< < Arty > >

nedjelja, 01.04.2007.

Černobil je nula

Potaknut raspravama o zagađenosti planete, mora i zraka, odlučio sam prošvrljati malo po našoj lijepoj
obali i obići kritičnija područja. Kako sam našao slučajno u Rijeci rekoh idem prošetat po Kostreni i
bacit oko da li se itko možda kupa pošto je dan bio sunčan i topao. I gle čuda na jednoj plaži 4 cure
su se sunčale, i taman kad sam ja prolazio odlučile su se ohladit i bacit u more.
Nedugo nakon što su ušle u vodu čulo se vrištanje i vidio sam cure kako jure van vode, i kako su izlazile
van vriskovi su se se sve više pretvarali u smijeh te kad su izašle do pojasa van imao sam šta i vidjeti.
Prizor koji su moje oči vidjele je na prvu ruku bio užasan a nakon toga sam opalio u smijeh.
Fotoaparatom sam to zabilježio pa evo i vi možete vidjeti kakvog utjecaja ima rafinerija u Kostreni
na more i ostatak okoliša.

S lijeva na desno: Enola Gay, Grofica, Napoleonka i Mara666

Čuvajmo Hrvatsku, ovim putem predlazem da se pokrene akcija "DAJMO DA SE KUPAJU" i da se
tijekom te akcije očisti naša obala od ovakvih zagađivača !

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Trenutno vas je online:

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Da, ovaj seronja sam ja !

    Image Hosted by ImageShack.us

    W A R N I N G ! ! !
    Ovaj blog je namjenjen isključivo za zajebanciju tako da mi se živo jebe ako netko smatra da nije dovoljno ozbiljan ili u skladu sa mojim godinama, svi komentari su dobrodošli ali ne očekujte da ću se obazirati na njih glede sadržaja na blogu !

Linkovi

Kontakt

  • jartukovic@gmail.com







    ........ BROJAČ POSJETA ........
    Free Website Counters


    eXTReMe Tracker