četvrtak, 17.11.2005.

umorna kišna večer

ma dobro nije baš jako kišna... ali je mokra i puna ispraznog zvuka šuškanja mokrog lišća pod nogama dok pokunjeno hodam doma. Ajde, barem jedna dobra stvar je što je četvrtak, a to znači da još onih sedam dosadnih sati odsjedim u klupi, i onda dva i pol dana slobode... koliko toliko... upravo popila šalicu hladnog mlijeka (veoma zdravo s obzirom da kašljem ko konj zadnjih tjedan dana). bila sam kod dečka, i to me je baka zamalo zaklala jer sam htjela otić bez da išta pojedem, Čudno kako te ljubav uvijek zasiti. Nažalost odao me je mmoj stomak koji se baš onako meni u inat glasno javio... tako da sam ipak morala nešto pojest. a onda sam odležala sat vremena u naručju mog pospanog odabranika, i nakon toga krenula na ples. i onda sam došla doma. i sad pišem neka slova ovdje i mislim da zvučim glupo pa ću presta. KISS!!!

btw: hvala muzičarki koja mi je pomogla da naučim stavljat big sličice na post...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 19:28 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>