AUTO MOTO

Moj drugi blog:

SVIJET F1

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Automobile 
Pišite o kojem biste automobilu željeli čitati i u roku od 24 sata na ovom blogu izaći će post o tom automobilu

 










Image Hosted by ImageShack.us

Glasuj!

FORMULA 1:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

 

 23.07.2006., nedjelja

PRIVREMENI ODLAZAK

Dragi posjetitelji, obavještavam vas da od utorka nećete moći čitati moje postove 10-ak dana jer idem u Vodice (mjesto kod Šibenika), gdje nemam pristup Internetu.

Toliko od mene, pozdrav svima!
- 20:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

 18.07.2006., utorak

OVO MORATE VIDJETI!!!

Sjećate li se ovog kadra sa HRT-a prije nekoliko godina gdje čovjeku kraj glave proleti Twingo, a on reagira slijedećim riječima: ''Debil! Ovo nas sad prekida''?

Image Hosted by ImageShack.us

KLIKNI OVDJE!

- 20:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

 13.07.2006., četvrtak

CITROËN C3 PLURIEL 1.4I

KAMELEON ZA LJETNE UŽITKE



Najjeftiniji kabriolet pruža neviđene mogućnosti transformacije u panoramsku limuzinu, kompakt, spider i kamionet te mu se mogu oprostiti jeftina izvedba unutrašnjosti i osrednja stabilnost. Genijalno osmišljenim Plurielom Citroën se u velikom stilu vraća u svijet kabrioleta. Apstinencija u prestižnom segmentu trajala je duga četiri desetljeća, još od legendarne Žabe kabriolet iz sredine šezdesetih godina!

Citroënov mali kabrio, predstavljen na jesen 2002. (na tržište je stigao sredinom 2003.) duhovni je sljednik legendarnog Spačeka, ali sa svim tehnološkim značajkama modernog automobilskog doba. Poput slavnog pretka, promovira dobro poznati životni stil bez žurbe i stresa - dakle, opusti se i uživaj! Koncepcija je nevjerojatno maštovita. Pluriel nije samo kabriolet s četiri sjedala, već objedinjuje čak pet automobilskih izvedbi u jednom! Zbog toga je bez izravne konkurencije na tržištu.

Električnim namatanjem platnenog krova pretvara se u panoramski kompakt, ručnim uvlačenjem namotanog krova i stražnjeg stakla u utrobu prtljažnika postaje kabriolet, skidanjem bočnih krovnih lukova, u samo dva poteza, nastaje atraktivan spider, a preklapanjem stražnjih sjedala i poklopca prtljažnika, nevjerojatno ali istinito, može biti i pick-up! To je dovoljan razlog da Pluriel postane jedan od najefektnijih image-makera na tržištu. Najveća mu je mana odlaganje skinutih krovnih lukova. Nije ih teško razmontirati, ali za njihovo sigurno pohranjivanje treba prikladan, ne baš malen prostor.
Tehnološka je osnova Pluriela preuzeta iz standardnog, dokazano uspješnog modela C3. Platforma, ovjes, motori (benzinci 1.4 od 75 konjskih snaga i 1.6 16V od 109 konja), mjenjači (ručni i automatizirani SensoDrive) te kočnice potječu od C3. Pluriel to ne skriva, te je u nazivu zadržana oznaka izvornog modela. Istovjetna je i armaturna ploča. Pluriel je od C3 duži za osam, širi za tri i viši za četiri centimetra, što najavljuje dobru prostranost putničkog prostora. Prtljažnik je manji za 39 litara, što je, s obzirom na revolucionarnu koncepciju, nebitno. Testirali smo osnovnu benzinsku izvedbu 1.4, vrijednu 15.892 eura, 2284 eura jeftiniju od jačeg i bolje opremljenog 1.6 SensoDrive.

