ponedjeljak, 17.08.2009.

*Nemam ideje za naslov*

Vrijeme mi zadnjih dana stvarno brzo leti, pa ne čudi da sam danas skoro medicinskoj sestri mog ortodonta rekla "što vi sada zovete?",ali sam na vrijeme skužila da je prošlo već mjesec dana od zadnje kontrole. Nisam se ni okrenula.

Inače? U zadnje vrijeme?

Jutros mi se na kupanju zabio komad dagnje u stopalo. Ne mogu stati na stopalo.
Moj djed stolar je očito u tajnosti završio medicinu pa se malo igrao doktora i zamatao mi nogu jer "ja to ne znam". Ne trebam ni spominjati da mi se odmah odlijepio flaster.

Dobila sam dom! Od jeseni službeno živim u studentskom naselju Stjepan Radić.
Ali, stvari su se, kako to već ide, zakomplicirale pa još ne znam s kime ću živjeti.
Rekla je majka, sad kad dobiješ neku cimericu iz Požege.
[Nemam ništa protiv Požege ni Požežanki, to je samo ilustracija kilometarske udaljenosti]

Napravila sam popis Stvari Koje Bi Me Smetale Kod Buduće Cimerice X Y:

a) Da krade.
Nema goreg od toga.
Majka me utješila spoznajom da će moja odjeća biti sigurna od dugoprstića jer ionako većini ljudi ne odgovara moja veličina, ali zato me Možda Nesuđena Cimerica upozorila na kolekciju naušnica kao potencijalnu metu.
Da ne govorim o drugim stvarima.
Dosta 10 kuna svaki dan. Ako vidim da se drastično povećava njezin broj pudinga iz menze, počet ću vršiti inventure u novčaniku.

b) Da dovodi nepoznate čudne ljude u našu sobu.

c) Da mi petlja po stvarima.

Eto, popis je kratak.

A što se tiče drugih stvari, toleriram sve.
Možda Nesuđena Cimerica me je pitala što mislim o tome da X Y dolazi iz vanka u 6 ujutro pijana i povraća okolo.
"Nek povraća na svojoj strani sobe, samo nek me ne budi."

Ali možda MNC uspije nešto sredit, pa ipak budemo živile skupa. Držim fige svom snagom.

I inače, već me lagano nervoza hvata.
:/


A što se tiče drugih stvari, još uvijek sam u fazi pasivnog ljenjivca kao u prethodnom dijelu ljeta.
Pa se :
kupam
hvatam zadnje zrake sunca s nadom da ću dobiti bar malo boje
slušam tugaljive pjesme s petrinog ipoda
pijem milijuniosamstotisuća kava na dan, iako nisu sve iste kvalitete [bitna je šalica koja se dobiva uz pakiranje]
rješavam križaljke jer sam ponovno u toj fazi
idem iz krajnosti u krajnost što se tiče buđenja [jedan dan u 5.50, drugi dan u 14.30]
čitam gluposti i malomanjegluposti

i tako.

Još neko vrijeme u ljetnom izdanju, pozdrav od mene.

Image and video hosting by TinyPic

- 18:21 - | 31 komentara | print | !

<< Arhiva >>

0