Aurora borealis

18.06.2004., petak

Fikcija na temu:Buđenje

Otvarajući oči vidim maglovito, mrljasto. Uključujem polako svijest, ponovno stvaram svijet oko sebe. Magloviti, mrljasti krajolik izoštravam. Vraćam se u vrijeme i još sam pod dojmom sna.

U tom snu sve je crno. Nebo i more. Na tamnom horizontu vidjelo se kako more gori i oblaci se dima uzdižu prema nebu na kojem sjaji tamno sunce s vatrenom koronom. Čujem zvuk pijetla. Prelazi u zvuk trublje koji mi prožima čitavo tijelo i siječe ga. Toliko je moćan taj zvuk. S obje strane osjećam prisutnost. S desne strane je moj anđeo kojega sada prvi put vidim iako sam mu se često molio, a s moje lijeve grozno biće s glavom pijetla i krilima šišmiša. Natječu se u tome tko će reći više toga o meni. U strahu se želim probuditi...

Otvarajući oči vidim maglovito, mrljasto. Uključujem polako svijest, ponovno stvaram svijet oko sebe. Magloviti, mrljasti krajolik oko sebe izoštravam. Vraćam se u vrijeme i, čudno, osjećam prisutnost s obje strane. S moje je desne strane moj anđeo, a s lijeve ono biće. Sada shvaćam zvuk trublje.

- 21:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Kronika
Blogovi koje pratim
Lucy Fair
Rosso di sera...