četvrtak, 30.12.2010.

second life

Visim ja tako uobičajeno po kompu na svojim stranicama, kad se na jednoj pojavi reklama za second life. "Učlani se, besplatno je, možeš imati kopiju svog avatara u second lifeu" .... i cijela reklama, kako to već biva! Gledam i zbilja ne znam. Prvo što mi je palo na pamet, ima li moj komp snage za takvu neku instalaciju, drugo što mi je palo na pamet - totalno bi se navukla na to- i treće što mi je palo na pamet i ne izlazi mi iz glave je to, ko se toga sjetio?? Netko tko je jako usamljen, možda nema puno pravih prijatelja, možda netko jako sramežljiv?? No, to na kraju i nie bitno.
Netko se sjetio napraviti cijeli svijet na Netu!

Moram priznati da zadnjih 5 godina, komp sam koristila isključivo za nekoliko stvari i surfanje je bilo na max sat vremena dnevno, ali od kad sam dobila vezu doma, sve je drukčije. Postala sam opsjednuta skidanjem svega i svačeg, guglam sve što me zanima, pa i ono do čega mi i nie stalo. Opsjela me tehnologija! Neki dan sam doslovno išla tražiti stvari koje mi se nalaze u kvartu! (friško sam se preselila, pa još ne poznajem naselje!) Nisam ni shvatila da bi se inače otišla prošetati ili popiti kavu s nekim tko mi je u blizini i tako saznati di mi je što.
Možda najveći pokazatelj moje opsjednutosti je bilo to kad sam za ove praznike otišla starcima, koji imaju 4 tv programa, a internet je ne nepoznata riječ, nego nešto nepostojeće!
Mislila sam da me uhvatila groznica, gledala sam sve dnevnike i čitala txt konstantno da bi bila u toku s informacijama. Koma.
Čim sam došla nazad u Zg, upalila sam svoju bebicu, provjerila svoje stranice i onda mi se srce smirilo.
Koliko smo navezani na tehnologiju i internet? Koliko zapravo dnevno vremena gubimo na takve stvari?? Previše?? Ili je to jednostavno postalo normalno... Ne znam, ali znam da sam dobila odgovor na pitanje zašto više ne vidim djecu da se igraju na dvorištu, zezaju i da jedva čekaju da sunce izađe, pa da mogu van.... doma, uz svoje kompove/ps-ove/wii/tv-ove imaju svoj vlastiti privatni svijet za igranje, u kojima je sve njihovo...nono


14:03 | Komentari 5 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.