arahna

subota, 24.06.2006.

oprosti...

ne znam kud ću sa sobom.soba mi ne liči na prostor koji služi za nekakvu moju privatnost nego više podsjeća na bojno polje.zbog manjka predmeta i namještaja u njoj,ponovno se susrećem sa onim jezivim odzvanjanjem glasa(mrzim toooo)!!kad se sjetim kako ću ponovno morati sve slagati,namještati i čistiti od ostataka boje pozli mi.uz sve to imam još 50 različitih obaveza koje moram napravit u roku 3 dana.
nego,nisam mislila pričati o tome,ali evo,ponjelo me.izgleda da će ovo biti jedan od onih "o ne,opet brije" postova.na sreću,ovaj put za to nisam kriva ja već netko drugi.ne bi ga imenovala jer me između ostalog nesvjesno naučio da ne pričam o drugima ako oni za to baš i ne znaju..(!?)
nisam sigurna da li ću baš uspjeti u tome,ipak sam cura i kao i sve ostale imam neku potrebu za povremenim komentiranjem.ali bez obzira,ovo je dobar početak.
između ostalog,rekao mi je nešto jako zanimljivo,i mogu reć da me to stvarno puklo!ne znam da li mu je namjera bila ta da mi ta noć ostane neprospavana do kraja,a ako je-svaka ti čast! uspjelo ti je..
nego,da ja više krenem na stvar.
uobičajeno mi je da se nakon neke svađe ili nesporazuma ispričam,ako sam kriva naravno.nakon toga osjećam se dobro,nekako ispunjeno.žalosno je to što taj osjećaj traje kratko,pre kratko da bi iz njega izvukla nekakvu poruku.a trebala bi,zapravo trebala sam već odavno.da jesam,neke bi stvari možda bile drugačije,možda bi i ja bila bolja osoba sa puno više razumijevanja prema drugima ali i prema sebi.
nakon tog našeg razgovora,shvatila sam zapravo što znaći reći nekome "oprosti".nisam baš sigurna koji je najbolji način da vam to objasnim..
u neku ruku ograđujemo sami sebe od drugih,loših stvari koje nas neprestano okružuju.ograđujemo se od onih zlonamjernih komentara jer samom tom isprikom koju kažemo nekome ti postajemo nedodirljivi.loše stvari jednostavno se odbijaju od nas. jer mi smo upravo učinili nešto dobro,iskreno i pošteno,za sebe i druge!
nakon ovoga mogu samo reći da me zapravo nije previše stalo do onih ružnih stvari koje su mi upućene.da nije bilo te famozne rečenice i tog genijalca koji ju je odnekud izvukao vjerojatno bi se još dugo,dugo zamarala takvim stvarima.

evo,hvala ti,stvarno mi je to puno značilo!
hehe,možda jednom postaneš slavansmijeh

Ako ti se nije teško ispričati,onda ti nije teško kada te drugi ogovaraju!


razmislite o tome..cerekwave

24.06.2006. u 18:36 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni