Koliko se kolo zanjihalo, u tri reda ko Babina Greda

nedjelja, 23.03.2008.

SRETAN USKRS!!!

Ovo je za sve:
Isus Krist je svjetlost sama, ispred njega bježi tama! Ko za ovim svjetlom kreće, taj zalutat nikad neće!!! SRETAN USKRS!!!

pa ljudi jeste li ofarbali jaja??? ma zezam se,, ovo ja malo došla posvetiti pažnje vama, ova osoba je dala svoj život za nas tako da današnji blog posvećujem Njemu!!!
Image and video hosting by TinyPic

Tko je Isus Krist za mene?

Može se nekima učiniti apsurdno uopće postavljati ovakva pitanja, ali ako želimo dobiti odgovor na pitanja o samima sebi, trebali bi najprije ipak pokušati dati osobni odgovor na pitanje “Tko je Isus Krist za mene?”. U takvim ispovijestima nalazimo najviše istine, i gotovo sve su u pravu. Sjetimo se samo sv. Augustina pa i samih evanđelja. I oni su pokušaj odgovora na to pitanje. Tek po tako postavljenim stvarima možemo neopterećeno vjerovati.

23.03.2008. u 17:54 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BABINA GREDA I JA

Image and video hosting by TinyPic

Kao i što naslov piše, pisat ću o selu, okolici, donositi izvještaje sa terena... Ovo je kratak opis svega, ali što će se do kraja dogoditi, to je malo iznenađenje!!!


by: BABOGRETKA

hehe evo sam ja, ja sam ta famozna babogretka!!!

Image and video hosting by TinyPic


O MENI:


JA SAM ANA KRETIĆ.ROĐENA SAM 24.01.1990. U SLAVONSKOM BRODU. IDEM U DRUGI RAZRED IOŠ S.S. KRANJČEVIĆA.HOBIJI SU MI FOLKLOR,SVIRANJE, PJEVANJE,KUHANJE,POPRAVLJANJE RAČUNALA... VOLIM SLUŠATI SLAVONSKE LOLE,ŠKORU, ROCK AND ROLL, SVE OSIM NARODNJAKA, ALI NAĐE SE I NJIH U MOJOJ FONOTECI, VOLIM SPAVATI VRIJEME TROŠITI, ZEZATI SE SA FRENDOVIMA.... UŽIVATI U ŽIVOTU!!!!!! JER ŽIVOT JE JEDAN I JA SAM ZADOVOLJNA S NJIM..... ŠTA VIŠE REĆI O MENI, LUDA SAM OPIČENA I MISLIM DA ZNAM UŽIVATI U ONOMU ŠTO MI ŽIVOT NUDI!!!!!!!!

ovo što meni puno znači

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Babogredski forum
oš m. stojanović
Slavonske lole
šokačka taknica
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

E sad slušaj vo!!!

nema sela nad babine grede,
kolo igra a gospoda glede


MENE MOJA NAUČILA MATI,
POPIJ KĆERI KAD TI DRUGI PLATI!!!


štitar selo i babina greda
ta dva sela kompanija cijela


moju malu pravili u šašu
pa ju dali meni tamburašu
Image and video hosting by TinyPic
sinoć brko u kućar utrko
ljubi slatko al je bilo kratko...

Image and video hosting by TinyPic


hehe ko kaže da ja nemam bećara, e ovo je najveći bećar..... naš i vaš ŠIMA JOVANOVAC



Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.