< < Arty > >

petak, 30.03.2007.

Ajde Čondaaaa

Ajde udaraj, samo cekam, vec znam da se sa tobom ne mogu nosit, jer zenu sa takvim ramenima
sam samo vidio na velebitu dok sam busio onaj tunel kroz njega :) i vjeruj da sa takvom se nevalja
petljat, aj udaraj vise jebo te Navojec dabogda :))

Pjesma u pozadini je tu za dobrodoslicu sto znaci da na blog mozes jedino sa šeširom,
sve drugo ostaje ispred vrata :)))

Znam da mi je blog sranje i za to me boli kurac, tako da po tome ne moras srat !


- 16:48 - Naseri nešto ! (17) - Printaj, printaj ! - #

Blast From The Past

U jebote , evo mene opet, nije me bilo pun kurac vremena i od danas sam odlucio opet krenut sa
pisanjem, sta da vam kazem za prvo novo javljanje, nisam vise u Rijeci, ostao sam u istoj firmi
samo sam poceo raditi drugi posao, sad radim sve vezano za informatiku za podrucje sjeverozapadne
Hrvatske i nikad mi nije bilo bolje. Stvarno nema nista bolje nego kad radis ono sto volis, odnosno u
mom slucaju mi je hobi postao posao.Bilo mi se tesko naviknut jedino da zivim sam, jer sam od 18-te
odkad sam otisao od staraca uvijek sa nekim zadnje tri godine u Rijeci sam zivio sa nekoliko cimerica i
bilo nam je do yaya. Sad sam u Velikoj Gorici (tu mi je kancelarija jer u Zagrebu u predstavnistvu
nema mjesta za stol a kamoli kancelariju) i tu mi firma placa stan tako da sam solo u stanu,
ali nema veze, ima i to masu prednosti tako da cu se naviknut na to.
O dogadjajima koji su mi se desavali u proteklom vremenu cu iducih dana pricat cisto da i sebe
podsjetim na neke stvari koje ocigledno zaboravim svako toliko, cisto napravit jednu malu retrospektivu.
Danas sam tako razjeban da je živo čudo sto sam uspio i ovo napisat jer mi je mozak u kaosu,
naime posvađao sam se danas sa jako dragom kolegicom na poslu koja uskoro ide ća iz firme,
tako da me to jos jebe na kvadrat, mrzim to jer se svađamo a jos malo smo tu zajedno zajedno
stim da mi je ona jedna od drazih osoba u mom zivotu i tesko mi onda padne kad se sa takvom
osobom zakačiš. U tri pičke materine nek se goni i razlog oko cega se svadjamo, i ja i ona.

Anita SORRY but jebiga, ne mogu ni ja protiv sebe, naseri mi sta hoces, udari me,
pogodi klamericom, samo nemoj da prekidamo komunikaciju između nas !



- 11:46 - Naseri nešto ! (2) - Printaj, printaj ! - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Trenutno vas je online:

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Da, ovaj seronja sam ja !

    Image Hosted by ImageShack.us

    W A R N I N G ! ! !
    Ovaj blog je namjenjen isključivo za zajebanciju tako da mi se živo jebe ako netko smatra da nije dovoljno ozbiljan ili u skladu sa mojim godinama, svi komentari su dobrodošli ali ne očekujte da ću se obazirati na njih glede sadržaja na blogu !

Linkovi

Kontakt

  • jartukovic@gmail.com







    ........ BROJAČ POSJETA ........
    Free Website Counters


    eXTReMe Tracker