Atletika pod povećalom=)

nedjelja, 25.11.2007.

NEŠTO Ooo...



MALKO MI JE DOSADNO,PA ZA LJUBITELJE FOLK-NOVITETA...



SEKA ALEKSIĆ


Image Hosted by ImageShack.us



Još nekoliko dana je ostalo do izlaska CD “Kraljica”.,koji izlazi 27.11.
U novosadskoj produkciji “Hamer” su završili montažu spota “Aspirin”,koji je apsolutno postao hit, i kako kaže Seka,širi se,tj.već se proširio po raji,te svih ljubitelja ove vrste glazbe,i obožavatelja.

Naime,spot za pjesmu "Aspirin" koštao je više od 30.000 eura. Samo trošak noćenja u luksuznom hotelu gdje se snimao spot iznosi oko 12.000 eura.

Osobno,pjesma mi se isprva nije svidjela,al eto,kasnije sve više i više sam ju slušao...pa mi se svidjela...Sve mi se više čini da ima novih ljubitelja folk glazbe,ili barem ovakvih trenutnih hitova,koji i nisu tolko teški za slušat onima koji ne slušaju,al ko voli nek izvoli !


I ZA SAM KRAJ...

Moj oporavak ide na bolje,trenutno sam na rehabilitaciji u NK Dinamo,tako je odlučio dr.Cerovečki,klupski a i dr. u traumatološkoj bolnici,koji mi je puno pomogao oko svega;
Dakle,trenutno fizikalna terapija još nekih 2 tjedna,te za manje od 20 dana ćemo vidjet hoće li biti potrebna operacija ili ne,sve ovisi o uspješnosti oporavka tj.terapije;





- 22:16 - Pjevaj borbene (15) - izvadi ga van - #