Arhitektura

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
Dnevna dogadjanja i polemike iz sfere arhitekture u Hrvatskoj

Sad tek pocinje prava rasprava... 
Zahvaljujem se Gagi za ideju TAG-a

 Linkovi
Drustvo arhitekata Zagreba
Arhitektura.info
KL!K

 Moji citatelji
-polygon window-
Najbolje dizajnirani blog do sada
Faraway, So Close!
Cim je moja sugradjanka u pitanju vec je zanimljivo...
pop distorzije
U svakom slucaju urbane teme
poluartist
Moja prva citateljica
-= Rambi's blog =-
Isto fino dizajnirano, a ima i arhitekture
molecule
Zanimljive opservacije zenskog uma

 29.05.2004., subota

Danas mi je rodjendan!

Happy birthday to me! Protekla tri tjedna druzili smo se uz razlicite teme iz podrucja arhitekture, ali i mnogo sire: umjetnickog stvaralastva opcenito i svega onoga sto arhitektura neminovno dotice. U pocetku nisam mislio da cu imati volje i vremena svakodnevno se javljati, sto potvrdjuje i moj prvi post.

Medjutim, prevario sam se tada u procjeni, jer mi uopce nije bio napor svaki dan nesto prispodobiti i pokoju slicicu naljepiti. Poticali su me na to i vasi komentari, a uspio sam upast i na almost cool listu, na kojoj su i mnogi moji citatelji.

Posjeta na stranicu nije bilo bas enormno mnogo, ali u svakom slucaju dostatno da se kaze da te netko cita. Sama tematika nije za siroke mase i kompliment je da se uopce moze nositi s popularnoscu drugih blogova.

Ono sto ce neke od vas mozda razalostiti je cinjenica da slijedeci tjedan necu pisati. Naime, ulazim u zaista zavrsnu fazu izrade diplomskog rada i tih par sati koliko potrosim dnevno na bloganje puno ce mi znaciti. Ne mogu reci da mi je ovo oduzimalo puno vremena, ali sam o svemu dosta razmisljao pa to onda odvraca koncentraciju od onog sto bi zapravo trebao raditi.

Eto, dokazite mi svojim komentarima da vam je stalo do nastavka i uputite druge da posjecuju stranicu, jer se prije 1000. posjetioca ne vracam :)

- 07:00 - Komentari (22) - Isprintaj - #