ponedjeljak, 28.08.2006.

Ron,Hermy,Margaret Ann

„Ne kužim kako nam je mogla zbrisati!“mozgala je Hermiona u našem uredu lupajući se po glavi s penkalom.Ja sam gladila Garfielda po glavi.
„Gle,znam da svi misle da sam ja kriva...“
„Ja ne mislim!“začuje se odnekud poznati glas.Na vratima je stajala visoka crvenokosa prilika.
„Rone!“vrisne Hermiona i pohrli mu u zagrljaj.
„Hej,ljubavi!“šapne joj Ron.Ja sam nasmiješeno sjedila na stolu.
„Evo...ovo je za tebe.A ovo za tebe!“reče i pruži Garfieldu lopticu,a meni buket krvavo-crvenih ruža i čokoladu.
„A za mene?“upita Hermiona.
„Ovo.“
Ron i Hermiona su se ljubili,a ja sam na hodniku vidjela Scrimgouera.
„Oza...fuj!“zgrozio se kad je vidio Rona i Hermionu.Oni se nisu dali ometati.
„Dobit ćete novu partnericu.Vi i Grangerica.Sad moram ići.E,još...pazite da ju ne rasplešete!“reče Scrimgoeur i izađe iz ureda.Unutra je ušla djevojka duge,crne kose i lijepih očiju,a bila mi je dobro poznata.
„Isabell!Ti si naša nova partnerica?Super!“viknula sam.Ona je došla do mene i zagrlila me.
„Imaju li Amanda i Harry nekog novog?“znatiželjno sam upitala.
„Da.Maggie je s njima!“
„Maggie?Peytonica?Misliš ona Maggie?“zabezeknula sam se.
„Koja Maggie?“
“Voldemortova kći!“viknula sam,preglasno.Ron i Hermiona su se trgnuli,a nekoj ženi na hodniku je ispala kava.Scrmgoeur je doletio u ured i zaprijetio mi otkazom.
„Hej,debeli,nisam ja tražila da me zaposliš!“usprotivila sam se.Brzo se okrenuo i izašao van.
Isabell je češala Garfielda po trbuhu.On je bio presretan što je vidi.Dok smo bili u Hoggy Woggyju,ona mu se dopala isto kao i meni.
„Hej,jeste vi živi?“upitala je Isabell Rona i Hermionu koji se nisu odvajali.
„Da,ja bih se ugušila!Nadam se samo da se nećete ljubiti dva mjeseca!“rekla sam.
„Zato toliko?“začudi se Isabell.
„Toliko se nisu vidjeli.“objasnila sam joj.
Izašla sam na hodnik i otišla do nekog mladića koji mi se sviđao,a htjela sam ga upoznati.
„Joj ne!Ozzie ima naviku upoznavati ljude koji su joj simpatični!“čula sam Am iz njenog ureda.
„Da,i?“upita ju Harry.
„Sad ćeš vidit!“šapnula sam ja.
„E...bok.“rekla sam i potapšala ovog po leđima.Raskopčala sam košulju tako da mi se jasno mogao vidjeti sportski topić s dubokim dekolteom.
„?“zbunjeno me pogledao.Ajoj,ne razumije engleski!
“Ich bin Sebastian,und du?“upitao me na njemačkom.
„Aaa...Ich bin Ozzie,und ich liebe dich.Wie heist du?“upitala sam.
„Was?Ich...o!“protisne ovaj i zacrveni se.Tri puta sam kao Dobby lupila s glavom u automat za kavu (što on tu radi?!Pa ovo je Ministarstvo MAGIJE!),a onda me on zaustavio.
„Ich mean...ovaj...super,sad mijenjam jezike!“rekla sam na hrvatskom.
„Ti pričaš hrvatskim jezikom?“upita me Sebastian.
„Da.A ti?Mislim,kako?“
“Ja sam iz Bosne.“
Zbunjeno sam ga promatrala i skužila da je ružan.
„Bok!“rekla sam,okrenula se na peti i utrčala u Amandin i Harryjev ured.
„Am,moraš mi pom-koji je vrag ovo?!“
Zgroženo sam pogledala zidove.Bili su svi kričavi!
“Da pogodim-Maggie?“
“Aha!“začuje se nečiji glas.Margaret Ann Peyton je nasmiješeno stajala u kutu i mahala mi.
„Margaret!Kaj ima?“
“Maggie.Ja sam Maggie.Kod Margaret nema ništa,kod Maggie ima svašta.“reče ona i namršti se.
„Ok,onda ću te zvat Ann!“
“Maggie!“
“To je glupo.Zvat ću te Eiggam!To je obrnuto!“
“To je ružno!“
“Onda budi Nna Teragram!“viknula sam.
„Dobro,bit ću Eiggam.“popusti Maggie i nastavi s bojenjem.Izašla sam i zaletila se u Scrimgoeura.
„Koji v...o,to ste vi!“prozborila sam i brzo se podigla s poda.
„Na posao!“zagrmi on i prostrijeli me munjom.Otišla sam u ured i vidjela nešto bljakavo.Isabell je gledala kroz prozor,a Garfield je pokrio oči.Sad su se Ron i Hermiona doslovno lizali po licu...yuk!lud

