arahna

ponedjeljak, 31.07.2006.

i'm running away!!

iako neočekivano i iznenadno, moje ljeto dobilo je još jedan začin- odlazak na more!
da, da.. i črnkica putuje-pravac omišalj!
mislila sam vam ostavit još koji dubokouman postić ranije al jednostavno mi se ne da ulazit u neke rasprave prije mora tako da sam ipak odustala..
današnji dan počeo mi je kupnjom badića kojeg sam vjerovali ili ne tražila po čitavom importaneu i ni u jednom dućanu kvalificiranom za takvu vrstu robe ga nisam našla već u, nećete nikad pogodit, dućanu za cipele!! shoe-be-do koji je inače sportski dućan sa obućom imao je normalan, kavlitetan badić za razliku
od svih ovih fensi-šmensi razvikanih mjesta!
to me stvarno iznenadilo..
evo, svi vi koji putujete na more a niste još kupili badić znate gdje treba otić! nećete požalit!!
da, imam još jedno pitanje za vas..svjesna sam toga da to baš i nije normalna pojava al evo..moram pitat jer više ne znam kaj da radim!
uglavnom, netko pod ovim brojem -0919270365- ima jako zanimljiv život i upotpunjava ga maltretiranjem moje malenkosti pa vas lijepo molim da mi ikako javite ako saznate tko bi to mogao biti..
mislim, ostavite na blogu ime ako saznate..

eto ljudiii ;))
uzela ja mp3, anu karenjinu, gospođu bovary, ručnik i putujemm! vedra i smjela ;)
ha ha!
uz ove knjižurine ću fakat bit i vedra i smjela.. ne znam koja će mi osobina prevagnuti!
vedra ili smjela? vedra ili smjela?
prije možda.. ljuta ili strgana? otupjela ili izmorena?
hmm... pitanje je sad!
eto..gibam ;))
budite mi lijepi, dobri i pametni i ne se svađati i razbijati glavu glupostima!

puda od črnkicecerekwave

31.07.2006. u 18:37 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja