STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

srijeda, 29.03.2006.

If you're out on the road feeling lonely and so cold,all you gotta do is call my name and I'll be there on the next train...ili ne...a moze obrnuto??? wink

e da bas tako...ja bila u Bjelovaru gradu 2 dana..na festivalu kazalista..ili da se pravilnije izrazim Bjelovarski Odjeci Kazališta...e da bas to...malo nastupale..malo pjevale..malo glumile...malo se vise zajebavale..i fotkale..i intervjuirale...i tako..bla...i "tulumarile" s Navojcem(da onaj iz reklame za pivu..i da da da to je onaj iz nase male klinike) i tamburashima...rolleyesrofle i tako..nije me bilo dva dana a vidim da vec nisam u toku...jebo vas al ste brzi---helou?!i doma mi je net nesh u kurcu..uuu za promijenu! i tako da sad sam na radijiu..u popodnevnoj smjeni...ali zapravo sam cijeli dan tu a i bit cu jos cijelu vecer gad demit...al bar takeing advantage of the poor computer...ahh almost sodomy!
I tako ja dodjem...pa neki naslovi od nekih postova..pa onda neki brijali a neki zabrijali..uuu ma mislim molim vas...ae se skulirajte malo!yes
I da..mami mi bio rodjendan..pa sretan rodjendan mojoj mami..jer ja tako kazem...i ima zena 47 kuka..al je dobraaaaaaaaaaaaaaaa! i to ne mislim sad kao mama...al doro ae nije ni tako losa...a vec mi se cini da cem ovo pozalit..sigurno ce me jos veceras nanervirat sad kad sam ju pohvalila...ne al cinjenica je da se doro drzi...komad!
I neam pojma...sad bi kao tu nes treala pisat..ma neda mi se..a imala bi sta...ekshli...al ono uuffffffff tlakich! e i vidjeh...tocnije kolega s radijia mi rece da se o meni prica na forumu od game master..am lajk skerd nau....đizs!
e i bilo zakon u tocki..tako sam bila zivcana tu subotu..i nekaj me jako raspizdilo...i uopce nisam htijela ic van...a na kraju dosla....odpizdila se..i bila uberkul mjuzik..meni....bas ono sve zivo..i pustili Nookie na kraju..kako sam hepi bila..a iskra je shok dozivio kad me vidio..al ae...e di ste vi bili kad sam ja rokala s Limpom...mda!e i kaze Un_like da uvijek puste Nookie..al ja ocito nisam nikad tamo u to vrijeme..al eto ovaj put ipak!mda...i neam pojma..bilo nekih esspeshli kjut momenata u subotu..mda RIJEKO MI TE VOLIMO! "A mozem ja bit Rijeka"?? coolroflyes znat ce oni na koje se odnosi ofo! e i doro dosta sad....
uuu cek cek..samo ovo jos...kako me jucer Diesel ubio/prestrasio..nije noramalan...u 3 ujutro..ludjak...on meni nes zabrijo..i to jos pricamo na mob...(ja se taman vratila) i on meni ide.....ma joj necu necu....nije skroz za javnost..al lud je ...boze..sigurno mi je skratio jedno par godina zivota....mmm pakshu mawi ...(to ja iz ljubavi)eek jeiii! ae...pozdrav svima..a neke cu vidjet prije nego oni vide post...ono da mala i un_like i diesel bi treali do mene navecer...na radio..top listic! ae pusica svima ostalima..njah!!!!!!!!!

- 16:48 - Komentari (12) - Isprintaj - #

subota, 25.03.2006.

all those memories from back then....couldn't mess me up this time...smokin

ili VASIL HADŽIMANOV BAND

eto tako...neznam ko se sjeca...i ko me citao tad...negdje na pocetku imala sam reportazu iz japana...di sam bila po ljeti 8 dana..pjevat malo i tako...uzivati onda sam vam pisala o tome da smo se skompali ful s deckima iz vasil hadžimanov banda...i ko nije za njih cuo..vjerujte,strashan propust..a moze to i iskra potvrdit...decki sviraju prejebeno..uglavnom to je kao jazz...ali ne ni priblizno onoj koncepciji jazza....kao umrijet cu od dosade varijanta..nego to zivo..raspali..pichi..bolesno..neki fusion/jungle/funky jazz..ma stvarno evo genijalno...i sad uglavnom..mi smo ostali i odbri i u kontaktu i sve to tako lijepo..i vasil sam nam je dolazio vec par puta malo u goste..i sad je cijelu band jucer imao koncertu puli..i zvali nas...dodjite bla...i to za rodjendan mi poslali sms...hehe bas dobar poklon moram priznat..thumbup
i tako nas 5 jucer krenulo....dvije po obicaju odjeb udjelile(jer 7 nas je inace) al ovoj jednoj oprastamo..a druga...a stas's sad...mozda i bolje..rolleyesheh ne bas sam zla...
no uglavnom...nakon malo trazenja,dunja,tamara,ina,lela i ja dosli tamo i nasli se s njima..i nakon sto smo snimili jos neke poznate njuske iz glazbenih voda..kao npr.Elvis Stanic i tako to...nasli smo Natashu,Vasilovu zenu..onako dobro se izgrlile...izljubile..i onda kaze ona...da Vasil ima tempračr i to ono 39 ne moze se pomaknut..popio sto ljekova ne pomaze..bla...panika..i ok..zovem ja mamu doktoricu..izverglam sve..ona kaze odite po voltaren..lela skace u auto..ide u ljekarnu donosi ljek..kljukamo ga...nakon pol sata on i dalje nemoze nis...decki vec sviraju..bez njega u krnjem sastavi...ali se jaaaako dobro snalaze...i za to vrijeme natasina mama...Brankica Vasić koja je inace jako poznata etno pjevacica u srbiji...al bas ono pravi etno juzne srbije...skace na stejđ i rastura svojim glasom..bas zena predivno pjeva...i ono publika vec blagi delirij....evo ovvako ona izgleda:Free Image Hosting at www.ImageShack.us e da..i onda je vasil ipak uspio sic..jer mu je temperatura pala na 38.6 i onda je covjek u takvom stanju iso svirat..i moram rec da je stvarno genijalno to odradio..njihovi ritmovi su sjebani..a zamisli s temperaturom to sve uspijet..iii onako ti dovoljno bubnja u glavi..a jos buka od njih...ma svaka cast..evo ga vasil i vlada(basist...hm i o njemu sam pricala ha??dada svaka ima svoj faktorrofl)Free Image Hosting at www.ImageShack.us osim njih..tu su jos i đoni(kojeg nerjetko spominju kao najboljeg studijskog bubnjara..a jucer kao i najboljeg bubnjara istocno od raja)sta da kazem..mali ali pali..Free Image Hosting at www.ImageShack.us ne vide mu se bas bubnjevi od bojanovih rekvizita za sviranje,....stvarno ih ne mogu nazvat instrumentom samo..jer on s njima radi stosta...a da i nije sviranje...evo ga i boki (perkusionista,divljak,manijak...najajci zabavljac...i sve uberkul...dusa benda) Free Image Hosting at www.ImageShack.us i evo jos mene i natase..hehe zanemarite mi njushku..ubio me blic...Free Image Hosting at www.ImageShack.us i tako imam ja jos puno slikica...ali necem sad bas sve..uglavnom bili su genijalni..svirka prejaka..kao i uvijek..jako smo se dobro zabavili..i naravno otpjevali malos njim..jednu stvar koju smo i u japanu zajedno izveli...i nis sve uberkul...meni je malo samo bilo tuzno..jer ono jako rijetko se vidimo..a kad se i vidimo sve je to nakratko..mislim nikad se nis ne mijenja..nismo se udaljili i sve ..kuzimo se jos uvijek i to...i jos uvijek se vidi ko od njih voli vise koga od nas..(nemogu se bolje izrazit..) i tako..malo me pogodilo na pocetku sve to..ali nekako na kraju..ostala sam netaknuta..(i ne mislim fizicki..nego neznam..nije mi bio nikakav osjecaj gubitka...kad smo otisli..eh..vlada vise ne zari ni pali kao prije...sad je tu neko drugi..da da..u svakom slucaju...
Tako je dobro..vidjeti vas opet...do nekog sljedeceg puta kiss i wave

- 13:53 - Komentari (10) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.03.2006.

potrazi me..na jednom od tvojih puteva bit cu,jedna od stanica tvojih ja sam...zaustavi se,prepoznaj me,upoznaj me...

