Aurora borealis

11.06.2004., petak

Petak, a ponedjeljak

Danas ponovno radim, a jučer je bio praznik i blagdan. Imam dojam da je ponedjeljak, tim više što sam jučer bio na misi. Na poslu sam na otkaznom roku i uskoro, početkom sljedećeg mjeseca, prelazim na novi posao.
Inače, jučer sam bio u Maksimiru, koji je bio prepun ljudi. Neki su ljudi sa svojim mladuncima išli u zoološki gledati braću i sestre i njihove mladunce. Aleja koja vodi do Vidikovca bila je prepuna šetača. Uz labuđi par je plivalo i jedno ružno pače. Šetao sam s frendicom, ližući "King s vanilijom i bademom (dobar!). Pričali smo o emocionalnim problemima. Sjeli smo na piće na Vidikovac i čekali konobara dobrih 15 minuta. Iz perivoja nas je potjerala kiša.
Puknuo je grički top, podne je, što znači da imam pravo izaći na ručkovnu pauzu, kibam, tako mi mlijeka u prahu na lijevo.
Ajd' bok.

- 11:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Kronika
Blogovi koje pratim
Lucy Fair
Rosso di sera...