Ja,poglavica Ozzie

- 12:54 - Scratch of your nail (9) - Spill the color - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Designed by NLO

Opis bloga

Dobrodošli u aurorski ured. Dobrodošli u život ljudi koji se bore protvi zlih strana lorda Voldemorta.

PIŠITE POSTOVE KAKO GOD HOĆETE,SAMO NAPRIJED!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Članovi Aurorskog ureda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ozana Valent
Nadimak joj je Ozzie.Ima 25 godina.Završila je Hogwarts.Prije mjesec dana,saznala je da mora biti auror jer je jedna od Izabranih koji jedini mogu pobijetiti Voldemorta.Nitko na prvi pogled ne bi ni pomislio što je njezin posao zato što se ponaša jako nezrelo.Pametna je.Najbolja prijateljica joj je Amanda.Totalno je zaljubljena u Draca Malfoya.

Image Hosted by ImageShack.us
Amanda Harrison
Bivša Gryffindorka. Njezina majka je Lujiza Brown, Voldemorotova najvjerniji pristaša. Amandin san je pronaći Lujizu i osvetiti joj se za sve loše što joj je učinila u životu. Ima 25 godina. Još dok je bila u Hogwartsu Maggie joj je dala nadimak Am pa je odsad svi tako zovu. Postati aurorom joj je oduvijek bio san.Najbolje frendice su joj Ozzie i Maggie. Hoda s Harryjem.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maggie Peyton (Riddle)
Pravo ime joj je Margaret Ann, ali nitko ne želi da riskira glavu i naziva je tako. Najpozitivnija je i najdjetinjastija od svih cura... ili tako barem izgleda. Pod ovom krinkom se krije nasljednica najvećeg crnog maga koji je ikad hodao zemljom... nasljednica lorda Voldemorta. Pa kaj onda ona radi u aurorima? Ona je... kako bih rekla... dvostruki agent... Od dana kada se rodila, na ramenu ima žigosan Tamni znamen, što samo dokazuje da je njezina sudbina postati sljedeći veliki Riddle...

Image Hosted by ImageShack.us
Isabell Black
Zauvijek ćemo te se sjećati

Image Hosted by ImageShack.us
Harry Potter
Ima 25 godina. Dok je pohađao Hogwarts bio je Gryffindor. Najbolji prijatelj mu je Ron Weasley, a hoda s Amandom Harrison. Dok je bio tek jednogodišnja beba lord Voldemort mu je ubio roditelje, sjajne čarobnjake, Lilly i Jamesa Pottera. Pokušao je ubiti i Harryja, ali Lilly Potter je žrtvovala svoj život za život svog sina. I tako je Harry Potter postao jedini koji je preživio smrtonosnu kletvu Avadu Kedavru. Kao spomen na tu noć ostao mu je na čelu ožiljak u obliku munje dok su se moći lorda Voldemorta izgubile. Prema proročanstvu Harry i Voldemort se moraju sukobiti po posljednji put. I jedan će iz te borbe izaći kao pobjednik, a drugi... Drugog neće biti.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hermiona Granger
Ima 25 godina, završila je Hogwarts u kojemu je bila Gryffindorka. Hoda s Ronaldom Weasleyjem. Bezjačkog je podrijetla. Veoma je pametna i vješta, a najbolje joj idu logička zaključivanja i zagonetke. Svojom murošću, pameti i razboritošću pomaže aurorima u mnogim situacijama.

Ako netko želi uređivati blog,neka se javi Ozzie ili Amandi ili Maggie i one će vam poslati lozinku i korisničko ime!