arahna

utorak, 03.10.2006.

napokon..dišem punim plućima!

dosadan si. ma gle, ne zanimaš me..
bacaš tu neke prazne fraze, postavljaš glupa pitanja,
ponašaš se prema meni kao da sam kraljica..
nisam kraljica, shvati! nemoj me tretirat kao princezicu, ne volim to.
gadi mi se. sve. kad se svijet vrti oko mene. luda sam, znam.
al ne pašeš mi. jednostavno ne!
forsaš taj neki razgovor koji ne vodi ničemu.
očekuješ od mene da budem nešto što nisam. daj nemoj! al ozbiljno ti velim!
misliš da si zgodan, vjeruj, nisi.. zapravo, možda bi mogao proć,
al ne znači da se moraš ponašat umišljeno, kao da svaka čeka na tebe!
nije istina..
kad bi te bolje upoznala, pobjegla bi. baš kao i ja!
baš si jadan. al stvarno, jadan..
i ko ti je dao da me zoveš "plavušo"?!
daj mi to objasni..
ne znaš? hoćeš da ti kažem?
nitko.
ko si ti da mi daješ nadimke?
nitko.
daj odi više..pusti me na miru! stvarno si naporan..
aj..
ma ozbiljna sam skroz!
daj ajde. stvarno si potrošen! do bola..
neki jadan ostatak. ne trebaš mi!
mogu ja i bolje!
dečko.. baj baj!



....A ja sam slušala
i glavom klimala
ideš mi na živce
i ti i tvoje priče

Teško te podnosim
iz sobe izlazim
trebam cugu, ti me
tretiraš k'o slugu

Nakon čase dvije
sve zvuči lošije
po glavi vrte mi se šeme
da si skratim sve probleme

Dosta mi je, ne trpim te
ne mogu kontrolirat' se
prič'o mi je tata
o nekom ganu iz rata

Kopam ladice
tražim jer skriven je
bez spletaka
samo sa par metaka

Napokon dišem punim plućima
napokon sam slobodna
nakon svega što sam si dopustila
zadnji potez povlačim ja
napokon dišem punim plućima
napokon sam slobodna
i predobro je da bih popustila
više nikada

Neću ti glumit' ovcu
ovisna o tvom novcu
i neću gubit' snove
zbog budale ove

Rekla sam pusti me
daj šuti molim te
rekla sam previše
sad je red da riješim te
...

03.10.2006. u 20:14 • 18 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja