mi zablokiro i sve sam ma....joj...nema ni veze....bezveze napisah post tako malo..to je sad in..pa eto!

Komentiraj (2) - Printaj - Linkaj



peewa
heh.. ja bim na kAVU :D ehhehe,,. evo pozdravi i pusica. i ne se živciraT. :-*
(25.02.2006., 23:24)

boo
a neš uvreda....fakat.....buahaha... ..da....:/
(26.02.2006., 13:14)


- 19:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us