Ayumi

06.06.2006., utorak

Mnogo toga...

Katarina:Lažeš!LAŽEŠ!
Voldemort:Zašto bih lagao?
Katarina:Zato jer je to tvoj stil,odvratni ljigavče.
Voldemort:Malo poštovanja prema starijima.
Katarina:Ti ne zaslužuješ poštovanje vlastite mame!
Voldemort:Zato je i umrla.Božja volja!
Katarina:Ayumi ne može nositi tvoje dijete.
Voldemort:Zapravo,može i nosi ga.
Katarina:Bezočni gade!
Voldemort:Ja imam oči.
Katarina:Nećeš ih više imati kad završim s tobom!
Ja:Kat,nemoj!Nije vrijedan toga!Ozlijedit će te!
Voldemort:Nadam se da će naslijediti i malo tvoje inteligencije,draga!
Ja:Nisam ti ja draga!
Voldemort:Oh,naprotviv...ti si moja draga,mila curica...
Ja:Reci to još jednom i kupit ćeš zube po podu!
Voldemort:Moja draga,mila curica.
Ja:SAD JE DOSTA!!!

Potrčala sam prema njemu i nabila ga koljemom u jaja pri čemu mi je Kat drage volje pomogla.

Ja:Tako!Jedno dijete ti je dosta!
Voldemort:Jedno mi je i previše!
Ja:Odlazi,smeće!To dijete neće doći do tvojih ruku pa makar ga ja morala ubiti da ga spriječim u tome.
Voldemort:A tko će me spriječiti da sam dođem po njega?!

U sobu je upao Harry.

Harry:Ja osobno!
Voldemort:Ti?!Ti me ne bi mogao natjerati u bijeg,a kamoli ubiti!
Harry:Odlazi svinjo!
Ja:Jesi li gluh?!Odlazi!
Katarina:Dosta je ovog zuluma!ODLAZI,KUČKIN SINE!RICTUSEMPRA!

Bacila ga je kroz zid.Ja sam malo pokleknula,ali Harry me uhvatio.

Harry:Ayu,jesi dobro?
Ja:Aha.Samo sam malo umorna.Ne ljutiš se?
Harry:Zašto bih se ljutio?
Ja:Zato što ću roditi Voldemortovo dijete.
Harry:Da,ali ne svojom voljom.Nema razloga de se ljutim na tebe.Hajde,Kat,moramo je otpremiti u bolničko krilo.
Katarina:Ne,Ayu se boji bolnica.Ne voli ih.Pustit ćemo ju da se odmara u spavaonici,OK?
Ja:Kao da mi čita misli(što,uostalom i može).

Izvukli su me kroz tajni hodnik(vrbu je Kat paralizirala Impedimentom) i odveli u spavaonicu.Legla sam i zaspala...

***

Kad sam se probudila vidla sam da curke iz moje spavaonice plaču.Svaka je sjedila na svojem krevetu i plakala.Pitala sam se što se još strašno moglo dogoditi.

Ja:Što se dogodilo?

Nitko nije odgovorio.Ogledala sam se po spavaonici i primjetila da nema Astrid.

Ja:Što se dogodilo?!Gdje je Astrid?!

Luna je uspjela promucati:M...m....m....Malfoy!

Iskobeljala sam se iz kreveta i potrčala prema Slytherinskoj društvenoj.Transformirala sam se u Flinta i ušla unutra(došla je jedna curica koja je rekla lozinku prtretu).Odmah sam vidjela Malfoyja kako se smije okružen glupanima.Odmah sam se transformirala u pravi oblik i zaderala se.

Ja:MALFOY!Što si učinio Astrid?!
Malfoy:Ništa!Sama je to tražila.
Ja:Što je sama tražila?!Gdje je?!
Malfoy:Pogledaj kroz prozor.

Vani sam vidjela kako par ljudi zakapa lijes u grobu.

Ja:Ne vidim ju.
Malfoy:Možda zato što je u sanduku,ha ha.
Ja:SON OF A BITCH!Dođi ovamo i bori se.Večeras ispred jezera.Nema štapića,samo šake!Budi tamo!
Malfoy:Neće biti teško pretući curicu.Tko će ti biti sekundat?Meni će biti Crabbe.
Ja:Katarina,naravno!Da budem uvjerena da ćeš patiti!

Istrčala sam iz njihove društvene i vratila se u spavaonicu.Pred Slytherinima nisam željela
plakati,ali sada kad sam se napokon domogla svoje spavaonice sam zaplakala gotovo onako kako sam plakala kad su mi roditelji ubijeni.Curke su i prišle.Pao je jedan grupni zagrljaj u kojem smo plakale.Čak i Kat,koja ju i nije baš dobro poznavala.Legla sam na svoj krevet u uprla pogled u Astridin.Bio je složen na način na koji ga je samo ona slagala...još je mirisao na nju...sve su njene stvari još bile tu...nisam migla vjerovati...da je zbilja nema.

Ja:Kako se to dogodilo?
Luna:Ne znam.Astrid je samo prošla kraj Malfoya i rekla mu:"Hej,govnariću",a on se okrenuo i bacio Avadu Kedavru...
Ja:I što pobogu još radi u školi?!
Herriet:Snape.
Ja:I mislila sam si.

Biše ništa nismo govorile...u jednom je trenutku ušao Dumbledore i rekao nam:

Dumbledore:Malfoy je isključen iz škole i vjerojatno će pohađati Durmstrang,a vaša se borba neće odžati,uglavnom zbog vašeg djeteta,ali i zbog toga što je Malfoy otišao.Molim te da održiš govor na Astridinom sprovodu Ayumi.Biti će sutra.Nedjelja je,to joj je bio najdraži dan u tjednu.Idem sada.

