Mislim da tu više nije potrebno ništa za reć

Pika pika


13.01.2007. | 16:25 | 0 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



lyrics - fear factory

Opis bloga


neobjašnjiva ujedno i glupa ideja trovanja štakora, premda da imam neko nuklearno oružje pobila bi tu gamad bez obzira na ljudske žrtve

Free Counter
Get a Free Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Zanimljivost


HI-TECH zahod; sad sam si odma pomislila neki ludi kosooki izmislili nekaj novog, al NE, sad su ameri ostvarili san nekog velkog seronje koji je imao viziju. Taj zahod je opremljen DVD playerom, HDTV-om (televizijom visoke definicije), Xbox 360 i iPod. tu je i prijenosno računalo, TiVo, frižider – i najvažnije od svega, točionik za pivo. kuš ti to, e da ja imam to doma nebi ni izašla van kolko bi mi zabavno bilo istovremeno vršiti nuždu i igrat Counterstrike

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us "Like a thief in the night, The wind blows so light. It wars with my tears, That won't dry for many years." Image Hosted by ImageShack.us Moje dobro dvorište, evo mene kraj tebe Kao dijete poslije bajke, k'o u zagrljaju majke Ljubavi najvrelije, miris rezdelije Sve je bilo tu u mom dvorištu Da ti kažem da te trebam, da ti kažem da se ne dam Da mi vratiš one dane i da prošlost plane Kad sam vjerov'o u čuda i kad sam im'o muda Da idem do kraja... Al' ja sam htio nešto veće, vijenac slave, šlajpek sreće Da mnogo toga čeka me s druge strane ulice Al' život proda dobar lažnjak, kasno shvatiš da je kvarnjak Da džaba čekaš povratnu u igri gdje svi padaju Jer tu sve nestaje i tu sve prestaje Sve teške riječi, sve politike I kada prođe sve, evo mene kraj tebe I sve bi dao za jednu tekmu na male Moje dobro, dobro dvorište Moji dobri drugovi, svi koševski duhovi U jutrima od sjete, duž cijele planete Mislili smo svuda stići, a nismo trebali ni ići Jer sve je vazda bilo tu, u našem dobrom dvorištu Tu sve nestaje i tu sve prestaje Sve teške riječi, sve politike I kada prođe sve, evo mene kraj tebe I sve bi dao za jednu tekmu na male Moje dobro, dobro dvorište Moje dobro dvorište, evo mene kraj tebe Da mi vratiš one dane i da prošlost plane Kad sam vjerov'o u čuda i kad sam im'o muda Da idem do kraja...

Najjača ekipa

No.1 naravno svi:
moja plava ciganka, umac, maya, anooo, keč, njomek, ki, picolovac
Naj zika:
Cradle of filth, Dragonforce, ACDC, Deep Purple, od domaćih Azra, Zabranjeno pušenje, Psihomodo, Hladno pivo
Stvar je u tome kaj volim skoro sve žanrove kaj bar donekle spadaju u rock, nemora nužno bit gothic, ima i druge kvalitetne glazbe. Sviđa mi se rammstein isto, al je problem kaj mi je njemački na nultoj razini pa mi ne vrijedi slušat njih... tražim zgodnog dugokosog instruktora hitno!!!