Pluriel je najbolji dokaz kako kabrio-koncepcija još ni približno nije potrošena. Odavno nije lansiran tako originalan i efektan automobil. Atraktivan je izgled određen trima osnovnim elementima: visoko postavljenim, živo razvučenim prednjim svjetlima, elegantno zapetim bočnim lukovima krova, te stražnjim razdijeljenim svjetlima retro-oblika, modernistički garniranim aluminijskim dekoracijama... Visoki bokovi, masivni odbojnici i bočna stakla, bez središnjeg stupa, zaokružuju privlačnu sliku. Mnogo je manjih simpatičnih detalja. Stražnji poklopac i staklo potpuno su ravni, kao nekada na Spačeku, a cijelom širinom razvučen je Citroënov monogram.

Prednji je odbojnik razlomljen visokim rubom poklopca, širokim otvorom zraka i maglenkama u kutevima, što Plurielu daje dinamičnost i personality. Privlačna stilska usklađenost temelji se na dvobojnoj izvedbi, što je jaka Plurielova karta. Nježno plava karoserija savršeno se slaže s aluminijskom bojom krovnih lukova te crnom plastikom retrovizora i zaštitnih letvica. Zbog toga Pluriel izgleda skladno i elegantno, usprkos malih gabarita i razmjerno velikoj visini. Sprijeda djeluje prijateljski, poput nasmiješene patke, a nježan retro-stil stražnjeg dijela podsjeća na modele iz pedesetih. Razvučeni bočni lukovi pružaju i sportski štih. Pluriel se posebice dopada ženama, od kojih smo često čuli - meden je, presladak.

Dizajn unutrašnjosti je za pet. Relaksirajućem ugođaju u vožnji, uz kabrio stil, pridonose razigrani detalji. Vezu sa spačekovskom prošlošću daju zanimljivi, ali nedovoljno pregledni instrumenti te upravljač u stilu starih Citroëna. Sve se to perfektno uklapa u moderno okruženje. Masivna, suvremeno dizajnirana armatura preseljena je iz standardnog C3. Razlike su jedino u izostavljenom suvozačevom pretincu na gornjem dijelu armature te zadebljanje obruča upravljača, koji time ugodnije sjeda u ruke. Šteta što je plastika armature tvrda i pomalo jeftina (boljka iz osnovnog C3). Pažnju privlače sportski otvori ventilacije, lifestyle dizajnirana metalno-plastična vrata s aluminijskim rukohvatom te udobna, ali previše ravna sjedala s neobičnim formama obloga i pozadinom naslona u boji karoserije.

Jedine su ozbiljne zamjerke, dakle, iste kao u standardnom C3. Sve je iznimno skladno i privlačno, ali se stječe dojam da su Citroënovi stručnjaci štedjeli u izvedbi. Mladim kupcima to vjerojatno neće smetati, jer izvrsna koncepcija i efektan stil zasjenjuju sve takve mane. Vidljivost je solidna, a veličina prtljažnika oscilira od 137 litara (krov i stražnje staklo uronjeni u dvostruko dno prtljažnika) do standardnih 266 litara. Pri svakom pretvaranju iz panoramske izvedbe u kabrio, spider ili pick-up (i obratno) treba izvaditi kompletnu prtljagu.
Zbog daleko odmaknutih prednjih nosača i vjetrobranskog stakla, visokog krova i daleko odmaknutog stražnjeg završetka krovnog luka dobiva se osjećaj velike prostornosti. Ugođaj za upravljačem sličan je kao u VW Beetleu. Stražnjih roll-barova nema, ali je struktura stražnjih sjedala višestruko ojačana i iznimno čvrsta. Brtvljenje krova izvedeno je precizno te je vožnja ugodno tiha i suha (u praonici krov nije propustio ni kap). Skidanjem krova intenzitet zračnih turbulencija bitno ovisi o postavljenoj konfiguraciji krova i bočnih stakala. Zaštitne mreže iza sjedala, koja umanjuje vrtloženja zraka, nema ni u doplati.

Pogonska je grupa preuzeta od standardnog C3. Višestruko provjereni benzinac 1.4 s dva ventila po cilindru (u modele PSA ugrađuje se od sredine osamdesetih) razvija najveću snagu od 75 KS i okretni moment od 118 Nm. Njime Pluriel postiže najveću brzinu od 160 km/h, a do stotke ubrzava za 13,9 sekundi. U usporedbi s jednako snažnim, običnim C3 najveća je brzina niža za osam km/h, a prosječna potrošnja veća za 0,6 litara. To je posljedica lošije aerodinamike i veće mase, no posve je nebitno u automobilčiću tako lepršave koncepcije. Kad bi se kojim slučajem u ponudi nalazio i najslabiji motor standardnog C3 (1.1/60 KS), mnogima bi i on bio dovoljan za lagana ljetna uživanja.

Tome se ne treba čuditi, jer Pluriel je jedan od rijetkih modela kojemu performanse nisu u prvom planu. Motor radi meko i tiho, iako donja strana haube nije obložena. Veća se buka javlja pri žustrijim ubrzanjima iznad 4000/min, ili u jurnjavi autocestom iznad 130 km/h. Solidna elastičnost u prva četiri stupnja omogućuje razmjernu bezbrižnost u vožnji, iako treba računati na gubitak brzine pri usponima. Dugačak prijenosni omjer petog stupnja smanjuje potrošnju i pogoduje dugotrajnijim vožnjama autocestama, no za jače međuubrzanje treba šaltati niže. Ručica mjenjača skrojena je po ženskoj mjeri. Iz gleda efektno, a kroz stupnjeve klizi lako i precizno. Kočnice nemaju ABS, ali su prilično učinkovite. Bio bi poželjan efikasniji servo ure?aj, posebice za žene, koje su ciljana klijentela. Potrošnja je prihvatljiva. Opuštenim krstarenjima gradom i okolicom potrošnja prelazi osam litara.

Tradicionalna francuska udobnost i povišeno težište kratke, a visoke karoserije, nisu najbolji preduvjeti za uzornu stabilnost. Pri temperamentnijoj vožnji kroz zavoje dolazi do neugodnog naginjanja i laganog proklizavanja. Sve to pogoršava lagan upravljač, s električnim servouređajem, bez dovoljno osjećaja i preciznosti. Zbog toga sportska vožnja brzo zamara te postaje jasno kako je ovaj polivalentan autić na svome terenu tek u opuštenom, laganom krstarenju. Na neravnim se cestama Pluriel trese i poskakuje, povremeno zahtijevajući korekcije smjera upravljačem.

Osnovni Pluriel 1.4 stoji 15.892 eura, pa je jedan najjeftiniji pravi kabriolet na našem tržištu! Prednosti dosad nevi?ene i jednostavne transformacije iz panoramske limuzine i kompakta, do kabrioleta i kamioneta (bez alata i za samo par minuta), uvelike zasjenjuju nedostatke poput jeftinih materijala ili nedovoljno čvrstog ovjesa. Visoku ocjenu zaslužuje i ljepuškasti dizajn, koji stvara jedinstvenu atmosferu u vožnji. Najveća je vrlina Pluriela jedinstvena koncepcija, zbog koje nema izravne konkurencije na tržištu. Zbog svega je toga Pluriel prava prigoda, da se po relativno niskoj cijeni uživa u, estetski i tehnološki, prvorazrednim čarima vožnje s vjetrom u kosi.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
Motor: benzinski, redni, 4-cilindarski, glava i blok od lakog lijeva, bregasto vratilo u glavi (zupčasti remen), 2 ventila po cilindru, elektronsko multi-point ubrizgavanje
Ugradnja: sprijeda poprečno
Obujam: 1361 ccm
Provrt x hod: 75 x 77 mm
Kompresija: 10,2:1
Snaga: 55 kW/75 KS pri 5400/min
Okretni moment: 118 Nm pri 3300/min
Ovjes: sprijeda McPherson, straga polukruta osovina, uzdužna ramena, stabilizator, spiralne opruge, teleskopski amortizeri
Kočnice: sprijeda: samoventilirani diskovi 266 mm, straga bubnjevi 203 mm
Gume: 185/65 R 15 H, Michelin Energy
Dimenzije: 3934 x 1700 x 1563 mm
Međuosovinski razmak: 2460 mm
Prtljažnik: 266 l
Spremnik goriva: 47 l
Masa/nosivost: 1135/370 kg
Najveća brzina: 160 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 13,9 s
Potrošnja: grad 8,9 / otvoreno 5,5 / prosjek 6,8 l/100 km
CIJENA: 15.892 eura
- 19:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

 12.07.2006., srijeda

JOŠ ŽEŠĆI MCLAREN

MERCEDES-BENZ SLR 722 EDITION

Image Hosted by ImageShack.us

Mercedes-Benz je ovih dana na sveopće iznenađenje predstavio novu inačicu modela SLR koja nosi oznaku 722 Edition. Upravo je ta oznaka nastala u čast nezaboravne pobjede Stirlinga Mossa i Denisa Jenkinsona u Mercedesu 300 SLR sa startnim brojem 722 na utrci Mille Miglia davne 1955. godine.

SLR 722 Edition je pokretan 5.5-litrenim V8 agregatom snage 650 KS koji se odlikuje odličnim odazivom na gas te naglim porastom momentne krivulje. Ubrzanje do stotke traje 3.6 sekundi, a do brzine od 200 km/h ovaj SLR stiže za 10.2 sekunde. U odnosu na serijski SLR maksimalna brzina je veća za 3 km/h te iznosi 337 km/h.

Upravljivost ove inačice SLR-a je u odnosu na serijski poboljšana tvrđim ovjesom koji je snižen za 10 milimetara. Naplatci su veličine 19 cola, a diskovi promjera od čak 390 milimetara jamče sigurna zaustavljanja sa svih brzina. Vanjski je izgled poboljšan kitom koji osim estetske ima i vrlo važnu aerodinamičnu funkciju.

Mercedes SLR 722 Edition u prodaju kreće 11. srpnja po , zasad, nepoznatoj cijeni, a budući se vlasnici mogu učlaniti i u školu sportske vožnje u kojoj će jedan od instruktora biti i David Coulthard.
- 19:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

 11.07.2006., utorak

JAPANCI U INDIJI PROIZVODE AUTO ZA EUROPSKO TRŽIŠTE

SVE ČARI GLOBALIZACIJE

Image Hosted by ImageShack.us

Nissan i Suzuki su sklopili ugovor prema kojem će se međusobno pomagati širom svijeta kako bi povećali učinkovitost. U dogovoru stoji kako će jedni druge opskrbljivati vozilima i dijeliti proizvodne pogone. Tako će Suzuki razviti i proizvoditi novi model malenih mjera za Nissan, pretežno namijenjen europskom tržištu, s početkom od 2008.

Proizvodnja bi se trebala odvijati u Indiji, gdje je tržište malih automobila u porastu. Novi model bazirat će se na jednom od Suzukijevih mališana s japanskog tržišta opremljenih motorima obujma 660 ccm, ali prerađeni da mogu primiti i dvostruko veće agregate. Dieselska varijanta nije u planu zbog ograničenih gabarita vozila.

Suzuki dominira indijskim tržištem svojim odjelom Maruti Udyog Ltd. Trenutno posjeduje jednu tvornicu s godišnjim kapacitetom od 500.000 jedinica, a u planu je gradnja još jedne, inicijalnog kapaciteta 100.000 vozila, koji bi se proširio na 250.000 do ožujka 2008.
- 19:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

 10.07.2006., ponedjeljak

STIŽE NOVA BABY ALFA

TALIJANI RAZMATRAJU PROIZVODNJU NAJMANJEG MODELA

Image Hosted by ImageShack.us

U Alfa Romeu intenzivno razmišljaju o proizvodnji nove 'baby Alfe', koja bi se u ponudi uklopila ispod nadolazeće zamjene za model 147.

Novi automobil za cilj bi imao mlađe kupce, koje bi pokušao privući razmjerno niskom cijenom, a bazirao bi se na platformi Fiat Grande Punta.

Konačna odluka vodstva tvrtke o početku proizvodnje ili odustajanju od projekta očekuje se u rujnu ove godine.
- 19:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

 08.07.2006., subota

ZBOGOM ZABLUDAMA

AUTI KVALITETNIJI I POUZDANIJI NEGO NEKAD

Image Hosted by ImageShack.us

Usprkos uvriježenom mišljenju da su automobili nekada bili kvalitetniji, statistike pokazuju suprotno.

Prema praćenju njemačkog ADAC-a, prije 30 godina se na svakih deset tisuća kilometara testa prosječno događalo 0,7 većih kvarova.

Kod sadašnjih je automobila automobila taj broj pao na manje od 0,4. Problem je jedino što se sada malo može uraditi po sustavu “uradi sam”.
- 20:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

 07.07.2006., petak

MERCEDES SLR MCLAREN

Image Hosted by ImageShack.us

Model SLR koji je rezultat suradnje Mercedesa i Mclarena obogaćen je i Roadster inačicom. Čelni ljudi Mercedesa smatraju da bi se kabrioletska inačica SLR koja je u konceptnom obliku prikazana 1999. godine uskoro trebala naći na tržištu. Kako bi se Roadsteru osigurala ekskluzivnost planira se proizvodnja samo ograničene količine ovog GT automobila.

Image Hosted by ImageShack.us

Mnogi su od prvog trenutka kada je predstavljen SLR smatrali da je on u svakom pogledu nedostojan imena Mclaren. Mclaren se u devedesetima povezivao s vrhunskim F1 modelom, koji je još i dan danas sposoban održati 'lekciju' velikoj većini suvremenih super automobila. Mercedes je nedavno priznao grešku te je najavio nasljednika modela F1 koji bi se na tržištu mogao naći za nekoliko godina.

A sada, fresh vijesti:

STIŽE NOVI SLR

Image Hosted by ImageShack.us

Nakon što su iz Mclarena stigle najave o proizvodnji manjeg modela, svijet su obišle slike na kojima je redizajnirani SLR. Zajednički uradak Mclarena i Mercedes-Benza javnosti će biti prikazan krajem godine, a osim nabildanijeg izgleda redizajnirani SLR trebao bi donositi poboljšanje i na području dinamičkih svojstava.

Prerađeni V8 agregat trebao bi umjesto dosadašnjih 626 razvijati 650 KS, a ubrzanje do stotke trebalo bi sa dosadašnjih 3.8 pasti na 3.6 sekundi. Osim redizajna eksterijera i interijera nova generacija SLR-a donosi i primjetnu uštedu na masi, a osim kočnica pojačan je i ovjes.

Sve u svemu SLR će osim agresivnijeg izgleda i poboljšanja performansi u novoj generaciji donijeti i veću cijenu za nekoliko desetaka tisuća eura.
- 21:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

 06.07.2006., četvrtak

ZVIJEZDA SAPUNICE ZA VOLANOM SPOTSKOG AUTOMOBILA

MARIO VALENTIĆ USPJEŠAN NA GROBNIKU

Image Hosted by ImageShack.us

Sportaš, glumačka zvijezda i zaštitno lice Škode – Mario Valentić, osim pred kamerama, potvrdio je da se vrlo dobro snalazi i u automobilističkim utrkama. Nikada prije nije vozio utrke pa je, kao i prema svom poslu, pristupio s velikim poštovanjem, željom i sportskim duhom.

Utrka na Grobniku, značila je za njega i ozbiljnu pripremu tako da je osim uspješno položenog ispita za sportsku licencu, naporno trenirao. Trening utrke vozio je s iskusnim vozačem i jednim od najboljih hrvatskih automobilista, Jurom Šebaljem i dobio feeling.

Prva kružna utrka bila je na Grobniku utrci 'Nagrada Matulja' održana 1. i 2.07.2006.g, a pokazalo se da se Mario vrlo dobro uklopio u ekipu i uspješno odvozio prvu utrku uz tehničku potporu tvrtke Škoda, Automehanike Jaković, te logistiku AK 'Delta'.
- 19:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

 03.07.2006., ponedjeljak

SEVERINA OSVOJILA GROBNIK

ZVIJEZDA IZVAN KONKURENCIJE

Image Hosted by ImageShack.us

Grobnička utrka bila je zamišljena kao jednodnevna utrka. Hrvatski auto i karting savez takav je posebni pravilnik grobničke utrke pod nazivom Nagrada Matulja 2006. prihvatio, odobrio, no tri dana prije utrke ipak osporio i donio odluku da utrka mora biti dvodnevna. Kako bi mogla nastupiti u utrci, Severina je trebala položiti ispit iz poznavanja pravila o automobilističkim utrkama, te praktični dio - samu vožnju.

Sve je bilo dogovoreno da tako i bude, u subotu poslije podne, no promjenom satnice utrke (službeni treninzi već su održani u subotu) Severina nije bila u mogućnosti odgoditi svoje obveze za subotu te stoga nije mogla ishodovati vozačku licencu za nastup prije kvalifikacijskih treninga, te posljedično niti nastupiti u utrci. No, ako joj ikada zatreba, moći će koristiti svoju licencu, jer Severina je danas prije utrke Polo kupa položila sve što je trebala i dobila vozačku licencu, koju joj je uručio Branko Jordanić, predsjednik HAKS-a. Nova članica AK Speedy, malog zagrebačkog kluba sa mnogim zapaženim imenima hrvatskog automobilizma dobila je instrukcije od Tajane Koren, najpoznatije i najuspješnije hrvatske automobilistice, stoga i ne čudi da je sve testove uspješno prošla.

Severina je odvozila nekoliko krugova u natjecateljskom Polu sa startnim brojem 9., a potom i sa novim VW EOS-om, kojega je od generalnog uvoznika za Volkswagen u Hrvatskoj, P.Z. Auta dobila na korištenje. Ključ od EOS-a Severini je uručila Dijana Đerđ, voditeljica marketinga i odnosa s javnošću Volkswagena u Hrvatskoj.

Iako je zbog više sile nastup Severine u utrci izostao, i sama njezina pojava na Grobniku, u natjecateljskom kombinezonu, za volanom natjecateljskog automobila bila je veliki spektakl jer Seve je ipak Seve i gdjegod se pojavila, svima plijeni pažnju!
- 21:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

 02.07.2006., nedjelja

KUPIŠ ENZO, DOBIJEŠ ŽENU

ZANIMLJIV OGLAS ZA PRODAJU RABLJENOG FERRARIJA

Image Hosted by ImageShack.us

Žena u Njemačkoj stavila je na aukciju svoj crveni Ferrari Enzo i uz automobil u paket uključila zanimljiv poklon – sebe. Početna cijena automobila je 1.25 milijuna eura.

26-godišnja Leila, koja je radila kao pjevačica plesne glazbe u Siriji, za sebe kaže da je već bogata, pa ne želi da je budući suprug voli samo zbog njezinog novca.

'Samo si milijunaš može priuštiti takav automobil', objašnjava Leila. Nažalost, čini se kako će Leila još neko vrijeme ostati sama, jer aukcija traje do 5. srpnja, a do sada nije bilo niti jedne ponude.

- 16:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

 01.07.2006., subota

BOLJE IKAD, NEGO NIKAD

PLATIO KAZNU NAKON 52 GODINE

Image Hosted by ImageShack.us

Englez koji je zaboravio na kaznu za prebrzu vožnju pronašao je nakon 52 godine sporni papirić u džepu svog kaputa.

John Gedge, 88-godišnji umirovljenik, uhvaćen je 1954. na ljetovanju u Philadelphiji kako u zoni ograničenja na 35 mph (55 km/h) vozi 55 mph (90 km/h). Obećao je platiti globu čim se vrati u hotel, no zaboravio je – dok nije pronašao kaznu prošlog tjedna.

Poslao je pismo isprike te u njemu pet funti, na adresu filadelfijske policije, pa čak i nazvao telefonom kako bi se ispričao. John, koji živi u staračkom domu u Istočnom Sussexu, izjavio je: 'Rekao sam im kako Englez uvijek plaća svoje dugove. Moja savjest je sada čista.'

Američki policajac Mark Focht komentirao je ovaj neobičan slučaj: 'Uokvirit ću ovo pismo i novčanicu od pet funti kao primjer svakome da je poštenje najisplativije, čak i s malim zakašnjenjem.'
- 10:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #