nedjelja, 27.11.2005.

još jedan mokar vikend...

dobro, ovo mi stvarno počinje ić na živce... već je postalo tipično da je tjedan (mislim na radni dio tjedna) ono, koliko toliko ok... malo hladan i to ali ok. ali čim dođe samo ono p od petka pojave se crni i teški oblaci kao po narudžbi...
i tako nama ovdje cijeli vikend prkleta kiša svira po prozorima, dok čitam po blogovima da čak i u splitu pada snijeg... pa dobro šta to majka priroda ima protiv nas mladih nada Pule?
Image hosted by TinyPic.com
a uglavnom, vrijeme na stranu... i ovako i onako je vikend bio sav neki smrdan... jučer sam cijelo jutro provela na probi, popodne sam se trebala bacit na učenje, ali je taj plan propao... navečer sam išla u disco... prvo mi je bilo super neko vrijeme, pa dosadno neko vrijeme, pa sam skoro zaspala u jedno vrijeme pa mi je opet bilo super neko vrijeme, pa je bilo vrijeme za ić doma... pa mi se opet spavalo.
a danas sam se probudila oko 1, doručkovala, pa ručala, pa se zajebavala s Hamletom cijelo popodne(čovječe, to nije tragedija, to je masovni pokolj) i navečer sam išla kod dečka. i sad sam doma, pišem i čekam da se skine pjesma...
i eto skinula se... to znači da mi je vrijeme za krpe... tako da laku noć...

| 23:23 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>