Izašao je,a ja sam samo monotono ležala...nisam uopće razmišljala o govoru.Samo sam plakla i zaspala plakajući.U snu mi se javila Astrid:

Ayu,ne plači.Imaš još toliko razloga za život.Misli na Akiru...misli na ostale curke iz spavaonice.Ne plači za mnom,Ayu.Ja još uvijek živi u tovjem srcu.Vidjet ćemo se opet.Ne plači Ayu.

Više o Astridinom ubojstvu u Katarininom postu,kad ga napiše.


U sjećanje na Astrid Cotterell:

Astrid je bila mnogima najdraža prijateljica.Astrid je uvijek bila utjeha,potpora nada...živjela je kao da je svaki dan poslijedni...bila je odvažna i hrabra kako mnogi nikad neće biti...Astrid je moja prijateljica koja me razumjela i vječno će živjeti u mojem srcu...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Astrid i njena mama
Image Hosted by ImageShack.us
Astridina školska torba...sve cruke iz naše spavaonice imaju takvu...

GOODBYE,ASTRID!WE'LL ALWAYS LOVE YOU!kiss

Ljudi,ostavite puno komentarčića...,Kat pošalji mi mailom kod za dizajn...charapa@net.hr
- 10:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Rujan 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (20)
Svibanj 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Welcome to the black parade

Koliko dobro poznajete Ayumi?-->tu ćete naići na neke pogreške pri pisanju,ali se još uvijek kuži bit dotičnog pitanja ili odgovora

Moj mail: ayumi_hamasaki@net.hr

My music





















Linkići

Likovi

About me:

Ayumi Hamasaki

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:16.10.1990.
-horoskopski znak:Vaga(Libra)
-6.godina,Ravenclaw
-nadimak:Ayu
-najdraži predmeti:Preobrazba,Čarobni napitci,Obrana od mračnih sila,Čarolije,Astronomija i Skrb za magična stvorenja
-ljubimci:zmaj Sandy,orao Matt,feniks Exodus
-obitelj:majka Minako,otac Hitoshi,brat Akira,kćer Nami(Harryjeva,duga priča,vidi arhivu)
-najdraži ljudi u glazbi:Red Hot Chilli Peppers,Evanescence,Pink
-najdraža pjesma:Snow white queen,All that I'm living for,Lithium
-druge moći(osim čarobjnaštva):levitacija(let bez uporabe sredstava,npr. metle),metamorfoziranje,
razgovor mislima(samo s osobama koje posjeduju isti dar),razgovor sa životinjama i magičnim bićima

i'm in ravenclaw!

be sorted @ nimbo.net


hits


RAVENCLAWI

Tallemondosaures Teseract Grenouille

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Od 17.2.1991. do 27.12.2006.I'll always love you and miss you,Tall.

Lolita Frigg Thora Nt'buelle Gaarder

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:17.2.1991.
-horoskopski znak:Vodenjak(Aquarius)
-6.godina
-nadimak:Lothlorien
-ljubmac:nema
-obitelj:brat Claus Gaarder i sestra Aimee Gaarder
-najdraži bendovi:Pearl Jam,Pink Floyd,Bikini Kill,Sleater Kinney,Crannberries...
-najdraža pjesma:Once,Rebel girl,Dark side of the moon,Here with you...
-druge
moći(osim čarobnjaštva):metamorfoziranje

Rogue Mystique Sampherounes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:25.12.1990.
-horoskopski znak:Jarac(Capricorn)
-6.godina
-nadimak.Dark
-ljubimac:nema
-obitelj:sestra Areanguel,mama Izida Serena Adore,djed Albus
-najdraži bend:Green Day
-najdraža pjesma:American idiot,She 's a rebel
-druge moći (osim čarobnjaštva):govori parselski


SLYTHERINI


Luna Pandora Sanquina Snape

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:13.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:Čupava
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:miš Bubimir
-obitelj:stric Severus Snape
-najdraži bendovi:Ramones,Sex Pistols,The Who
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):trenutno nepoznate

Willa Holand

Image Hosted by ImageShack.us

-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknwon
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Čarobni napitci
-ljubimica:zmija Venia
-obitelj:unknown
-najdraži bendovi:The Subways,The Kooks,The Who,Pink floyd
-najdraža pjesma:Oh,yeah,Hey you,My generation
-druge moći(osim čarobjnaštva):animagus-zmija,govori parselski

Roary Lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-druga imena:Dailine Pearl(piratsko,od oca),Elbereth(vilenjačko,od majke)
-datum rođenja:unknown
-horoskopski znak:unknown
-5.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmeti:Čarobni napitci,Preobrazba i Čarolije
-ljubmci:tarantula,zmija,feniks
-obitelj:otac,majka,R.I.P. sestra blizanka
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):ima krila,vampirica,vukodlak


GRIFFINDORI


Harry Potter

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

-datum rođenja:31.7.1990.
-horoskopski znak:Rak(Cancer)
-6.godina
-nadimak:nema
-najdraži predmet:Obrana od mračnih sila
-ljubimac:sova Hedwiga
-obitelj:otac James(RIP),majka Lily(RIP),kćer Nami(duga priča,vidi arhivu)
-najdraži bendovi:unknown
-najdraža pjesma:unknown
-druge moći(osim čarobjnaštva):parselski

HUFFELPUFFI


*Na nekim ćete mjestima primjetiti riječ unknown...to znači da ja taj podatak ne znam te molim da mi ga se da u komentarima...ako netko želi da nadopišem još nešto kod njegovog/njezinog opisa,molim da bude u svezi glede stvari koje pišu ispred dvotočke,jer mislim da mi je tak najpreglednije i najlakše svima da vide...unaprijed zahvaljujem.