Komentari On/Off


Image Hosted by ImageShack.us

..::o meni::..


GRAD: zagreb
KVART: malešnica
DOB: tinejđerica,idem u 8.r
KOSA,OČI: plava(duga),plave
BAVIM SE: akrobatskim rock'n'rollom i gimnastikom.
SLUŠAM: rock,metal,punk
NE SLUŠAM: narodnjake,pop
NAJ KNJIGE: strmoglavi pad,tajni dnevnik a. molea i mi djeca s kolodvora zoo
VRLINE: zgodna, pametna....
MANE: imam visoko mišljenje o sebi:))
VOLIM: ići u shoping,na turnire i van,zafrkavati brata,gledati tv,surfat po netu.....
NE VOLIM:ići u školu, kad nije po mome, gubiti na turnirima



Image Hosted by ImageShack.us



..::pratim::..

akrobatski r'n'r
B(l)ožic@
ČaJaPiCCe
dino
ded čiken
domix
folly
happy
harry
..:G4DUR4:..
ivo
kaja
punkstar
The Demon Disco
wallpapers


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
AC/DC-fire your guns
Wild beast, I'll make you mine
Taste your kiss, sweet lips devine
She got moves, drips of sweat
She got eyes of blue, body curves
'n Legs that'll break your nerves


Fire - when she's going down
Fire - then she make you drown
Fire - then she blow you round


Yeah, You want some fun
Fire your guns
Fire your guns
Fire your guns
Fire your guns


That lady bites, hard style
Drips of sex, eyes are wild
She got moves, long long legs
She got eyes of blue, body curves
Legs that'll shake the earth


Yeah, you want some fun
You gotta fire your guns
fire your guns
you gotta fire your guns
fire your guns
(yeah, yeow!)
Yeah


yeah, you want some fun
Gotta fire your guns
Fire your guns (x9)


Image Hosted by ImageShack.us

Pink Floyd-Another Brick In The Wall

We don't need no education.
We don't need no thought control.
No dark sarcasm in the classroom.
Teacher, leave those kids alone.
Hey, Teacher, leave those kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.
We don't need no education.
We don't need no thought control.
No dark sarcasm in the classroom.
Teachers, leave those kids alone.
Hey, Teacher, leave those kids alone!
All in all you're just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall


Image Hosted by ImageShack.us




nedjelja, 24.09.2006.

ej…
vratila se ja iz Švicarske sa svjetskog prvenstva….
Na svjetskom prvenstvu natječe se repka..odnosna najbolja 3 para iz svake države(sudjelovalo je 17 država)…
JA SAM UŠLA U FINALE I BILA 6.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ljudi moji,ja sam 6 u svijetu!!
Pa da krenem od početka…
U Kirbchen smo došli u petak popodne…prvo smo se išli registrirat,a onda smo išli razgledavat grad,bolje rečeno selendru…to je nešto prestrašno…
Uglavnom,nakon toga smo išli na večeru…a nakon toga,prek puta busa bio je neki skejt-park.. i tam su bili neki likovi…mi smo otišli do njih i počeli ih zajebavat,naravno glavnu riječ u tome je imao mali Zobec….
Nakon toga smo išli do hotela…od dvorane do hotela trebalo nam je jedno sat vremena..
Hotel se nalazi u nekoj šumi…hotel je bio zakon!! Jedan od najboljih hotela u kojima sam do sad bila…sobe su bile jednokrevetne,al donijeli smo madrac iz druge sobe,tak da je sa mnom u sobi bila iva..
Sljedeći dan,odnosno u subotu digli smo se oko 8 i polako se počeli pakirati..
Doručak je bio oko pola devet,doručak je bio mrak!!! Bilo je svega od nutele,salama, žitarica,peciva…ma svega…
Nakon doručka do kraja sam se spakirala i našminkala i krenuli smo do dvorane..
Prvo smo plesali osminu,al nismo ušli direktno,neg smo morali plesat rundu nade,a iz runde smo ušli kao 1. u četvrtfinale…
nakon što smo otplesali četvrtfinale išli smo na ručak…al još nismo znali rezultate…ja naravno nisam očekivala da ću uć u polufinale,mislim ipak je to svjetsko prvenstvo, a na svjetskom kupu (turnir na koji dolaze svi parovi,a ne samo repkka) nisam ušla u polufinale..
i ušli mi u polufinale..ja bila preeeeeesretna…….otplešemo mi polufinale i ja se misla otić presvuč,jer nije bilo nikakve šanse da uđemo u finale…kad doleti nama jedan trener da smo ušli u finale…ja sam plakala jedno 10 minuta,nisam se mogla smirit…sva sam se tresla…
svi su happy zbog nas..mi smo bili jedni par iz hrvatske u finalu…a u starijoj kategorji isto je bio jedan par iz hrvatske u finalu,isto iz mog kluba..trener nam je bio presretan..
otplesali mi finale,najbolje što smo mogli…i tada slijede ocjene…završili smo kao šesti,od sedam parova u finalu! Ja sam bila preesretna! I tada je slijedilo proglašenje,moj najdraži dio…stvarno je bilo lijepo…prvo je nas sedam parova ušlo na podij trčeći,zatim smo dobili pehare,zasvirala je himna pobjednika (francuza) i onda smo otplesali počasni ples…
i da,sam da još napomenem…..nijedan par iz hrvatske u mojoj kategoriji 10 god. nije ušao u finale.....
ja sam jako happy i još nemrem bilivit da sam 6. u svijetu!!! Došla sam u švicrasku i molila se da prođem prvi krug,a ušla sam u finale i bila 6.!
Dobivat ću i stipendiju…a sutra vjerojatno imamo intervju na radiu o mladim talentima…
Nažalost sutra moram ić u školu L…imam dve opcije: natjecanje iz atletike il škola?
Al ja sam odlučila ić u školu…neda mi se ić na atletiku,jer sam krepana………
I još jedna dobra vijest..ja bih nakon nove godine trebala preći u starjiu kategoriju ( u nju se prelazi s 14 godina)…al došo je novi zakon i prelazi se tek s 15 godina!!! Tak da mogu još puno toga postići!
U utorak je fešta na treningu…
To je sve za danas…
pusa


- 17:07 - nešto mi napiši (55) - ne troši tintu - #
OBAVIJEST SPAMERIMA!!!!! VIŠE NEĆU PONAVLJATI DA MI NE OSTAVLJATE KOJEKAKVE LANCE SREĆE PO BLOGU! POSLJEDICE MOGU BITI TRAJNA ZABRANA KOMENTIRANJA PO SVIM BLOGOVIMA.