Komentari On/Off 

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

 
Stanja svijesti, događanja i razmišljanja u životu jednog magičara.

Blog je namijenjen svim Sinovima i Kćerima Lava i Zmije.

THELEMA | 93 | AGAPE

Kontakt:
archaeus@tothal.com


 
Isplati se:
Gregor
Majstor Stevan
Didove mudrosti
Mišljen
alje fiction yard


Favorite links:
O.T.O. - Mirrach Loža
tothal - magički portal
The Hermetic Library

 
Magika je znanost i umjetnost uzrokovanja promjena u skladu sa Voljom. Magika je umijeće življenja.

Ništa nije istinito, sve je dozvoljeno.

Nema Boga osim Čovjeka. U Čovjeku su sve stvari skrivene.

"Naprijed, naprijed u mojoj snazi i ničemu nećete okrenuti leđa." Liber AL vel Legis

 24.05.2005., utorak

Što danas reći?
Još ne mogu probiti veo, iako više nisam izmučen kao prošli tjedan. Neka ravnodušnost uvukla se da me spasi. Promatram ljude oko sebe i one u novinama, na TV-u i blogu, i kao iz trećeg lica uspoređujem njihove živote s mojim. Osjećam da vodim monoton život, a opet svjestan sam da sam vrlo daleko od stvarno monotonog života. Moram napomenuti da sve one osnovne ljudske funkcije obavljam savršeno uredno - biološke funkcije, posao, obiteljski život ... osim što se JA nalazi negdje drugdje.
Skriven u noći očekujem otvaranje ponoćnog lotosa koji skriva mistični dragulj.
Zanimljivo je to kako se introspekcija vječno nastavlja, svaki put sve dublje i dublje, sve dok svaki veo što skriva Svetište ne bude nepovratno uništen. Jer dok nije nepovratno uništen vraća se ponovo i ponovo nas odvaja od našeg Gospoda. I zaista, nisu li ovo velovi s kojima sam se toliko puta do sada susreo? Nije li to ono što sam mislio da sam ostavio iza sebe? Nema šlepanja na duhovnoj stazi. Možda je to razlog što u zadnje vrijeme imam tihi prezir prema mnogim novostvorenim duhovnjacima, guruima i majstorima ovog ili onog sistema.

Slijepca ne može voditi slijepac, a svatko tko tvrdi da nije slijep najveći je slijepac od svih.


- 10:00 - Komentari (9) - Isprintaj - #