ponedjeljak, 07.11.2005.

za početak, laku noć

Glitters


pa, eto kad svi već toliko briju na te blogove, pa zašto ne bi i ja tako nešto napravila, pa ću ja sad lijepo pisat tu sve i svašta a vi ak vam se sviđa, super, ak ne pa onda ne morate čitat... =D

danas je bio kišni ponedjeljak, dakle za očekivati je bilo da neće bit moj dan, ali sam se zapravo ugodno iznenadila koliko normalno i bez stresa je prošao... valjda imam sreće ovaj tjedan...
dakle u školi nije bilo niš posebno novo... doma sam išla s dečkom i onda sam kod njega gledala crtiće i zaspala (ke romantično =D sta ne?), doma naravno kao i po običaju tvrdila sam sama sebi da ću učit ali hmmm.. pa recimo da je plan propao...
otišla sam do postolara jer mi je mam napokon rekla gdje je odnijela moje jazzerice (papučice za ples, ako netko ima problema s plesnim izrazima ) ali naravno da sam došla kad je već bilo zatvoreno... nema veze, plesala sam u čarapama... i naplesala se... sad sam umorna i idem spavat, tako da laku noc ekipo, eto prošao je još jedan ponedjeljak ove kišne jeseni...
laku noć

| 22:59 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>