ponedjeljak, 14.11.2005.

another monday gone...

eto dakle, preživjeh još jedan ponedjeljak... zapravo jutros sam baš zaključila dataj dan i ne bi bio toliko loš, da nije ponedjeljak... ako kužite na šta mislim,... uglavnom nije ni važno...
danas sam s frendicom vodila dubokoumne razgovore o životu i osobnosti, stvarno ne serem valjda nas je puklo nešto, neam pojma... uglavnom ona je bila sva nekako ubedirana jer joj je odjednom dopalilo u glavu da je svo ovo vrijeme bila umišljena i glupa, i da ne shvaća kako su ju svi toliko trpili, i pita se da li ima pravih prijatelja...
došlo mi je da ju zašakarim onako skroz!!
znači ona se usuđuje nakon 12 godine super prijateljstva odjednom počet sumnjat u to kako sam se ja družila s njom samo zbog... ma zapravo ni ne znam koji bi razlog našla, jer sam si snjom uvijek bila super iako ni sam ne znam zašto... svašta smo prošle zajedno djelile neugodnjake i suze i smijeh i sve što je djeljivo praktički... i jednostavno mi je bilo jasno da ju je hvatala neka predblagdanska depresija pa sam joj rekla nek ode spavat...
ipak je ponedjeljak, ne?
znam ja nju sutra će me vjerovatno, potuno nevezano uz cijeli večerašnji razgovor, štekat da prođemo dužim putem do škole samo da bi GA vidjela, i ja ću naravno ić, ko što i uvijek idem... ipak je ona moja koka...

| 23:40 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>