LJEPOTA I LUKSUZ IZ BOLOGNE
Svaka želja može postati san, a neki od tih snova mogu postati stvarnost, zahvaljujući dodatnom entuzijazmu, strasti i volji, ali samo uz čistu predanost i odlučnost - riječi su to glavnog čovjeka Mondial moto-a Roberta Zilettia.
Mondial Piega 1000 je najekskluzivniji ručno izrađen legalni cestovni dvokotač na svijetu. Pedesetih godina prošlog stoljeća, dok se Honda još uhodavala u svijet utrka, Mondial im je pomogao poklonivši im jedan sportski motocikl. Danas Honda Mondialu vraća uslugu kroz agregat kojim je pokretan Piega 1000. Radi se o stroju preuzetom s Hondina modela VTR 1000 SP-1. Ovaj 4-taktni, vodom hlađeni, 90o V-twin agregat, obujma 999 ccm s omjerom kompresije 10.81 razvija snagu od 140 KS pri 9800/min, što mu je dostatno za brzinu od 300 km/h.
Prigušnik ispušnog sustava potpuno je skriven ispod repa motocikla
Umjesto aluminijskog Piega ima okvir izrađen od krom-molibden-venadij čeličnih cijevi u Ducatijevu stilu. Tu su i prednja vilica od Paiollia, amortizer upravljača i zadnji amortizer od Ohlinsa u superbike stilu, te najnoviji Brembov sustav kočnica. Oklop je u potpunosti izrađen od karbonskih vlakana i djelo je tvrtke Carbon Dream. Uz sve to motocikl teži tek 179 kg, što je lakše od bilo kojeg Hondinog ili Ducatijevog V-twin modela.
S Hondinim agregatom obujma 999 ccm, Piega razvija maksimalnih 340 km/h
Piega 1000 je doista dobar kako i izgleda, spajajući izvedbu Hondina agregata sa zamalo nevjerojatnom upravljivošću i lakoćom zaustavljanja, za što zasluge pobiru Brembove kočnice iz serije Oro. Ispušni sustav potpuno je inovativne izvedbe 2-u-1-u-2 . Izrađen od nehrđajućeg čelika i titana s prigušnikom potpuno skrivenim ispod repa motocikla, što je pridonjelo boljoj aerodinamici.
Cijena Piege 1000 je 25.000 eura, u što nije uračunat porez.
|