Ateizam

subota, 01.01.2011.

Potreba za pisanjem

Postovana blogosfero,
Kao sto se dade primijetiti, već dugo nisam napisao niti jednog posta
Razlog je tome letargicnost, spoznaja da se na neke stvari u društvu
Ne može bitnije utjecati, no ponajviše ljenost.
Od danas ću to promijeniti, no ne zbog ničeg drugog doli zbog lakšeg
zvakanja nesamokriticnosti pojedinih osoba u čijem se društvu često
nalazim. Naime, osoba sam sklona debatiranju i argumentiranim raspravama,
no u razgovoru s nekim ljudima ne smijem biti iskren, jer bi se tada
vjerojatno naljutili, a odnosi s njima su isprepleteni odnosima s nekim
drugim ljudima, tako da se čovjek mora suzdrzavati od iznosenja istine.
Evo za primjer, danas mi je supruga jednog mog dobrog prijatelja pricala kako mora prijaviti jednog susjeda da drži psa na suvise kratkom lancu, te me je tražila savjet. Kada sam joj ja rekao da joj savjetujem da se ne petlja, jer ima mnogo gorih psecih sudbina, rekla mi je da ja onda valjda
ne razumijem problematiku. Ona bi tog psa, reče uzela najradije svojoj kući. Shvativši to onakvim kakvo zapravo jest, pitao sam je zašto onda ne udomi psa iz šinteraja i spasi ga eutanazije, jer je takvom psu sigurno
potrebniji "spas"? Na to mi je rekla da smo onda očito različiti i da ne razumijem njen poriv.
E, tu ja vise nista nisam rekao, jer bi bilo nezgodno
kritizirati toliko nesamokriticnu osobu. Ja možda ne razumijem, no svejedno je kroz moje dvorište u posljednjih tri-četiri godine prodefiliralo 20-tak pasa sa ulice i isto tolikomačaka, dok je gospođa sebi kupila psa za 500€,a uz to ne skriva svoju sklonost prema krznenoj odjeći (da ne spominjem oderano govedo na podu dnevnog boravka),itd.
Eto, to je najnovija anegdota koja mi se danas desila i gdje bih rado izrekao 2-3 rečenice, no shvaćam da se bolje suzdrzati.
Upravo zato je blog dobra platforma za iznosenje stavova, jer tada lakše
otrpite tuđu narcisoidnost u svakodnevnim susretima i sa osobama poput navedene. Osobno mi uopce nije bitno sto onaj tko čita ne zna tko sam ja i to sto ja ne znam tko čita. Bitno je da se iznose i komentiraju ideje, što dobro za zadovoljavanje potrebe za izražavanjem, a ujedno i za analiziranje svojih stavova, jer uvijek postoji feed back. U tom slučaju sa ovakvim sugovornicima ne ulazite u priče osim o prognozi vremena i Supertalentu.
Smatram to konstruktivnijom debatom od one "an face", jer je slobodnija i uglavnom lišena taštine upravo zbog virtualnosti njenih sudionika.

- 23:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #