SATHYA SAI BABA - učenje i rad

petak, 23.12.2005.

O SAI BABINOJ AURI - RIJEČ ZNANSTVENIKA

(Navodi iz knjige Peggy Mason i Ron Laing - ''Sai Baba utjelovljenje ljubavi'')


…Zahvaljujući sjajnom ruskom otkriću poznatom kao Kirlijanova fotografija, stvoren je ''fotoaparat'' koji može snimiti auru oko svakog živog bića. Ovo mora, u pravo vrijeme, izvan svake sumnje potvrditi postojanje ne samo onoga što okultisti poznaju – eterična tijela (suptilno tijelo koje udahnjuje život fizičkom tijelu) koje znanstvenici vole zvati ''biomagnetsko polje energetskog zračenje''), već i činjenicu da se ono odvaja od tijela kad dolazi do fizičke smrti.
Naravno, oni koji su obdareni vidovitošću, u različitim stupnjevima, ne trebaju ovakav dokaz. C. W. Leadbeater je bio vrlo nadaren vidovnjak, i u svoju očaravajuću knjigu, Vidljivi i nevidljiv čovjek (Teozofska izdavačka kuća, Madras) uvrštava 26 slika u boji različitih vrsta aura i njihovih odstupanja, naslikanih prema neposrednom opažanju.
One uključuju prikaze različitih osjećaja, kao što su strah, ljubomora, gnjev, potištenost, ljubav, naklonost, altruizam, duhovnost, itd. i razlikuju se od neukih do upućenika ili učitelja . Aura ovog posljednjeg, priznaje on, tako je široka i lijepa da ni jedan slikar i ne pomišlja da bi je mogao vjerno prenijeti.
Naravno, nadareni ljudi silno se razlikuju u svojim sposobnostima opažanja. Neki vide samo auru zdravlja, neki onu osjećajnoga duševnog tijela, dok drugi opažaju duhovne osobine i stanje osobe u bilo koje vrijeme. Zanimljivo je da je nedavno jedna vidovnjakinja primjetila da je, dok sam joj govorila o Babi, moja cijela aura postala svjetloljubičasta – boja koja se povezuje s duhovnošću, što dokazuje da čak i pričanje o Babi djeluje kao uzdizanje ''iznad sebe'').
Dr. Frank G. Baranowski, sa Sveučilišta u Arizoni, mogao je vidjeti auru od djetinjstva, što je nesumnjivo razlog što je postao ugledan znanstvenik na području Kirlijanove fotografije. Održao je više od 9 000 predavanja u svim dijelovima svijeta o rezultatima svojeg istraživanja skrovitih kutaka ljudskog uma i tijela, posebno aure ili zračenja biomagnetskog polja koje otkriva – kad se snimi i protumači – tragove osjećajne strukture i prevladavajuće porive uma. Drugim riječima, karakter i duhovni razvoj. On je proširio svoje istraživanje na tom polju kao i na polju kliničke hipnoze.
Da produbi svoja istraživanja, dr. Baranowski je proputovao cijelu Indiju. Fotografirao je, isključivo kao znanstvenik više od stotinu svetih ljudi. Nije pronašao ništa izuzetno, jer iako su aure ponekad malo veće od onih kod većine ljudi, uvijek postoji dio, egom usmjerenje, brige za njihova vlastita udruženja i ašrame. Zato ga sve to nije osobito dojmilo.
I tada je, u srpnju 1978., stigao u ašram Sathya sai babe…Neki su se naši prijatelji zatekli u to vrijeme tamo, susreli se s njim i razgovarali – iako je izgledao da je ostao bez riječi. Naime, kirlianski znanstvenik suočio se s pojavom koju nije mogao objasniti, koja ga je potpuno izmijenila, pitajući se kako će ''objasniti neobjašnjivo'' svojim suradnicima znanstvenicima kad se vrati kući. Kako objasniti božansku ljubav?.
Prvog jutra, vrlo rano, kad je ugledao babu kako izlazi iz svog boravišta, Baranowski kaže da je On sjao. Napisao je: ''Ružičasta boja, koja se rijetko vidi, obilježje je nesebićne ljubavi. To je bila boja koja je okruživala Babu. Aura je prelazila preko zgrade ispred koje je stajao; ovo energetsko polje ispunjavalo je prostor od 9 do 12 metara u svim smjerovima.
''Nikad prije ne vidjevši bilo koju auru sličnu ovoj, moja je prva reakcija bila da potražim fluorescentna svjetla koja bi ga mogla obasjavati. No, dok sam promatrao, prelijep uzorak ružičaste energije kretao se zajedno s Njim. Ushićen ovim izvanrednim prizorom, jedva sam čuo svete pjesme koje su se pjevale i, prije nego što sam toga postao svjestan, Sai Baba je otišao.''
30. srpnja dr. Baranovski govorio je studentima Sri Sathya Sai Sveučilišta u Brindavanu o ''Fenomenu čovjeka'', poprativši svoje predavanje slajdovima koji u bolji prikazuju ljudsku auru. Te večeri ponovo je govorio 665-orici učitelja, polaznicima stručnog seminara. I evo što je rekao:
''Vrlo sam sretan što sam večeras ovdje da vam govorim o fenomenu čovjeka. Svakog dana sve više saznajemo o čovjeku i o njegovom najvažnijem aspektu – jednostavnoj riječi s pet glasova, LJUBAV. Uvjeren sam da ste morali čuti da je prije nekoliko godina usavršen fotoaparat za ono što se naziva Kirlianova fotografija, koja snima energetske ovojnice koje okružuju ljudsko tijelo. Ovim aparatom možemo snimiti čovjekovu auru, koja se često širi izvan granica ljudskog tijela.
Aura se stvara unutar osobe – energijom , ljubavlju, osjećajima. To se jasno vidi na slikama koje možemo snimiti. Od 1999. snimljeno je i proučeno na tisuće snimaka pomoću fotografije zračenja biomagnetskog polja. Mi sada možemo reći da li i kada osoba osjeća ljubav, širi ljubav i njome obasipa sve oko sebe.
Aureole oko ljudi su izrazitih boja; energija je bijela. Kad je osoba ispunjena ljubavlju, aura oko nje je modra. A kad je ta ljubav izražena, ona postaje ružičasta. Kad je osoba puna mržnje, modro postaje crveno. Ove ovojnice mogu također vidjeti izvježbane oči nakon niza vježbi.
Čudesne se stvari događaju vašem tijelu kad mrzite i kad ste ljuti. Tada nam znanstveni dokazi govore da trebamo voljeti. Ljubav je ono što morate razvijati i dijeliti s drugima. Mi možemo, s našim usavršenim aparatom snimiti pet različitih vrsta aure – tjelesnu, psihičku, moralnu, duhovnu i onu intelektualnu. U biti ih je pet, ali aure mogu mijenjati boju kad su pod utjecajem osjećaja.
Susreo sam se s više od stotinu svetih ljudi u Indiji. Previše njih vezano je uz svoj osobni ego. Njihove aure pokazuju većinom njihovu brigu za sebe i svoja društva. Na taj način one su široke samo trideset ili možda šezdeset centimetara. Ja nisam sljedbenik. Došao sam ovamo iz Amerike, kao znanstvenik, da vidim ovog čovjeka, Sai Babu.
Vidio sam Ga, u nedjelju, kako stoji tamo na balkonu, dajući daršan sljedbenicima koji su pjevali ispod Njega. Aura koja je izbijala iz Svamija nije bila ljudska! Bila je bijela i više nego dvaput veća od aure bilo kojeg čovjeka; modra je bila gotovo bezgranična; a onda tu su bile i zlatne i srebrne ovojnice čak i iznad ovih, daleko iznad ove zgrade, sve do horizonta. Ne postoji znanstveno tumačenje ove pojave.
Njegova aura je tako jaka da djeluje na mene, dok stojim kraj naslonjača na kojem O sjedi. Mogu osjetiti njeno djelovanje. Moram stalno otirati ruke, kao što ste vjerojatno primijetili. Ja sam znanstvenik. Održao sam na tisuće predavanja u svim dijelovima svijeta, ali prvi put vjerujte mi, koljena mi klecaju. Aura koja izbija iz Svamija pokazuje Njegovu ljubav prema vama. Susreo sam neke svete ljude, ali nijedan od njih nije učinio sebe dostupnim vama kao što je to učinio On. To je znak veličine.
Prije mnogo godina filozofa Ralpha Walda Emersona, u Sjedinjenim Državama, upitali su, 'Što je uspjeh u životu?' On je odgovorio:
'Smijati se često i mnogo, zadobiti naklonost djece, pronaći najbolje u drugima, otrpjeti izdaju lažnih prijatelja, učiniti svijet malo boljim mjestom za življenje od onog kad smo se u njemu rodili, obrađivati mali komad vrta, poboljšati zdravlje. Znati da jedan život lakše diše jer ste vi živjeli. To je uspjeh.'
Svami vam je dao ključ uspjeha – jednostavnu riječ s pet glasova LJUBAV. Ako ikad mogu upotrijebiti izraz da sam vidio 'ljubav na dvije noge', onda je to u ovom slučaju. ''

Dr. Baranovski je ponovo zauzeo svoje mjesto i Baba je započeo svoj govor. Znanstvenik je sjedio promatrajući ga s divljenjem. Kad je govor završio zamolio je dopuštenje da govori ponovo.

''Promatrao sam Svamija dok vam se obraćao'' , rekao je. Izraženost ružičaste boje bila je tako prostrana i jaka da je čak prešla zid iza Njegovog naslonjača. Ispunila je ovu veliku dvoranu, obuhvaćajući sve vas ovdje. Ponavljam, ne može postojati nikakvo znanstveno objašnjenje za ovu pojavu.
Promatram Ga već tjedan dana, dok hoda među vama, ujutro i navečer. Vidio sam Njegovu auru, ružičaste boje, kako ulazi u osobu s kojom govori ili koju dodiruje i kako se ona vraća natrag k njemu. Zato nas privlači Njegova Energija. Njegova energija izgleda beskrajna. Ona se po svuda širi i za njom može posegnuti svatko uokolo.
Običan bi se čovjek iscrpio, hodajući uokolo kao što to On čini, među tolikim ljudima. Promatrao sam Ga kako prilazi maloj djevojčici u invalidskim kolicima i škaklja je. Zadivila me aura ljubavi koja Ga je tada cijelog okružila.
Nisam odgajan ni u jednoj vjeri, iako sam rođen kao kršćanin i rimokatolik. Znanstvena zajednica u mojoj zemlji teško prihvaća Boga. To nije znanstveno, izjavljuju. Stavljam na kocku svoj ugled kad dajem ovu izjavu; prije dva dana baš ispred ove dvorane, pogledao sam Njegove oči. One su plamtjele unutarnjim sjajem. Bilo mi je jasno da sam pogledao u lice Božanskog.
Po mome mišljenju On je točno ono što izgleda da jest, ono što On želi da budete vi, što vam govori da budete…ljubav. To je ono što On jest. Razgovarao sam na podijumu s predsjednikom Sjedinjenih Država Fordom, s kraljicom Velike Britanije Elizabetom II. I kraljicom Nizozemske, Wilheminom. No nikad neću zaboraviti ovo iskustvo. Ono premašuje sva ostala.''
Govor dr. Baranovskog tiskan je u rujnu 1978. u Sanathana Sarathi, ašramskom časopisu. Rekao je našim prijateljima da bi normalno ljudsko biće umrlo kad bi posjedovalo istu količinu energije kao Sai baba. Pa ipak On živi gotovo ni od čega, a sebe daje neštedimice danju i noću, godinu za godinu. Njegovo zračenje ni na trenutak ne slabi.



- 00:08 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Filozofski pogledi na prirodu čovjeka i društva kroz duhovno učenje i rad Sri Sathya Sai Babe