21

četvrtak

srpanj

2011

Dan 19-ti

Iako je u srcu,prisutna je sad i u nozi......vrazja bol.

Ukratko sj*ba sam nogu.
Sinoć sam zaspao kao da me vratilo s fronta kući,samo sam htio upast u san.Jutros mnogo gore,sa suzama sam stao na noge...do wc-a mi je trebala vječnost,čini mi se da je promjenjena slika na kaledaru dok sam se vratio natrag u sobu.....
Uvik nesto razbijem u sportu.... materi je ta vijest je ko dobar dan...nikad se nisam vratio doma a da nisam imao bar neku povredu ili bar lagano šepanje...
Samo sam razmisljao kako na posao...dal cu moc obaviti posao,oću li morat na bolovanje? Jel slomljeno?Longeta??pa kako cu plivati...jaoooooo
Odmah sam se sjetio šefovih riječi:

Ti si nezamjenjiv!!!!

Sad, da li je to zbog mojih sposobnosti ili zbog činjenice da radim Bogu iza nogu i da je nemoguće poslat zamjenu u sezoni....

Odbijao sam drugu varijantu i tješio se sa prvom....
Šepajući uz suze, odvezao sam se na posao....
Na poslu nikako nogu namjestit a da ne boli....jedina opcija bez boli bila je podic je na pult..al uz dvije kamere i rijeku furešta koji ulaze i izlaze sa milion zahtjeva... nije bas bilo preporucljivo.
Ostala je opcija :

Pati!

Evo me doma,gladan ka pas,ranjen u nogu smisljam kao se otic okupat prije druge smjene.

Samo da nije nesto potrgano.

Molim sudbinu za malo milosti i nek uzme predah...

A.

P.s.
izbacija sam novu tugaljku...samo da je odobre na linku sa strane....
Ubi me netalent za poezijom .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.