Atletika pod povećalom=)

utorak, 17.04.2007.

Sezona u tijeku, utrka druga.. 800m


Moram se pohvalit, skinuo sam osobni rekord, i to za čak 7 sekundi. Zvuči odlično, ali ja se ne bih htio pretjerano hvaliti,jer i nije neki rezultat,ali neću bit [đubre] i bit nezahvalan, te sam sretan zbog toga,rezultatom od 2:14.. Dakle,s onim starim rekordom se stvarno nisam više mogao pojavljivat u klubu, (zatvarali su mi vrata) smijehsmijehsmijeh

SAd se mogu "pojavit" u klubu ali i dalje šutit.. hehe..šalim se,naravno ne žalim dokle god skidam osobne rekorde, oni se ne skidaju svaki dan,nikad ne znaš kad ćeš ga opet srušit,dali je to rekord do kraja tvog života,te zato sam sretan za svaku stotinku, a kamoli 7 sekunda !!!


Ugl, sve se to dogodilo na Sveticama, u organizaciji AK Veteran i AK DInamo-Zrinjevac, te ponovno glavnim organizatorom, mojim kumom, Mladenom Sragom.. Nema riječi kojim bi se moglo im čestitat, svaka vam dala-- partywinkwink

Bilo je fenomenalno,malo razbijanja dosade, nastupali su i moji iz familije,stari je oduševio,istrčao je čak 15,66 na 100m !! ( a ima 100kila !!!!) thumbupthumbup

BAcao je i kuglu,kao i buraz,mama 100m,ali tehnika joj ne ide za rukom,medjutim bila je borbena ! SVAka im čast,to se cijeni..

Nije bilo tako puno ljudi,kao ni juniora,jer su svi na pripremama, ali i neki Slovenci su zalutali koji nevjerovatno dobro bacaju.. Ljudi su stvarno looooodi ....smijehsmijeh

Želio bih samo napomenut,idući put natjecanje je na državnoj razini,ali nastupat ću, možda ne pametno,jer idem na 600m,želim izmjerit,jer nevjerujem da ću ikad više imat utrku na 600m,znači.. Ima i 1500m,ali to trčim kad hoću, takvih utrka ima uvijek.. I bit će ih nekoliko ove godine..
ZNači, pripreme.. velike su igri, najavljujem rezultat ispod 1:30 na 600m !!!!! hehe,, party
BIt će odlično i 1:30.. ali ako odem ispod 1:30, bit će svega..



Imam dakle pozamašan broj natjecanja u iduća 2 do 3 tjedna..


1)22.4.
Kros SPortskih novosti za 3 i 4 razrede srednje škole,na Bundeku - 2000m

2)29.4.
Hals 2.kolo na Sveticama u organizaciji AK DInamo - Zrinjevac
--van konkurencije -- 800m

3)5.5.
AK Veteran organizira miting na Sveticama.. 800m

4)19.5.
BiH - polumaraton !! po prvi put u životu, to vodi legenda Prot, iz kluba.. mali je s 13 porušio moje rekorde..smijehsmijeh

I uglavnom ću vjerovatno četvrtkom nastupat na kros lizi u MAksimiru,to mi je gušt, a i dobar trening !!


btw; POZDRAV SVIMA IZ ATLETSKOG KLUBA ZAGREB, KOJI SE USKORO VRAĆAJU U "ZAGREB" sa priprema u Makarskoj..

ZAje..... se, ljenčare,jedu,piju ne treniraju .. partynjamismokinthumbupthumbupthumbup

SAm vi uživajte, kad ne možemo mi.. ko nas "hebe...."
Šalim se ja,čuo sam da se ludo zabavljaju,ali i još teže treninge da imaju,eh tako je to na pripremama..

- 21:44 - Pjevaj borbene (34) - izvadi ga van - #