utorak, 24.01.2006.

na 5 minuta od mene...

pomislim ponekad kako bi moj zivot bio drukciji da te nisam upoznala..
koliko bi bio smireniji, laksi, mirniji
koliko bi bila manje anksiozna
koliko bi vise i mirnije spavala

koliko bi bio prazniji i dosadniji
koliko ne bi znala sta propustam
kako nikad ne bi znala sta su butterflies in my stomach
kako bi prosle tolike godine a da ne saznam nikad da postoji jedno bice kao ti

na samu pomisao me hvata uzas, jeza...
...jednom je neko rekao: life may go on, i may be wrong... but i'm not the same without you...
i nisam...

a za sve je krivo jedno vece, jedno jako hladno ljetnje vece u beogradu...
kad vise nisam mogla da izdrzim
kad me uhvatio neki nemir
kad sam odlucila da krenem na put dan ranije

a za sve te godine prije toga... ti si bio na 5 minuta od mene

i za svo ovo vrjieme... ti si na 5 minuta od mene...

... i tako mi nedostajes

<< Arhiva >>

All content © 7.culo i 4.oko... - Designed by: Braco