Svjetske istine i oglasi

Nažalost, većina ovih stvari o muškima je istina, za žene ne baš tolko, al eto; treba se informirat :)

Koliko muškaraca je potrebno za otvoriti pivo?
Niti jedan. Pivo već treba biti otvoreno kada ga ona donese.

Zašto je praonica rublja loše mjesto za pokupiti komada?Zato što žena koja si ne može priuštiti kupnju perilice za rublje, vjerojatno nikad neće biti sposobna uzdržavati muškarca.

Zašto žene imaju manja stopala od muškaraca?To je jedna od onih 'evolucijskih stvari' koja im omogućuje da stoje bliže sudoperu.

Kako muškarac zna da će žena reći nešto pametno?
Ako započne rečenicu sa: "Muškarac mi je jednom rekao..."

Kako popraviti ženski sat?
Nikako. Svaka pećnica ima sat.

Ako pas laje u dvorištu, a žena viče na ulazu u kuću, koga ćete prvog pustiti da uđe?
Psa, naravno. On će zašutjeti čim uđe.

Što je gore od muške šovinističke svinje?
Žena koja neće uraditi ono što joj se kaže.

Oženio sam gospođicu 'U pravu sam'
Ono što nisam znao je da joj je pravo ime Uvijek.


Znanstvenici su otkrili hranu koja umanjuje seksualni nagon kod žena za 90 posto.
Zove se svadbena torta.

Zašto muškarci umiru prije njihovih supruga?
Zato što žele.

žene nikad neće biti ravnopravne s muškarcima...
...sve dok neće moći hodati ulicom ćelave glave i pivskog trbuha i još uvijek misliti da su seksi.


U početku, stvori Bog Zemlju i odmori.
Tada Bog stvori muškarca i odmori.
Tada Bog stvori ženu.

Od tog trenutka, ni Bog ni muškarac više nisu imali mira.

O muškarcima

- Zašto su muškarci uvijek zabrinuti za veličinu svog penisa?
Zato što bi trebali biti.

- Zašto muškarci nikad ne pokazuju osjećaje?
Zato što ih nemaju.

- Zašto se muškarci vole oženiti djevicama?
Zato jer ne vole kritiku.

- Kako znaš kad ti je muž mrtav?
Seks je na istom nivou, ali možeš slobodno uzeti daljinski.

- Zašto muškarci nemaju krizu srednjih godina?
Zaglave u adolescenciji.

- Što je Bog rekao nakon što je stvorio čovjeka?
Mogu ja i bolje.

- Kako muškarci zamišljaju predigru?
Grebu se pola sata za snošaj.

- Što je zajedničko klitorisu, godišnjici braka i wc školjci?
Muškarci ih uvijek promaše.

- Što je muška definicija romantične večeri?
Seks.

- Zašto samo 10% muškaraca odlazi u raj?
Ako bi ih odlazilo više, to bi postao pakao.

- U čemu je razlika između svinje i muškarca?
Svinja ne postane muškarac kada se napije.

- Što je za muškarca "prava ljubav"?
Erekcija.

- Zasto muškarci ne peru rublje?
Zato što stroj za pranje rublja ne radi na daljinski.

OGLASI:

Slijepac trazi stan sa pogledom na more. (Znam da me necete zajebat)

OSIGURAJTE STANOVE OD POZARA - POPLAVITE IH !
Shifra: Vodoprivreda

Krecim crnce po kucama
shifra: Moler rasista

Iznajmljujem ne nove ali dobro ochuvane kondome za spoljnju i unutrašnju upotrebu
Shifra: Student


SMANJITE POGIBIJE NA CESTAMA !!!
VOZITE PO ...
... T R O T O A R I M A !!!
Shifra : Dobrota trans

Prodajem stan s pogledom kroz prozor

POVOLJNO !!! Prodajem ili iznajmiljujem toalet papir korišten samo sa jedne strane .
Šifra:D.D. Higijena

Cuvam zensku djecu od 17-27.
Šifra: BabySiter

itd.

kakvi likovi...hehe...

A ovo:

Jeste li culi ....

... za zenu kojoj je automehanicar nakon pregleda automobila rekao da ima kratak spoj negdje u motoru, a ona
je pitala koliko bi kostalo da se taj spoj produzi
... da amerikanci izbacuju na trziste novu mehanicku pilu sa rezervnim prstima
... za decka koji je toliko mrsav da ima prugastu pidzamu sa samo jednom prugom
... za drugog decka koji je toliko mrsav da se moze provuci izmedju tapeta i zida
... za covjeka koji je toliko ruzan da ga komarci ujedaju zmireci
... za glupana koji je tvrdio da ima vise mozga u glavi nego vi u malom prstu
... za glupana koji je za rodjendan dobio opremu za skijanje na vodi pa sada trazi more s nagibom


07.02.2007. | 14:06 | 7 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



lyrics - fear factory

Opis bloga


neobjašnjiva ujedno i glupa ideja trovanja štakora, premda da imam neko nuklearno oružje pobila bi tu gamad bez obzira na ljudske žrtve

Free Counter
Get a Free Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Zanimljivost


HI-TECH zahod; sad sam si odma pomislila neki ludi kosooki izmislili nekaj novog, al NE, sad su ameri ostvarili san nekog velkog seronje koji je imao viziju. Taj zahod je opremljen DVD playerom, HDTV-om (televizijom visoke definicije), Xbox 360 i iPod. tu je i prijenosno računalo, TiVo, frižider – i najvažnije od svega, točionik za pivo. kuš ti to, e da ja imam to doma nebi ni izašla van kolko bi mi zabavno bilo istovremeno vršiti nuždu i igrat Counterstrike

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us "Like a thief in the night, The wind blows so light. It wars with my tears, That won't dry for many years." Image Hosted by ImageShack.us Moje dobro dvorište, evo mene kraj tebe Kao dijete poslije bajke, k'o u zagrljaju majke Ljubavi najvrelije, miris rezdelije Sve je bilo tu u mom dvorištu Da ti kažem da te trebam, da ti kažem da se ne dam Da mi vratiš one dane i da prošlost plane Kad sam vjerov'o u čuda i kad sam im'o muda Da idem do kraja... Al' ja sam htio nešto veće, vijenac slave, šlajpek sreće Da mnogo toga čeka me s druge strane ulice Al' život proda dobar lažnjak, kasno shvatiš da je kvarnjak Da džaba čekaš povratnu u igri gdje svi padaju Jer tu sve nestaje i tu sve prestaje Sve teške riječi, sve politike I kada prođe sve, evo mene kraj tebe I sve bi dao za jednu tekmu na male Moje dobro, dobro dvorište Moji dobri drugovi, svi koševski duhovi U jutrima od sjete, duž cijele planete Mislili smo svuda stići, a nismo trebali ni ići Jer sve je vazda bilo tu, u našem dobrom dvorištu Tu sve nestaje i tu sve prestaje Sve teške riječi, sve politike I kada prođe sve, evo mene kraj tebe I sve bi dao za jednu tekmu na male Moje dobro, dobro dvorište Moje dobro dvorište, evo mene kraj tebe Da mi vratiš one dane i da prošlost plane Kad sam vjerov'o u čuda i kad sam im'o muda Da idem do kraja...

Najjača ekipa

No.1 naravno svi:
moja plava ciganka, umac, maya, anooo, keč, njomek, ki, picolovac
Naj zika:
Cradle of filth, Dragonforce, ACDC, Deep Purple, od domaćih Azra, Zabranjeno pušenje, Psihomodo, Hladno pivo
Stvar je u tome kaj volim skoro sve žanrove kaj bar donekle spadaju u rock, nemora nužno bit gothic, ima i druge kvalitetne glazbe. Sviđa mi se rammstein isto, al je problem kaj mi je njemački na nultoj razini pa mi ne vrijedi slušat njih... tražim zgodnog dugokosog instruktora hitno!!!