ono što te ne slomi to te ojača



Evo mene, ali u tužnom i depresivnom stanju. Baš kad čovjek pomisli da ne može biti sretniji i kad je sve ok u njegovom životu baš tada se dogodi neko sranje. Kad uz to dodaš još i ljubavne probleme…….poželiš nestat. No kako se kaže u svakom zlu neko dobro, pa tako je ovdje dobro to što je završila škola i što su praznici i napokon se mogu odmoriti od svega i sredit se i kad se vratim u školu krenuti ispočetka. Mislim ne baš ispočetka….mislim shvaćate. Prijašnji mjesec mi je bio koma i ne želim se ponovo tako osjećati, jer se nikada nisam tako osjećala sve do sada. Neke osobe su povrijedile mene, a i moju je frendicu povrijedila jedna osoba za koju nisam smatrala da je takva. Možda sam u krivu a možda i nisam vrijeme će sve pokazati ili je samo potrebno nekog upoznati. Mislim da nije fer da netko nekog vrijeđa………..ako to ti ne osjećaš isto onda ne moraš mu to dokazati na grub način jer to samo dokazuje da si nezreo i previše umišljen i zaljubljen u sebe. S takvim ponašanjem samo oko sebe stvaraš debeli sloj mržnje, što baš i nije potrebno. Ja imam samo 16. god. i cijeli je život pred menom i imam cijelio vrijeme ovoga svijeta da pronađem svoju srodnu dušu. Tako i ti draga moja ne bediraj se zbog njega jer on nije vrijedan tvojih suza i tuge, jer za svakog postoji osoba koja će ju voljeti ali se još niste sreli i možda te ta osoba čeka iz ugla. Ko zna i kao što ja uvijek kažem NADA UMORE POSLJEDNJA!!!!!!!!!!Ovaj post je dijelom moja ispovjest i podrška frendici. U drugom postu ću napisati sve što mi se dogodilo u ovih dva mjeseca i mislim da ću napokon biti spremna tako zvanu prošlost ostaviti za sobom.


04.04.2007. | 22:03 |
48 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

po četvrti put radim blog!!!!!!!
no ovaj blog če biti drugčiji, jer ću pisati samo
dobro ne baš samo o muzici, ali tu će se naći i
moja svakodnevne gluposticool
pisat ću razne pjesme, pa čak i one koje sam ja
pisala!!!!!!!!!!!!!!

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors


something about me


name: anja
city:rijeka
years: 16 (27.3.1991.)
school: ekonomska škola "Mije Mirković"
neću niš posebno govoriti o sebi niti se hvaliti.. jer me prvo upoznajte
pa onda stvorite svoje mišljenje a ne da vam ja namećem svoje.
volim muziku i čitam sve što je vezano uz nju. slušam rock, regge,
grunge i nešto metal.
obožavam crtati, pisati pjesme i sastave. može se reći da sam umjetniča duša.
možete me naći na contu, u palachu i gatu.
Click here to get images like this!
mail: anjaskorup16@yahoo.co.
msn: baterijica91@hotmail.com
uk



Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff








Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors

Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors




myspace layout

myspace layout



Friendster images

Friendster images



PINK FLOYD-HIGH HOPES
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun

Along the Long Road and on down the Causeway
Do they still meet there by the Cut

There was a ragged band that followed our footsteps
Running before time took our dreams away
Leaving the myriad small creatures trying to tie us to the ground
To a life consumed by slow decay

The grass was greener
The light was brighter
With friends surrounded
The nights of wonder.........
Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

and if you go......I wanna go with you
and if you die......I wanna die with you

no man is worth your tears snd the
one who is would never make you cry

volio bih da sam
poput tebe,
da me je lako
zaboravit...
sve je moja greška
preuzimam svu
krivnju..
all apologies

glupače tuguju
energične nađu
zamjenu, a
pametne oduvijek
imaju rezervu!!!!!!!!!!!


true frends
are hard to find
harder to leave
and impossible to
forget

pain dosen't hurt..
when it's all you've
ever felt