arahna

četvrtak, 29.06.2006.

ljeto u zraku jeeeee...il gradu...neam pojma...

napokon..došla ja malo do bloga i onak..padne mi na pamet da bi mogla napisat neki novi postić!
ulijenila sam se u zadnje vrijeme šta se tiče toga,al evo, kažu da bi preko ljeta trebalo biti malo manje tehnologije,a više sunčanja,druženja i ispijanja sokića na terasicama pa sam odlučila i ja radit nešt takvog..al fakat je bed šta je vruće pa ne mogu uživat u svemu tome.onak,idem s frendicom na cugu,sjedimo na terasi i ne prođe ni 5 minuta a već smo mokre ko miševi(khm,ne kužim zakaj vele miševi al nema veze)i ne možeš ti više uživat u cugi..no way! još kad mi se kosa nebi nakovrčala u dodiru sa samo jednom vlažnom molekulom u zraku bilo bi dobro..ali NEEEEE!!moram ja izgledat kao da sam upravo izašla iz frizerskog salona moje bake sa neuspjelim minivalom na glavi!mislim ono,zašto bi črnkica jednom u životu imala lijepu frizuru na početku i kraju izlaska?!zaštooooo?!?!
mrzim svoju kosu...
ok sad kad sam izbacila negativne emocije iz sebe mogu krenut dalje..uff...
soba mi je gotova.još moramo kupit neke stvarčice,al uglavnom je to to! i mogu reć da se sad puno bolje osjećam u njoj.nekad je stvarno potrebna neka drastična promjena da bi se mi, komplicirana bića,osjećala bolje!
prošli vikend imala sam hrpu obaveza..imala sam 2 nastupa(jedan u subotu,drugi u nedjelju) po najvećoj vrućini!i uopće nisam bila nervozna,niti sam bila mokra ko miš u nošnji od 55 dijelova,niti mi je bilo bed kad smo skoro izletjeli s poluklimave pozornice! ma neeeeeee! a najmanje mi je bilo bed kad sam već u raspadnom stanju morala ić po priznanje...super je meni to!
a u nedjelju mi je bilo preludo kad smo frendica i ja po najvećoj vrućini morale prodavat majce,knjige i takve stvari..još da smo nešto i prodale u međuvremenu bilo bi dobro..al nismo ni to! jedino šta smo obavile je razgovor sa fosilkom od 90 godina koja nam je prodavala priču o tome kak je u trapericama više vruće nego u nošnjama..aha,da da! malo mi je falilo da joj ne naplatim to njeno pričanje! bi ju ja vidla s mojom nošnjom na sebi..pa opala bi na guzicu isti čas!
katastrofica!!
ovaj tjedan sam počela i radit..!mogu reć da mi je super,i zahvaljujući tome sad sam 100% sigurna da želim ić na novinarstvo!
super su ljudi tamo..neka ležerna atmosfera prevladava!onak,idealni uvjeti za rad..tako nekako sam si i zamišljala svoj budući posao!eto,to me u zadnjih par dana full ispunjava..!

nadam se da svi uživate u ljetu,da niste previše za kompom,da radite nešto kreativno i zabavno!
i nadam se da ćete ići na more..za razliku od mene...šmrrrcccc..ja bi na moreko!!



morala sam stavit ovu sliku ;) ..baš je nekako ljetna.. khm..da..


pusa ljudicerekwave

29.06.2006. u 15:36 • 37 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja