Atletika pod povećalom=)

utorak, 01.05.2007.

Školska godina pri kraju,atletska sezona počela već,a ne ide mi ni jedno ni drugo.. a treće nikako..



Praktički još mjesec dana me dijeli od kraja godine, tj to mi je rok za rješavanja stvari u školi, onim nedovoljnim.. Atletska sezona je bolja nego ikad, no ne mogu nastupat, i to me zbilja baca u depresiju, jer se osjećam izgubljeno i nikako kad nema utrka za mene.. ubacujem se VK, te na nečije ime ili preko AK Veteran.. Zbilja mi nema boljeg nego li zapičit se u subotu ili nedjelju na neko natjecanje i otrčat svoju utrku te kasnije zezancija u busu.. to polako nestaje, a gubim i volju za neko mučenje k boljim rezultatima.. izgleda mi kao da nema smisla.. trenutno ovako ionako ne mogu trenirat zbog problema u šk, ali iskreno, kad mi se ukaže prilika za trening, znam ga napravit, medjutim to nije to.. i stalno se pitam jel ima smisla. VOlim to i ne želim odustat, ali izgleda mi ko da ne postojim u svemu tome. SLično je sa školom, a i ne bih pričao o čeme još.. Obožavam ić u školu jer inače nisam tip za nešto da se uči, pa je zezancija cijelo vrijeme, a prolazim bez problema, no ove godine se to nije pokazalo.. TO je povuklo atletiku, a što je povuklo treće ?! Donedavno mi se nije činilo sve tako crno, ali pomaka nema i nema, i iskreno ne veseli me ništa.. Od prvog dana srednje škole sam imao ono što sam volio, i uvijek sam znao šta mi je činit kada, te svoj raspored ne bi ni zašto mijenjao.. No sve troje je palo u vodu.. Stvarno ne želim nikog vrijeđat, ali trenirat, ić u šk, imat curu su mi 3 najveća prioriteta !! Jer mi nije gušt sjedit svaki dan u bircu i bit na kavi.. uuuuu.. kakva zabava.. ne hvala.. TO mi može bit jednom tjedno izlazak ili nekad izuzetak, ali ne želim to postat, radje bi svaku subotu ili nedjelju imao neku utrku..


Vrlo vjerovatno imam utrku u subotu ovu,5.5. na SVeticama u organizaciji AK VEteran, Mladen Sraga.. moj kum..
Imam krizmu od sestrične, ali propustit ću neko vrijeme, baš me briga za prvih par sati..


Ugl,ni ove subote neće biti dosadno,ponovno utrka na 800m,pokušat ću ovaj put ispravit grešku..kolko je moguće.. ima vremena do kraja sezone..


- 22:58 - Pjevaj borbene (5) - izvadi ga van - #