ponedjeljak, 20.02.2006.

Ahhhhhhhhhh PROBAVITA!!

ahhhhhh PROBAVITA!!!!
moram nekako da zapocnem novu stranicu, a ovo ahhh probavita mi deluje bas prikladno, nekako je lik onog tipa sto izlazi iz klonje na toj prastaroj reklami tako pun OLAKSANJA u svakom smislu i pogledu da jednostavno boljeg izraza nema da me trenutno opise!!
AH PROBAVITA!
da moj tata zna da imam blog, bio bi ponosan na mene! prava tatina dama, pocinje post u duhu porodice.... tema za nedeljnjim ruckom oduvek su bila govna, nekako uvek isplivaju na povrsinu, bez obzira odakle krene razgovor i o cemu se tu radilo! govna govna govna!!

e pa dosta o njima!!!!!!

elem, odlucujem ja da ovde napisem raznolike stvari, cudesa nad cudesima, sacuvaj boze sta ce izaci na ovoj strani, ima da bude smak sveta!!
inspiraciju mi dade jedna velika ogromna beba sa plavim ocima iz beograda koja je inace na zavrsnoj godini medicine, al eto nadima dobi davne '99 ispred skc-a u beogradu, a od toga mu boljeg nema.bar meni.
daklem, bih ja letos u americi, u najsigurnijem mestu u americi 2005.toliko sigurnom da si siguran da nema nista da ti se desi, ma koliko se ti trudio.osim, naravno, ako je u pitanju moja malenkost. koja ne trazi a desava joj se. e, posto tu ima materijala za knjigu i jedan dugometrazni film u kusturicinom stilu (mislim u trajanju od 3 sata) onda ajmo lepo da objasnimo narodu kako je to kad ti, tek dilpomirani student, ides da budes veliki istrazivac u americi....

...eto to je jedna od mojih podlih namera. druga podla namera na ovom blogu, epa to mi dade inpiraciju kolega blogger sumohrvat koji ne samo da do jaja pise nego i do jaja ima i teme, npr 10 mojih najvecih blamova. ne znam hocu li stati na 10 jer ih ima bas dosta, ali eto, neka se narod malo smeje, da bude lepsi svet!!

..trece, ali ne i poslednje, mislim da objavim moja pesnicka dela pisana kad mi bi nevinih 16 leta (auuu kako se to davno cini, mislim ono "nevinih" a ne ono 16, meni je i dalje i glavi toliko,a koliko ih je u licnoj karti,e pa to je javna tajna... recimo da konzervansi ne rade samo na hrani i picu s kojim ih jedemo nego izgleda i na ljudima!!). radi se o bajkama, malkice preradjenim u radnji i naravno u stihu da bi bile zanimljivije deci od 16 do 106 godina... ;)... i opet, ko me zna, povracace!!!


ok. u redu. sredila sam se. osecam se ko ludi naucnik za stolom punim papira, sveski, otvorenih knjiga, hemijskih,piljevine od rezanja olovki, i ostalih raznih kurcifikata, koji to pokusava da doevde u red. najbolja stvar u svemu tome nije to sto je sad sve u redu, nego sto ja u takvom haosu VIDIM red, pa znam odakle da pocnem da ga sredjujem i odmrsavam!!!

dakle, vezite se, polecemo!!

<< Arhiva >>

All content © 7.culo i 4.oko... - Designed by: Braco