četvrtak, 17.11.2005.

ovaj tjedan nije ok


















kasni mi menga. živčana sam. u ponedjeljak sam se skoro (opet9 posvađala s trenericom.
mom frendu je umrla mama. jucer sam bila na pogrebu. on i njegova sestra su bili slomljeni. mrzim pogrebe. na putu doma sam zaspala placuci decku u krilu.
skoro sam se posvađala s best frendicom jer nešto nije štimalo oko cvijeća ili tako nešto. mrzim kad nešto krene krivo i za to je onda kriv koji je igrom slucaja dobio teret odgovornosti za to nešto. govorim o sebi.
dobila sam još jednu tricu iz matiša. prošle godina sam imala pet. i profu koju sam voljela. ove godine imam tri i profu koju mrzim. svaki sat sve manje kužim.
profa iz kemije nam je objavila radosnu vijest da pocinje ispitivat idući tjedan. Mislim, hvala, stvarno nisam znala sta bi učila preko vikenda pošto ionako imam samo još 4 predmeta za učit i jednu knjigu za pročitat. čovječe da nema kemije stvarno bi umrla od dosade.
a pada kiša.

ovaj tjedan skroz nije ok...

| 13:42 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>