ponedjeljak, 27.02.2006.

PEPPERSI SU PONOVO TUUUUUUUUUUUUU!!!!

dakle, morala je da bude neka lepa vest ovog nikakvog dana!!!

RED HOT CHILI PEPPERS IZDAJU NOVI CD, album ce se pojaviti u prodaji 8.5. 2006., album ce se zvati "Stadium Arcadium" i ako neko pozeli da ih cuje imaju vec karte u prodaji za koncerte u spaniji i engleskoj!!!

inace, basista grupe Flea je otvorio svoj blog pri NBA.com (tako da smo sada duple kolege hehehehe), url je ovaj pa ako nekoga zanima svratite...

http://aol.nba.com/blog/blog43.html


meni boljeg proljecnog poklona od ovog skoro pa da nema!!! kissssssssssssssssss


- 13:51 - Deder bolan napis'mi nesto, ne mora bit pametno! (2) - Isprintaj ovaj biser mudrosti!!Papir trpi sve.. - #
ispričavam se što zadnjih par dana ne komentiram,ali sam zbilja skenjan.malo sam se previše ubećario u ovim godinama,pa se trenutno osjećam kao da me silovalo jato bizona:) (sumohrvat 28.02.2006. 01:58)

a sta cu kad ih ne slusam... pusaččča (klocko 28.02.2006. 10:44)

<< Arhiva >>

All content © 7.culo i 4.oko... - Designed by: Braco