petak, 25.11.2005.

(ne)planiranje

1. telefonski poziv: ja i frendica
ja- bok
ona- bok
ja-kako si
ona- dobro
ja- dobro
ona- šta dobro?
ja- pa dobro je da si dobro
ona- aha... dobro... di ideš sutra navečer?
ja- ne znam. di ti ideš danas navečer?
ona- ne znam. di ti ideš danas navečer?
ja- ne znam. di ti ideš sutra navečer.
ona- u imperial, sa sandrom. ideš?
ja- ma ne znam.
ona- a dobro
ja- šta dobro
ona- pa ne znam
ja- a dobro. možda budem išla.
ona- dobro, budi. a večeras ideš s dragim?
ja- ne znam. ideš ti s dragim?
ona- ne znam.
ja- dobro jel shvaćaš ti da mi živimo u neznanju???
ona- da. pa šta očeš... kome se da planirat.
ja- dobro, sad ću ti spustit. pa ću te nazvat.

2. telefonski poziv: ja i moj dečko
on- halo?
ja- ej
on- bok
ja- di si
on- kod frenda
ja- a večeras?
on- pa... s tobom
ja- ok, drago mi je da znam
on- i meni. nazvat ću te
ja- ok

3.telefonski poziv: ja i frendica
ona- opet ti
ja- aha
ona- ideš s njim?
ja- aha
ona- dobro
ja- dobro. ideš ti snjim?
ona- ma valjda
ja- dobro
ona- ok, vidimo se
ja- ok, bok



i eto... moj savršeno neplanirani petak... pa bumo vidli kak će sve ispast... kiss svima

| 20:24 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>