utorak, 15.05.2007.

nikako da se vratim u stvarni svijet..
prošli mjesec imala sam priliku uživati u dva prekrasna putovanja, u Milano i u Slovačku.. naime studiram talijanski i slovački :) zanimljivo, znam znam... znam i da je iduće pitanje: zašto slovački????!!! pa da odmah i to razjasnimo išla sam na filozofski sa veeeelikom željom da upišem psihologiju i fala Bogu spasio me od toga... završila sam na studiju ova 2 jezika. i zadovoljna sam. nije da sam odjednom shvatila da je to u biti ono što sam cijelo vrijeme željela, niti imam najzanimljivija predavanja na svijetu ali zadovoljna sam. talijanski volim kao jezik. volim ga čut, volim pjesme na tal, itd. a slovački i hrvatski su tu negdje... svi smo mi slaveni.. a ima nas 13 na godini :D nije teško i ekipa je dobra. književnosti i povijesti nisam preveliki fan ni jedne al bez tog ne može pa tak i gledam na to.. i ide.. korak po korak..

nego da se vratim na temu.. nakon što sam se vratila sa mog lunjanja ne mogu nikako doć k sebi.. rokovi su za manje od mjesec dana… već sam morala napisat seminar o Rimu u srednjem vijeku, naravno na tal, što je tema izabrana iz mog ukusa al sam dobila takvu literaturu da me zaboli glava čim i pomislim da bi se primila toga…. inače Rim sam posjetila prije jedno 3god i svidio mi se pa se možda i vratim ovo ljeto jer u svakom slučaju idem ovo ljeto na 2 tjedna u Italiju sam kae vjerojatnije da ću završit u Firenzi.. al o tom u nekom drugom postu..
i još moram napisati iz slovačkog realizma neki esej koji je kao pismeni dio ispita.. i još ta svadba.. dragi je kum inače.. ovaj vikend je valjda momačka i djevojačka.. stalno nešto da mi još malo odvrati misli.. što meni naravno super dođe..
danas sam, kao što sam i napisala, uzela dio dana slobodnog iako nije bilo pakleno vruće nego je pala ona luda kiša pa sam ipak uzela vrijeme da krenem s Rimom.. valjda će bit od toga nešto do idućeg tjedna
Ciao! ...i laku noć!

- 22:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna