Aurora borealis

28.06.2004., ponedjeljak

«Vučedolski genius loci»

Zadnji dan na ovom radnom mjestu. Žalit ću možda za svakodnevnom inspekcijom radova na sovama starog NSB-a, za zvukom gričkog topa u podne, za nekim dragim ljudima, no moj brod ide dalje. Tu sam dao što sam trebao dati (barem se tako nadam). Iz iskustva znam da sve u životu ima svoje razloge i siguran sam da postoje razlozi zašto sam trebao biti tu (možda to naknadno doznam). Isplovljavam na pučinu.
Jučer sam bio dobio inspiraciju i šefici, porijeklom iz Iloka, načinio poklon - figuru koja se zove «Vučedolski genius loci». Figuru čini postolje od glinamola na kojem je ulomak keramike s iskapanja na Vučedolu (iz onog znanstveno neupotrebljivog dijela gdje su slojevi ispremiješani pa se ne zna što pripada kojem vremenu), tamnosmeđ kao što je plodna podunavska crnica. Taj ulomak natkriljuje čovjekoliko-leptiroliko stvorenje, alegorija duše (Psihu su u antici, a i kasnije prikazivali s leptirovim krilima), s krilima u bojama i šarama tipičnim za vučedolsku neolitsku keramiku. S ruku tog stvorenja spuštaju se plaštoliki oblici i prave pozadinu ulomku keramike.
Čovjek treba biti zahvalan ljudima koji su mu omogućili rast i koji su bili dovoljno nesebični pustiti ga ići njegovim putem.

P.S. Genius loci- duh mjesta

- 11:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Kronika
Blogovi koje pratim
Lucy Fair
Rosso di sera...