mda Flare naravno...moja najdraza pjesma ..MORE se zove..al neznam ustvari meni su sve njihove najdraze..enivej dosta za uvod..
BIO MI JE RODJENDAN!!!! kao sto neki znate 21.3. i to 21. bas sam malo razmisljala kako svatko u zivotu jedne godine ima isti broj godina koji mu je u datumu rodjenja...i nije neka mudrost al je ku....e i onda kad vam se ko meni pogode identicne vremenske prilike(bar mi tako mama i baka kazu) kao kad ste se rodili..bas na taj rdejndan kad su vam brojevi i sti..onda to kao nes znaci..booo....vsia filozofija..ne bin znala...
enivej..dobila sam puno lijepih stvari....ajmo od poruka...dobila sam ih negdje 46 aj tink..na mob...mda pisala sam jer nisam stigla odgovarat i samo sam ih morala brisat..cuvam samo od marka(jer je od njega),peewe(jer je uberkul),male(jer je divna) i od martine moje(jer je isto jako kul) ionda jos preko icqa....da eo sad cem se zahvalit(nadam se svima) ajmo ovako:peewa,mala,Diesel, un_like, cho(koji me ful iznenadio...prvi iz te neke ekipe),chale(hmmm da..skoro me zaboravio),Iskrich,His Infernal babe, stfu, Nella, PHRIK i neam pojma ...brijem da ih jos ima al pozabih...nemojte se ljutit...e i fala sestri sho me lijepo opisala u postu...makar sam ja vidjela original verziju koja je bila bas ful prekrasna..al ok nemora ju objavit ,dosta da ja znam...i Ice hvala na njegovom osvrtu u postu!e i sad s poklonima..
1. Diesel:
jao kad se on meni ppojavio s ogromnom vrecom..a ja neznam od kud krenut pa sve nes s vrha...pokusavala...uglavnom dobila sam dvd-e one tree hill,cijelu prvu sezonu..to je on sve sam radio..(obozavam poklone kad se neko sam potrudi..to mi je jace od bilocega) eo to vam ovako izgleda:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
e i ovog prekrasnog krichavo rozog plisanog psa...kojeg cem ja mislim nazvat Rozi...on je zato da prevladam strah od pasa:Free Image Hosting at www.ImageShack.usa swatkica...e i dobila sam ovo prekrasno cvijece....stvarno je divno jos na slici i ne vide dobro boje...uglavnom lagano roza bojiC i zamotano onako s rozim i zelenim(dvije najdraze boje) i mam je odmah pala u nesvjest kad je vidila....i sebi odmah isto pozeljela....:Free Image Hosting at www.ImageShack.us e hvala mu..jako me iznenadio..i sve mi se svidja..
2.sister mi je poklonia i isto jako dobro pogodila novi cd od s.o.a.d.-a e i necem sad sve slike objavljivat....uglavnom fala sestriC
3. parents su mi napravili pravi shok:kupili mi laptop ljudi...e i njega isto necem stavljat na blog..moslim sliku..neda mi se sad...e i ono u svakom slucaju shok zeschi...i super mi je to sad sve...i bas sam danas nekako ok raspolozena...uzela sam si day off,,,tj,jutro off igledala si tree hill..i uzivala..a popodne ruski pa navecer radio...e i markic bio samnom (kao i uvijek..i opet thanx ljubi) e i necem vam sad ic pisat i davit...ali taaaako mi je los dan bio to za rodjendan..sto stvari..neda mi se sad ..mejbi drugi post neki..da da...e i DALA SAM ONAJ ISPIT IPAK! I 4 DOBILA!!! :)) nemrem bolivit..enivej ostavljam vas....luv ya all,good night!
e i samo da jos kazem....naslovic je i za prijatelja Bojana iz zagreba...legendiC moju...uvijek mi se rodjendana sjeti i bas ono nebim da mi bude tuzan...pa eto iako smo daleko i to...i nemozem uvijk pricat jer nikad nemam vremena....evo ti naslov....heh

- 01:01 - Komentari (9) - Isprintaj - #

nedjelja, 19.03.2006.

Samo dimom u oci tvoje postupke ja vracam ti, a sada zaboravi sto si samnom htio postici

evo me...tj.what's rest of me....tupilo strashno nastupilo...jeboga ovo se cak i rimuje....ubija me sve ispit umor iscrpljenost zivciranje...spletke i prevare..sranja se dogadjaju da da...al dobro..i bas ono sve u kurcu i rodjendan ce mi bit najgori dan..(ne sad zbog cinjenice da mi je rodjendan,nije sad toliko crnilo..nego stvarno po dnevnom rasporedu utorak inace u kurcu skroz)
e i dobro jucer bili u tocki prije toga kod butkamala,un_like,Diesel i ja....chillali...malo se zajebavali...pjevali...svirali plakali..i tako...da...durili se..bili u bedu i tako all at once...
i sve u svemu dosli u tocku tamo bili standard ekipa chale,enigma,cho,i ostatak...neki glupi ljudi jos i tako...
e i sve bilo onako ok..ali naravno morale su doc neke budale..(znam ih iz viđenja i po pricama) koje samo traze frku i izmisljaju bilosta samo da bi nekog mlatili...i tamo mi poceli naguravat se s goranichem...i nesto marku nasrali isto....ja luda....jer znam da bas nikako nisu normalni..a ova dva flegma skroz...i onda se napokon makli ca...pa smo mogli malo se jos zajebavat normalno...i tako..i onda smo isli jos u hambi prije odlaska domov....i papali na stanici umirali od smjeha jer je butko poshandrcao...male crvice dobio pa poceo valjat svasta..bas smo se ono davili...e i da ka ovozimo se i sad ce on mahat zgodnim curama u autu i mase on kad ono celavi tip u autu..smao je bilo ono uuups..ae nemoj stat na crvenom...hhaha!i nis...pustalo se severininu stiklu s mobitela..bas jadno skroz.... necemo valjda i mi jos poticat cijelu tu pompu zbog koje ona i dalje ostaje na sceni...jaca nego ikad...ali doro i ja sam se zajebavala...nemogu sad bas lagit...e i tako bilo provala par..al ae..
e i samo da znate sutra padam ispit....definitvno..al dobro boze moj sta sad...bit ce jos rokova
i super je to kad vam njablizi ljudi na cijelom svijetu rade o glavi...da da ...(ne mislim na Diesela,bez brige)uglavnom,to vam je ful strava...probjte jednom..
i super su kujice male koje se vjesaju tako mda....
e i jos nesto jeste znali da CURE NE KAKAJU???
ae ubijte se..volim vas

- 22:49 - Komentari (19) - Isprintaj - #

subota, 18.03.2006.

idite svi u k***c!!!!!!!!!!!!

danas nista ne valja...a danasnji dan(jos u ponoc)poceo je tako lijepo....a sad sve smrdi....i mrzim svih...i dobro je!!
ubijte se.....

- 16:49 - Komentari (10) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.03.2006.

..kad me pališ,onda idi,lomi do kraja..priđi bliže da vidim tajnu koju čuvaš u očima...

i tako ja sad gledam kako imam 20 komentara na zadnja dva posta a oba fusherska..al ono ae..nema veze...to je valjda isto kao s sapunicama i narodnjacim...ne opterecuju pa je bolje ici linijom manjeg otpora i ono nis pametno gledat,slusat ili citat..pa je tako vama (cast iznimkama) puno bolje kad ja pisem ono bas skroz gluposti...ne kazem da su moji postovi inace neznam kakve vrijednosti al valjda i tu ide sto gluplje to bolje...al pisat cem ja onako kako ja ocem....e i sad nemozem rec oce ovo bit fusherski post ili ne jer ja to zapravo putem skuzim...ovisi cega se sve sjetim...al kako je sad krenulo bit ce fusherski ali duzi..pa eto vam sad..ajmo ovako:
1.Aibreann
ako se pitate tko je to..imate ju u mojim favsima...eto ja tu curu ni neznam a bas ju neako volim..i dosta smo slicne po mnogim stvarima..i bas si sad razmisljamo jesmo li zapravo neke izgubljene sestre...e pa sestro ae navrati malo do RI, ja bi bas s tobom se malo druzila...ionako sam prilicno upoznata s stvarima..;))
2.Diesel
Blows my mind drastically, fantastically
mda maj hani...necem puno o njemu jer ono shajaznam ipak me cita pa se necem sad bas drasticno sramotit...al ionako iovako bim bas zbog ovog mogla ostat bez njegovog komentara na ovaj post al nema veze...glavno da je on jucer bio samnom na radiju i vodio samnom malo i tako...moj shef ga jako voli i ono stalno mi govori kako ima dobar glas u eteru i da moram napravit malo reda u emisiji(top listi koja ide srijedom,jer nas zna bit previse pa svi pricaju jedan preko drugog)al svaki put mi kaze da moj decko moze uvijek doc i uvijek pricat....eto jos ce mi i posao preuzet...nema toga..nedam!!!!!!!
e i osim njega bili su i mala i un_like na radiju!i ja ih maltretirala slikanjem....al nisu bas bili voljni....pa eto ipak jedne...mmda don't kill me I love you both Free Image Hosting at www.ImageShack.use i zvali nas tako neki ljudi:Tamara,Mia,Jesus of Suburbiai tako....
3.peewa & chale
da peewa i chale su udjelili odjeb..peewi je oprosteno jer je jednom vec slusala...a chaletu nije jer je nemaran i dmaho komad iz zalaganja...
4.Iskric & Neven
ja bim na listu za sljedecu srijedu uvrstila Tool u prijedloge..ae da cujem koju stvar ..ja bim Schizm..i goran bi to...al neam pojma koja je nova neka....bla...??ae racunam na vas
5.sused najdrazi
naj se zhestit zbog pogleda..ona fotka ionako nije slikana odavdje nego s vojaka..tako da....ne brini...

e i da ljudi ja imam novi icq number..tako da gore vam je kod moje male lole u boxu pa se posluzite ako hocete
e i neam pojma koga bi jos napisala...neda mi se vise...ajmo ovako...osim ovdje spomenutih volim jos i polomljenog bratica,sestru,katrinu,cvjetica,asju,petru,moniku,nelu...i cek cek...ovo posebno...FiChO-ta koji je bas zakon ujutro....na aj si kjuu....e i to je to valjda...nadam se..ae zhibje svi sad!

- 18:29 - Komentari (11) - Isprintaj - #

utorak, 14.03.2006.

You look me, in my face Tell me I'm, a disgrace You say that you're the victim I say you're full of shit...

evo jos jedan fusherski post...pisala bi ja sad jedan od onih duzih...ali nebu islo...jer moram ucit i to bas masu..i tako neznam nis ne stizem..i bla...i tako da cem vam danas samo malo slikica postat-necega sto sam dobila,necega sto sam kupila i bas sam uberkul...i nije me briga ako se nikom ne svidja..jer se meni svidja...i mozda jos par "umjetnickih" e i da buntovnicki se osjecam...vec neko vrijeme..i slusa se Flare stalno....a ako ne to onda TooL..e i neznam strasno volim Flare oduvijek...a sad me opet pocelo pucat..i sad bim ja htijel pjevat u bendu i bla...ma jao...mislim ,da znam, brijice malo al nea veze..i onda bim pjevala dimom u oci ili nova doza ljubavi ili joj bilo sta njihovo...da...e i sad dosta vise s tim dovoljno sam jucer susjeda istlacila s time....(ali ne sumohrvata nego jednog drugog koji me skupio na ulazu u ulicu i kao ful je proletio i onda stao naglo i rikverc..i ja pitam pa kako si me skuzio u toj brzini i on mrtav hladan: "po guzici"...ono gee thanx)e uglavnom..i ljude u busu sam terorizirala...lupkajuci ritam cijelo vrijeme da ...e i doro obecala sam da ce i ovaj bit fusherski post pa eto onda dosta i svo slikice...
kupila ovo:Free Image Hosting at www.ImageShack.us e i ovo-uberkul lude čipelice shunjalice:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
e i ovo dobila od kolegice Lorene...kolegice i s faxa i s radija...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cvijet u casi..booo??!Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo mi je najs..Free Image Hosting at www.ImageShack.us
e i jos jedna umjetnicka:Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 11:16 - Komentari (20) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.03.2006.

I can help you change tired moments into pleasure...say the word and we'll be well upon our way..Blend and balance pain and comfort deep within you..till you will not want me any other way...

eto svi mi kazete pisi KRACE POSTOVE!!!!pa evo ovaj ce bit kratak...enivej izvjestaj:Diesel mi je na skijanju...i moja sestra s njim i bratic....i upravo saznah da mi je bratic polomio kljucnu kost..nadam se da nije bas skroz tocna informacija jer je to veri dejnđrs...e i neznam mislila sam da cem ostat doma ucviljena kao prava "papuca" ali ipak nisam..jucer se nađoh s peewom i malom u 20:15...mosh mislit..kasnila sam ofkors..pa je to bilo 20:31 al doro..i onda kod sushachke da malo u prirodu! baljezgam..zajebavali se u autu..pricali tracali..dosla i zabiC i tako...i onda nas je peewa odje...zbog tipa...al doro..i oshla zabiC s njom..a ja i mala ostale pricat o ozbiljnim zenskim temama da da..i onda oshle u tocku..i nis standard ekipa..osim cho-a i Diesela ofkors...i bio iskriC!i kao zajebavamo se mi nesto i ja kazem:Britney,drago mi je ...a on meni...ma ti si bolja od Britney!!!hehh eto sta znaci pravi komentar u pravo vrijeme od prave osobe!!! :)) e i sad me ta ista osoba navukla na TOOL...i sviđaju mi se..i ono valjda je vec skonto sha bi mi se moglo sviđat i vec unaprijed je znao da hoce..pa eto frende fala fala!i dora neka mjuzik bila u tocki sve do nekih 2:20...meni bar...i doro neako dj miksao stvari....iako je bilo par nelogicnih prijelaza al ae..e i neznam..da vozih doma malu,chaleta(booa) i un_likea i ono opet kokoshinjac u autu...al tek kad smo malu iskrcali...dakle strashno...i ono na zabici ja dam un_likeu pare da mi ode kupit vip od 35...i on ode a ja kazem chaletu joj mene strah sta ce on meni sad donest..i daaa...naravno..zenski instinkt..kupio mi on dva..al doro ae..nije da se nece iskoristit i onda jos u hamby isli...i tako.nis...sve u svemu ok...i sad iscekujem mog DeckiC da se vrati i da to je to.....ETO VAM SHUGAVI KRATKI POST KAD TAKVE VISHE VOLITE!!! :)))))))
al volim vas svih svejedno....

- 15:20 - Komentari (20) - Isprintaj - #

srijeda, 08.03.2006.

On a monday I am waiting, tuesday I'm fading, and by wednesday I can't sleep...

ili u mojoj verziji...by wednesday I'm stuck on radio...ali ok nije da se zalim...kao sto vidite imam komp na raspolaganju pa eto malo tipkam..s obzirom da inace nema sanse da stignem postic napisat...ili ima pa ne radi blog..al necu o tome ...to je vec postala trivijalna stvar!(kako kaze Belfast food) a kad sam vec kod trivijalnih stvari onda svim mojim kokama...i onima koje nisu moje koke..ali su predstavnice i pripadnice ovog zgodnijeg i pametnijeg(!!!hihi doro ne podcjenjujem nikog,bar mi nije to namjera..nego ono danas bar mozemo malo tako)spola...zelim SRETAN NJIHOV DAN!!!a svim tim deckima i muskima opcenito zelim da svojim curama/zenama lijepo cestitaju..jer to i nije nesto ljubavno..to je jednostavno nesto sto se treba postivati...pa ono oni koji nisu bas bi mogli ispravit tu pogresku!

e fino sad mozemo dalje...dakle ima na ovom svijetu jako puno nepravdi..da da istina teska...ali doro ajde..mene samo jebe to sto ja jos izgleda nisam na to skroz navikla...i uvijek me nekako ipak iznenade...kao prvo..otisla nam je jos jedna mlada osoba...decko iz moje osnovne umro je od raka kostiju koji mu je dijagnosticiran pred tri mjeseca...stariji od mene samo godinu dana...dobar decko..drag...isao u razred s mojom dragom frendicom...mislim da je to i vise od nepravde ali nazalost to je nesto sto ipak,ma koliko se trudili nemozemo promijeniti..ali ostaje cinjenica da nas je svaki dan sve manje...i zasto bas on i sve to tako..sjecam se kad je pred nekih malo vise od mjesec dana moja draga Katrina napisala jedan divan post o tome...za zamislit se...i dobro ne zelim vise da me pucaju ti bedovi..e da treba ocvrsnut...

onda ajmo na ovo sto se koliko toliko moze promijenit ili bar pokusat promijenit dakle na nasem divnom faksu koji je inace divan stvarno...su nas gadno zejebali...da da ...neda mi se sad sve pisat uglavnom bit je da su studenti nikako ne svojom krivnjom sjebali sami sebe..tj.profesori su ih sjebali..ali studenti su ti na kojima se to prelomilo..al ok nema veze..pa onda jos postoji jedna divna stvar koja se zove forum na kojem imamo ocito malo preufurane administratore..koji su isto tako studenti..al s obzirom da je problem nastao prvoj godini oni nemaju osjecaja za tudje probleme pa fino tako dodju i zakljucaju jednu prilicno bitnu raspravu ali ok..nema veze...samo se pitam sto bi bilo da se taj problem tice druge godine?!neam pojma ali sigurno se ne bi zakljucao..e pa sad ti vidi...ufff bjesna sam...

e pa onda vam se dogodi da se nadjete u situaciji di se zbog iznosenja vlastitog misljenja posvadjate s vama mozda i najdrazom osobom...nema tu..ako i mislis nesto..nesmijes rec...jer onda ti je odzvonilo...a da ne kazem da je rijec bila o jednoj teskoj nebulozi...isto tako vjerujem da ne trebam ni govorit da je to iznosenje misljenja bilo s najboljom mogucom namjerom i u jednom pristojnom tonu ..al nis ti to ne znaci...e da i kad vas neko pljuje i kritizira onda da mu niste slucajno odgovorili..nema tu..sutit i trpit...e i da ponovimo gradivo..nikad ne iznosit svoje misljenje...
ovom prilikom se i ispricavam toj osobi ako povrijedih njene osjecaje(rijec osoba je zenskog roda jelda?? )nije niposto bila namjera....ali bas nikako i bas mi je zao sto je tako ispalo...ali isto tako oko toga da kazem ono sta mislim necu se ispricavat..dakle samo ako se necim nasla uvrijedjena ili povrijedjena...e i tako...neznam...sto da jos pisem...malo sam izbedirana i ljuta i bjesna...i neako stvari opcenito izmicu kontroli...
ma nek ide u kurac sve...sad sam se bar iskrcala....e i tako...kad sljedeci put bude ovo sranje s blogom predlazem selidbu kod kolege na njegov server(ili stogod to bilo)..taj se bas i ne kvari...i moram ga pohvalit...sto je prvi i jedini(!!!!),ako se izuzme moj kolega- barba s radija....cestitao dan zena!e fala fala...

e i nista...moram spomenut i da sam jucer imala urnebesno popodne....sretoh se s sumohrvatom u indexu...i ono smijeh zesci..e i tako da..zna on o cemu je rijec...i da bas je fora kad je sunce pa odjednom pocne padat snijeg...i da,danas je taaaaako lijepi dan...bio bar...sad vec polako iscurio...steta sto nisam imala ni vremena ni mogucnosti ni suputnika u jednoj lijepoj setnjici...bubanich je! :(( al doro ae..evo sad i ja pocela kihat..krasno...a jos je pol sihte i top lista predamnom..mmda super!

e i ostavljam vas sad...uz ove stihove..
I'm lying here on the floor where you left me...
I'm crying here what have you done.....?
Love Lola

- 17:43 - Komentari (13) - Isprintaj - #

subota, 04.03.2006.

I'm the troublestarter...I'm the bitch you hated, filth infatuated

I'm the trouble starter...I'm the bitch you hated..filth infatuated
Hola! ljudi sha je? sha ima??ja malo dosla napisat postic neki vo no...neam pojma..hmm pocnimo od petka ujutro.. prvo mi u 6 zvoni mob jedno 100 puta..zovu ovi s radija...valjda neka panika bila..al ja sam si rekla vec masu puta..kad nema veze s tobom i kad nemoras bit u smjeni(a taj dan je to bilo ne moguce,cak i da sam ful morala,a nisam)ne javljaj se ako spavas ili votevr...i tako da se nisam javila..i u 9 morala bit u Opatiji na probi za znate vec sta...mislim ko zna- zna, a ko ne- netreba ni znat..e da i tamo dosli..obavili..al nam rekose da moramo opet doc u 13 i onda jos navecer..i ja luda mi dosli u 13 i nije na kraju tad nis bilo...i bezveze cijeli dan se vozali tamo -natrag..izmorili i izživcirali...uf...
navecer kad je bilo TO nije mi se vise nis ni dalo..a bilo ok..al nish speshl..a dobila sam odjednom 1000 poruka..odjednom me se svi sjetili kad me vidjeli...bilo je ono bas nekih licemjernih sms-ova ali i nekih od dragih ljudi iz davno zavrsene srednje...i kao:joj bili ste zakon..super rasturili,prekrasna si bila...a meni muka..jer je nas stajling malo preopicen...mislim ok fora to je sve art ali ono jucer je bilo bas zasu...frizura uzasna ono neke antene bla..nesto sve bolesno..a. sminka jos gora..nesto bljutavo..a opet bolesno preko cijelih ociju i nosa nes srebrno...malo dimnjacarski shajaznam..nije mi se svidjalo...
i onda jos odoh takva u tocku...a bemu misha htjedoh bit na rodjendanu od OVE SLATKICEi na gitarijadi bitnoj jaaaaako...i gleat karizmaticnog pjevaca soul damage-a a.k.a. njenog deckica..doro,sad gledalo se i ukija i zlaju i delphicha i nevena...(a bubnjara novog jos neznam pa nis)
ali ipak goranich je bil njushkica..tako da nisam ni isla doma skidat tu bolesnu sminku ni nis..nego strejt tu tocka...i nac se prije s NJIM i tako....naslo se tamo zanimljivih ljudi...upoznala sam napokon stfu-a i upoznala d kru iz razreda njihovog....Tamaru,Miu,Cvjetica i Birky koja ne ide u taj razredic ali je ful simpic i doro dosadno ovo malo....
a u tockic bilo ok..malo previse dernjave meni...ali svidjeli mi se Coda i carmina puttana..i naravno soul damage i na kraju bas coda pobjedili i drago mi je..ali bim radje da su soul damage..ma nema veze decki,vi ste za nas pobjednici end dec it...
e i tako malo se neki kreteni pogali prezestoko i previse...ono bas su naporni bili.al doro..to je njima smisao postojanja..pa nek..i neki su tamo grizli ko vampiri..kretencine...dmaho martom u glavu...i neki su se pipali po guzama...??a frendeje ti odgovaralo?? hihi ivl...i tako bili jos neki ljudi..neda mi se sad svih nabrajat..i tinka izgubila mob..i sranje...
i onda smo stfu, Diesel i ja isli pjege do grada...pa ja u hambi papat..mda žderonja mali ...a sha cu..zadnji put prije toga sam jela pred 14 sati...i onda mi na taxi za doma...a to je bio zivi pish...
mislim neki djedica napravijo 2000 prekrsaja..al doro ko broji?!i onda odvezo prvo Diesela mado..i onda mene..i nes poceo muljat s cjenom..ja se nisam dala..ono rekoh:barba ja vozim i znam koliko je ovo kilometara..definitivno nije vise od 10 i necem vam dat 45 kn(jer 30kn je 5 km..a 39 kn 10 km)a on je meni htio naplatit 45 kn fino...mda niti da zivim na grobniku...e i onda...ja mu fino objasnila da mu vise od 40 kuna ne dam i neka ne mulja...a i ono cim smo Diesela iskrcali on krenuo neki razgovor:sha ti je to decko..a di mi ti zivis? a zasto te on ne vozi? a koliko ste skupa...ja si mislim daj djedice oladi koji ti je...ma uf grozno! e i danas me cijeli dan neako glava boli..i ocem ic u kino...al nis od toga..i neda mi se u tocku opet i tako...ae

Komentiraj (3) - Printaj - Linkaj



un_like
a neš ti karizmatičnosti e :)) ma ti taxisti to sve ludo mene i malu ti je vozio jednom neki tip ovako mlađi urokan ko majka priča on meni kako ću moć rizle naručit i bonove za mob taxijem a i da će on kao travu ljudima isto nosit okolo ma bolest pitaj malu samo...a o prekršajima da ni ne govorim tip se okrenuo nasred fiumare...
(04.03.2006., 18:54)

°°tiNka°°
Ja se samo jednom vozila taxijem, i bio neki ful ok tipić... a baš da sranje za mob.... kfragu... jbg... pozdravić!
(04.03.2006., 20:06)

Nella
jel ovo za za vampire bilo vezano za mene???hehe...jer ja nisam dobro zavrsila...a jbg...imam gadan ugriz na vratu...ae poZZzzzzzZzZZzzz....
(05.03.2006., 01:01)


- 18:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.03.2006.

Sometimes I just wanna run...

Sometimes I just wanna run away
...sve je u kurcu...zapravo lazem..nije sve...Diesel je zakon...jedini....mda..a ostalo uzas

i neznam sta napisat..dosla mi je voda do grla...ako se to tako kaze...i nemogu nista...nekako cudan osjecaj bespomocnosti..neko nezadovoljstvo za koje ne mogu otkrit od kuda dolazi...i strah....veeeliki strah...za njega znam od kud..al nekako nije dobro..uopce nije dobro...i neznam nekako sam tjeskobna..vjerujem da je to pravi izraz..i nemogu nis vise napisat...bar ne trenutno....sad samo zelim pobjec....negdje...znam i gdje ....ali nemogu...neam kad

Komentiraj (8) - Printaj - Linkaj



un_like
eh eh life je zajeban...
(02.03.2006., 23:24)

Cvjetic
bar si napravila post koji mi se da citati... ae proci ce te...
(02.03.2006., 23:28)

sumohrvat
malo me plaši kad se netko ubedači ,a živi u kvartu sa 2 mosta i toliko borova:)))))vjeruj mi,uopće ti nije moderno da te nadju poput pljeskavice na pruzi ili da osvaneš u crnoj kronici viseći poput ukrasa na boru:)))))i ne ubijaj se,obećala si mi kavu:))) pozdrav od komšije!! p.s.ako si već došla do ruba.tj točke sa koje nema povratka i odlučila se ubiti,da te nešto pitam za kraj......mi posudiš 200 eura:))))
(03.03.2006., 01:01)

sumohrvat
pa ona 2 mosta preko pruge sa kojih obično skaču oni koji žele orat nebeske njive.ma šalim se.kao i za 200 eura.ono,ti mi posudiš,pa se baciš,pa ja nemam kome vratit:))))sretno sutra na dori,gledat ću vas na tv-u.ja sam sad kod luke,a idem doma za 15 minuta,pa me možeš strefit sa prozora nečim zbog loše šale
(03.03.2006., 01:20)

sumohrvat
usput imam savršeno rame za plakanje:))))
(03.03.2006., 01:26)

Katrina Van Tassel
a što te snađe...end hav ken aj help ju tu nou d trut...aj vil if aj ken...kiss
(03.03.2006., 11:20)

iskr@
a ono je trebalo znacitista:D?
(03.03.2006., 12:48)

peewa
:( a jebiga. sve je zajebano..
(03.03.2006., 16:16)

- 14:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us